.Снимай едно клипче да се порадваме и ние Моят Голф Рали
- Golf_maniac
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
- Автомобил: BMW 530i
- Двигател: V8
- Местоположение: Варна
re
Поздравления за избора! Гол-а е фантастичен
Препоръката ми е да смениш тунинг волана с оригиналния 
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Истинска класика в отлично състояние
Само волана разваля интериора,оригиналния стои много по добре 
Само волана разваля интериора,оригиналния стои много по добре
Последна промяна от Жоро Делчев на Вто 27 май 2008 13:13, променено общо 1 път.
- danco
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
kj
много е добър
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На тея калници, тея 15ки му седят като 13ки! Ралито си ще 16-17 цола и седи зверски! Иначе е много гот, само черната лаесна отстрани му е в повечко! Махни волана обаче! Трябва да му сложиш едно хубаво твърдо окачване, фланци да поизпълниш празните калници и с едни 16-17 цола ше стане трепач!!! На колко бар работи в момента?
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1bar написа:1H мотора е с много малка разлика в кубатурата, 30--тина кубика надоло. Целта е била да влезе в състезателния си клас. Разлика в инжекторите няма. Не е мерен но от правените неща по двигателя преценяваме че вероятно се върти около 300те коня. А състоянието на ралито е просто уникално. От снимките не може да се придобие представа за състоянието му.
Да ги караш със здраве.
Преди време в един каталог на Бош за инжектори, тези на 1Х ги даваха 300 кубика, на ПГ 244.9 или нещо от тоя сорт, точно незнам, но така се въртяха! Те и затова са прозиведени 5000 бройки, толкова е бройката за да се хомологира един автомобил, Митсубиши правят същото с Лансер, Субару с Импреза, така е с и Ланчия Делта ХФ интеграле, и от Еволюционе 1 и Еволюционе 2 са също така!
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
K_Power написа:1bar написа:1H мотора е с много малка разлика в кубатурата, 30--тина кубика надоло. Целта е била да влезе в състезателния си клас. Разлика в инжекторите няма. Не е мерен но от правените неща по двигателя преценяваме че вероятно се върти около 300те коня. А състоянието на ралито е просто уникално. От снимките не може да се придобие представа за състоянието му.
Да ги караш със здраве.
Преди време в един каталог на Бош за инжектори, тези на 1Х ги даваха 300 кубика, на ПГ 244.9 или нещо от тоя сорт, точно незнам, но така се въртяха! Те и затова са прозиведени 5000 бройки, толкова е бройката за да се хомологира един автомобил, Митсубиши правят същото с Лансер, Субару с Импреза, така е с и Ланчия Делта ХФ интеграле, и от Еволюционе 1 и Еволюционе 2 са също така!
255cc на едни места ги пишат, на други 280cc на PG и на 1H
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта



