МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 13 юни 2008 11:04


Мисля че на хората посещаващи редовно този тунинг раздел е ясно , че компресията не е нещо от което може да се съди за степента на сгъстяване. Това са две корено различни неща а това което обикновено трябва да се знае при целево правен мотор е степен на сгъстяване.
Пример ...двигател на 150000км при първо измерване има компресия уреда отчита 7,8 и с добавяне само на няколко капки масло в цилиндъра при повторно замерване показва 10. И още нещо... само от смяна на разпределителен вал с по-агресивен или обратното компресията отново варира и то осезаемо. Всичко това е само илюстрация на това колко нищожна информация е компресията при тунинг разработките.

РАСО




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 13 юни 2008 11:08


anndroo написа:вчера му премерих компресията на уред (manometer)които преди ми показваше 11 psi
(така пише на него )а вчера я премерих и ми показа 15.3 psi.,но още съм без вал за да го разреда
Бившия ми шеф ме базика"ти и нафта да сипеш и с нафта ще върви" :lol:

PSI означава "pounds per sqare inch", демек паунда на квадратен инч, което е бая по-малко от килограм на квадратен сантиметър. Т.е. 15psi=10-11bar,горе-долу=(kg/cm2). В нета има конвертори - провери точно колко е!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 13 юни 2008 11:10


неоне ?!?!? кви са тея сметки е брат
1 psi е точно ~0.06 бар-а
я пак сметни сега ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 13 юни 2008 11:17


1psi=0.068947bar
1bar=14.5038psi

http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html

Как искате го смятайте.

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 13 юни 2008 11:19


:017: :039:

Интересно ми е колегата как ще отговори на мнението ми на предишната страница най-долу.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 13 юни 2008 11:22


ОК може и да имам някаква грешка,но така или иначе няма значение аз просто коментирам преди и след


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 13 юни 2008 11:28


как искаш да ти отговоря, щом като забравя да си натисна копчето на имобилайзера(който е вързан да прекъсва тока към свещите) и двигателя пак се опитва да запали значи ти ми кажи какво се случва,аз не знам какво да си мисля.
Уредчето има 2 скали така че може и аз да съм в грешка (която ще си я поправя довечера)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 13 юни 2008 11:47


Да, най-вероятно си се заблудил със скалите, но се надявам да си ме разбрал колко е важно да си сметнал степента на сгъстяване преди да затвориш мотора. Само тя може да ти даде приблизителен отговор на въпроса с какво гориво може да караш колата без ризк от детонации. При степен на сгъстяване от 10,5:1 и нагоре се кара с 100октана 11,5:1 си говорим вече за добавки и после химия .

РАСО


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 13 юни 2008 11:56


тия дни трябва да ми донесат малко такива работи (тетраетил примерно)


Потребителски аватар
parazita
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот parazita » Пет 13 юни 2008 20:22


не че разбирам много от това което сте надробили и пак започнахте да се обиждате , аз от практика знам КОГАТО ЕДИН МОТОР ЗАПОЧНЕ ДА ВЪРВИ МНОГО нещо съм му здухал сигментите както сега на моят голф върви много гори много , след оснв ремонт голям старт тежък вървеж при високи обороти и по лесто катерене на баири , не виждам смисал от всичката работа на колегата , но тои си знае от нем бих казал Евала :!:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 13 юни 2008 20:30


Андро значи щом мотора се опитва да запалва със прекъснат ток към свещите значи мисли какво ще правиш с тези детонации.

Бтв я кажи с ел или механична инжекция беше.


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Пет 13 юни 2008 23:42


Stenly написа:Бтв я кажи с ел или механична инжекция беше.

ако не е пипал по нея ПБ е с ел


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 14 юни 2008 8:26


МнениеПуснато на: Сря Май 28, 2008 8:57
К-Jetronic(механичен инжекцион) ми е готвача на попарата тъй,че споко
ще ви повоза всички като е готов щом не вярвате че ще излезе нещо Wink


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 14 юни 2008 9:11


Мерни му степента на сгъстяване, никакъв проблем не ти е! Ако ти дойде много степента, винаги можеш да сложиш газ, поне тя има добри антидетонационни качества! :lol: Пресметни я! Пацо, не съм съгласен за степента и октановото число! 2Е е с 10.4:1, АБФ е с 10.5:1 и си го дават да си кара с 95! Аз с мойта степен 11:1 ще трябва да се позапася и малко с тулол ми се струва :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 14 юни 2008 10:30


Дават го 95 бензин за АБФ обаче 95 е минимума..

А за К-Джетроника мисли как ще обогатяваш в високите обороти като ще си с агресивен вал.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта