Моят Голф Рали

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пон 19 май 2008 10:59


Уникално Рали :bowdown .Снимай едно клипче да се порадваме и ние :!:




Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_maniac » Пет 23 май 2008 15:23


Поздравления за хубавата колекция колега,особено за ралито : само VW
Обаче имаш конкуренция във Варна :wink:

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Znajko
Мнения: 354
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

re

Мнениеот Znajko » Пет 23 май 2008 15:31


Поздравления за избора! Гол-а е фантастичен :D Препоръката ми е да смениш тунинг волана с оригиналния :wink:


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пет 23 май 2008 16:44


Браво колега! Ралито много радва, ама аз нали съм си Пасатаджия и по ми е на сърце кораба!!! И двете са уникални!!!

:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yms » Пет 23 май 2008 17:08


Конкуренцията не ме плаши , а стимулира . :D Честито на собственика на Ралито , да го кара със здраве . Харесват ми джантите му . Ако ги продава първи съм . :D


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Мнениеот stanko_g » Пет 23 май 2008 17:16


yms написа:Конкуренцията не ме плаши , а стимулира . :D Честито на собственика на Ралито , да го кара със здраве . Харесват ми джантите му . Ако ги продава първи съм . :D
колега бре дай още някоя снимка да оплакнем окото :да: :)


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yms » Пет 23 май 2008 17:20


До няколко дни ще направя нови снимки и ще ги кача . Както е тръгнало май ще оберем всички Ралита и ще ги паркираме във Варна . :D


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yms » Пет 23 май 2008 18:45


Ето още снимки .

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
GTivan
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 11 окт 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GTivan » Пет 23 май 2008 19:13


Каквото и да се каже, ще е малко. Варна е града. : vw fen


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 23 май 2008 19:56


Пастирането е станало много добро...как розовееше като ходих да я гледам.

Изображение


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 25 май 2008 15:07


Истинска класика в отлично състояние :да: Само волана разваля интериора,оригиналния стои много по добре :wink:

Последна промяна от Жоро Делчев на Вто 27 май 2008 13:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
danco
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

kj

Мнениеот danco » Вто 27 май 2008 8:15


много е добър


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 27 май 2008 10:45


На тея калници, тея 15ки му седят като 13ки! Ралито си ще 16-17 цола и седи зверски! Иначе е много гот, само черната лаесна отстрани му е в повечко! Махни волана обаче! Трябва да му сложиш едно хубаво твърдо окачване, фланци да поизпълниш празните калници и с едни 16-17 цола ше стане трепач!!! На колко бар работи в момента?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 27 май 2008 10:50


1bar написа:1H мотора е с много малка разлика в кубатурата, 30--тина кубика надоло. Целта е била да влезе в състезателния си клас. Разлика в инжекторите няма. Не е мерен но от правените неща по двигателя преценяваме че вероятно се върти около 300те коня. А състоянието на ралито е просто уникално. От снимките не може да се придобие представа за състоянието му.
Да ги караш със здраве.


Преди време в един каталог на Бош за инжектори, тези на 1Х ги даваха 300 кубика, на ПГ 244.9 или нещо от тоя сорт, точно незнам, но така се въртяха! Те и затова са прозиведени 5000 бройки, толкова е бройката за да се хомологира един автомобил, Митсубиши правят същото с Лансер, Субару с Импреза, така е с и Ланчия Делта ХФ интеграле, и от Еволюционе 1 и Еволюционе 2 са също така!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 27 май 2008 12:03


K_Power написа:
1bar написа:1H мотора е с много малка разлика в кубатурата, 30--тина кубика надоло. Целта е била да влезе в състезателния си клас. Разлика в инжекторите няма. Не е мерен но от правените неща по двигателя преценяваме че вероятно се върти около 300те коня. А състоянието на ралито е просто уникално. От снимките не може да се придобие представа за състоянието му.
Да ги караш със здраве.


Преди време в един каталог на Бош за инжектори, тези на 1Х ги даваха 300 кубика, на ПГ 244.9 или нещо от тоя сорт, точно незнам, но така се въртяха! Те и затова са прозиведени 5000 бройки, толкова е бройката за да се хомологира един автомобил, Митсубиши правят същото с Лансер, Субару с Импреза, така е с и Ланчия Делта ХФ интеграле, и от Еволюционе 1 и Еволюционе 2 са също така!

255cc на едни места ги пишат, на други 280cc на PG и на 1H



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта