Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

mk1

Мнениеот mk1 » Сря 07 яну 2009 6:22


едно врабче ми обясни на кратко ,че нок сензора представлява един вид ''микрофон''.
на кр-а се слагал някаде под смикателния колектор.
има място за шпилка 8мм. и на неино масто е завива.
на снимката ясно личи че на 9А се слага на 4-ти цилиндър.
а при пб мотора на кои цилиндар стои въпросния датчик? :wink:




Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Сря 07 яну 2009 7:35


2-ри.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 07 яну 2009 18:07


Намерих снимка на 9А мотор който е с два датчика съответно втори и четвърти цилиндър:
Изображение


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

mk1

Мнениеот mk1 » Сря 07 яну 2009 19:02


днес се рових в ауто датата.
пб мотора е с 1 нок сензор.
мисля че е на 2-ри цилиндър.
на кр-а има под смукателния колектор отвор за шпилка 8мм. на 2-ри цилиндър на същото място като на снимката.
там ще се слага на кр-а.

търся нок сензор от пб.


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: reika

Мнениеот veidar » Чет 08 яну 2009 21:04


относно реиката неможели направо от абф да се ползва и да се избегнат сякакви преправяния.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

емо

Мнениеот mk1 » Пет 09 яну 2009 2:21


реикара се прави лесно.
ас не сам я правил лично ,но по мое мнение не би трябвало да е трудност.
трябва да я снимам какво представлява


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re:

Мнениеот napster » Сря 18 мар 2009 10:00


Flatmo написа:Я да попитам дали съм разбрал правилно.
В щатско нямат Голф 3 и пасат B4 с двигател ABF


Ами то и у европейско няма Пасат Б4 оригинално с ABF мотор. Точно си гледам в книжката на Пасата и след 2E (AGG) следва VR6 мотора ;)

Аз сега си мисля за една трансплантация от 2Е на ABF ама има време и това ще стане :twisted:


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: reika

Мнениеот di4evv » Вто 21 апр 2009 0:06


veidar написа:относно реиката неможели направо от абф да се ползва и да се избегнат сякакви преправяния.



и аз това искам да попитам


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот Flatmo » Пон 25 май 2009 21:31


napster написа:Ами то и у европейско няма Пасат Б4 оригинално с ABF мотор. Точно си гледам в книжката на Пасата и след 2E (AGG) следва VR6 мотора ;)

Аз сега си мисля за една трансплантация от 2Е на ABF ама има време и това ще стане :twisted:


Гледаш книжката на Б3 явно ;)
Б4 има ABF справка
http://en.wikipedia.org/wiki/VW_Passat
2.0 ABF I4 DOHC 16V 1984 cc 110 kW (148 hp) 180 N·m (133 lb·ft) 1993–1997


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Stenly » Чет 28 май 2009 18:48


KR-a няма knock sensor. PL има.


Потребителски аватар
stigmi
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
Автомобил: passat b3
Двигател: KR 1991
Местоположение: blagoevgrad
Контакти:

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот stigmi » Нед 02 сеп 2012 19:11


извинявам се че ще попитам но аз не разбрах много догофант 2 по добрият вариянт ли е за кр ? :dummy:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Bobby_ » Нед 09 сеп 2012 22:53


малиииии какво приключение е товааааа...


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Div Selqnin » Пон 10 сеп 2012 7:01


Имам предложение към модераторите и администраторите на форума такива теми да се извлечат от общото и да се създаде специален подраздел за тях :beer :beer :beer


Ке мотроника е механичен инжекцион ако не се лъжа а дигифана ел инжекция нали? Според мен братушките от щатско за това се набиват във филма и като се замисля е добро спасение за всичко със механична инжекция .

По-здрави!


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот radi_nrj » Пон 10 сеп 2012 8:24


Bobby_ написа:малиииии какво приключение е товааааа...

Какво приключение да е? До скоро се движеше по софийските улици Пасат с мотор 9А преправен от КЕ на диджифант. Той и още щеше да си е с ел. инжекцията ама на собственика му влезнаха някакви двойни карбуратори в главата.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Bobby_ » Пон 10 сеп 2012 9:55


в момента преправям ауди АЦЕ към АБФ.... и .... ми пламна главата



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта