

1bar написа:1H мотора е с много малка разлика в кубатурата, 30--тина кубика надоло. Целта е била да влезе в състезателния си клас. Разлика в инжекторите няма. Не е мерен но от правените неща по двигателя преценяваме че вероятно се върти около 300те коня. А състоянието на ралито е просто уникално. От снимките не може да се придобие представа за състоянието му.
Да ги караш със здраве.
K_Power написа:1bar написа:1H мотора е с много малка разлика в кубатурата, 30--тина кубика надоло. Целта е била да влезе в състезателния си клас. Разлика в инжекторите няма. Не е мерен но от правените неща по двигателя преценяваме че вероятно се върти около 300те коня. А състоянието на ралито е просто уникално. От снимките не може да се придобие представа за състоянието му.
Да ги караш със здраве.
Преди време в един каталог на Бош за инжектори, тези на 1Х ги даваха 300 кубика, на ПГ 244.9 или нещо от тоя сорт, точно незнам, но така се въртяха! Те и затова са прозиведени 5000 бройки, толкова е бройката за да се хомологира един автомобил, Митсубиши правят същото с Лансер, Субару с Импреза, така е с и Ланчия Делта ХФ интеграле, и от Еволюционе 1 и Еволюционе 2 са също така!
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта