


Предпочитам да си взема нов картер от тенеке и да го доработя а за охлаждането на маслото разчитам само на маслен радиатор с термостат.
РАСО
п.п. Тоя картер на шрик е много фешън ама хич неща и да чуя за него.
paco написа:Аве какво ви стана ве хорас алуминиев картер няма да карам за нищо на света
С тея пътища е просто невъзможно....само като се сетя преди няколко години как посрещнах с картер едно паве високо 15-20см на прохода Петрохан направо ми се
Ако тогава бях с алу. картер направо щеше да се пръсне но за голямо щастие тенекето пое доста добре удара и освен по него и цеткатъа на мас.помпа други щети нямах. Е да маслото се ливна как си требе по асфалта и после 30мин. съм насипвал талаш (бяха рязани дърва до пътя)да не се пребие някой след мен.
Предпочитам да си взема нов картер от тенеке и да го доработя а за охлаждането на маслото разчитам само на маслен радиатор с термостат.
РАСО
п.п. Тоя картер на шрик е много фешън ама хич неща и да чуя за него.
Sachko написа:По4нахте да издребнявате според мене .... ся по тая по горната логика си4ки които карат Г3 2.0 16В АБФ(примерно) да земат да си сменат картерите с тенекиени ли ....
Ти не си ли гледаш в пътя и не си ли пазиш колата ако искаш и 4угунен картер сложи ... кат го натресеш пак ще изте4е маслото![]()
Аз си казах мнението ... ако имам ИЗЛИШНИ 200 евра го зимам с 300 тоз ШриковияКат нямам както е в слу4ея ще си праа с телоподаващото и ше си мисля 4е съм модерен .....
П.С. А недаи си боже тоз правения с Високите прегради за маслото да го треснеш и некоя преграда да се пока4и нагоре от удара и да задере в някоя противотежест на вала .... тогава ше е интересну![]()
Ся некои да не си каже 4е се заяждам ... макар 4е оби4ам ... просто си говорим в слу4ея
paco написа:Аве какво ви стана ве хорас алуминиев картер няма да карам за нищо на света
С тея пътища е просто невъзможно....само като се сетя преди няколко години как посрещнах с картер едно паве високо 15-20см на прохода Петрохан направо ми се
Ако тогава бях с алу. картер направо щеше да се пръсне но за голямо щастие тенекето пое доста добре удара и освен по него и цеткатъа на мас.помпа други щети нямах. Е да маслото се ливна как си требе по асфалта и после 30мин. съм насипвал талаш (бяха рязани дърва до пътя)да не се пребие някой след мен.
Предпочитам да си взема нов картер от тенеке и да го доработя а за охлаждането на маслото разчитам само на маслен радиатор с термостат.
РАСО
п.п. Тоя картер на шрик е много фешън ама хич неща и да чуя за него.
snickers_ написа:paco написа:Аве какво ви стана ве хорас алуминиев картер няма да карам за нищо на света
С тея пътища е просто невъзможно....само като се сетя преди няколко години как посрещнах с картер едно паве високо 15-20см на прохода Петрохан направо ми се
Ако тогава бях с алу. картер направо щеше да се пръсне но за голямо щастие тенекето пое доста добре удара и освен по него и цеткатъа на мас.помпа други щети нямах. Е да маслото се ливна как си требе по асфалта и после 30мин. съм насипвал талаш (бяха рязани дърва до пътя)да не се пребие някой след мен.
Предпочитам да си взема нов картер от тенеке и да го доработя а за охлаждането на маслото разчитам само на маслен радиатор с термостат.
РАСО
п.п. Тоя картер на шрик е много фешън ама хич неща и да чуя за него.
понеже вземах 1 голф с некав такав спортен картер следващото което ще направя е да си купа за другия такъв,покрай рлаи софия от задръстванията така се бех вживел че правих крос рали между обектите докато с 80 не уцелих някакво зверско хълмче ма зверско значи,така да удари картера че да си помислиш че са ти паднали биелите оти ти изгаснал двигатела,а то така е ударило че картера беше дигнал двигателя и двигателя беше изкривил предния капак, беха изпаднали всички съедининия от филтъра до дросел акакто и дистрибуторната капачка слизам легам картера не тече,а само малка част от 2 оребрения се посчупили...
tzengkias написа:малко снимки на буталата ми след правенето на колата в tn motorsport
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта