
лични наблюдения след рязането на пружините
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: 11
www.arenabg.com написа:днес ми донесоха 4-те спортни червени пружини свалени от един ГТИ голф ,ги монтирах за да се убедя в разликата с домашно направените резани-
Резултат: Връщам си думите назад -разлика има и то голяма дори след 20 мин каране се убедих в това ,тъй че хора ако имате възможност взимаите оригиналното -утре сменям и предни амортисьори - и мисля 4е разликата ще е огромна
На какви пари ги намери

добре ли сте да режете стандартни пружини това е глупост те и без това са много меки и колата само се люлее насам натам . и като слизаш от бордиур или минеш през бабуна барзо какво става оставиаш си картера .А за този червеня голф с израстаците сам сигурен че се кара само до центара на селото и затова не му е напражил много впечатление я да го покара малко в София.Аз сам с чержени пружини двузонни които ги взех за 100 лв от друга 3ка и продадох мите оргинални за 60лв = 40 лв каде ти е далаверата ???!?!?!? евтиното винаги излиза скьпо .
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Значи искам да ви споделя и моя личен опит с ниското окачване... Много глупости са изприказвани тук, не ми се коментират, само ще кажа, че аз също съм против рязането на пружини, говорил съм с много наистина СПЕЦИАЛИСТИ в областта на металознание и т.н. - и те твърдят, че работата и натоварването на нормална, но отрязана пружина се променя драстично и е ОПАСНО! Това е, не ми се спори по темата - просто споделям.
ИНАЧЕ - относно спортни пружини - само пружините не са хич скъпи! Аз си купих вече 2 комплекта спортни пружини от тук, от форума за моята кола. За Голф 3 е пълно!!! Първите бяха с 40мм по-ниски от нормалните и ги карах от началото на март досега! Преди около 2 седмици взех други, червени - с 60мм по-ниски от нормалните. Сега карам с тях и съм много доволен - първо колата е ужасно красива, имам снимки, но ще ги кача тия дни - разстоянието между калника и 17"-ките е много малко и равномерно отвсякъде; Второ - колата е невероятно стабилна! Всеки ден се мъча да я засурквам по разни остри завои - НЕ МЪРДА! А Вентото по принцип има проблем със стабилността на задницата, понеже е висока, мека и лека - 3 в 1 - ужасна комбинация! При малко по-висока скорост има склонност веднага да поднася...
Та така - 7-8 месеца карах с -40мм на нормалните амортисьори, сега съм с -60мм пак на нормалните. Вярно е, че се натоварвт повече амортисьорите, НО това не значи непременно, че ще свършат по-бързо. НО вече удърите в дупки са фатални, за разлика то нормалните пружини... Аз съм чел и чувал, че до 35-40мм сваляне с нормални амортисьори не им влияе... да видим сега с -60мм как ще е
И друго искам да ви кажа - спортните окачвания далеч не са толкова скъпи, колкото говорите, особено за най-разпространения модел - Голф 3/ Венто - в и-бей са под 180 ЕВРО комплект 4 пружини с 4 спортни амортисьора, регулиращи се само по височина! Когато вече се регулират и по твърдост, стават почти двойно по-скъпи! Но това вече е върхът на гъзарията...
Това е от мен...

ИНАЧЕ - относно спортни пружини - само пружините не са хич скъпи! Аз си купих вече 2 комплекта спортни пружини от тук, от форума за моята кола. За Голф 3 е пълно!!! Първите бяха с 40мм по-ниски от нормалните и ги карах от началото на март досега! Преди около 2 седмици взех други, червени - с 60мм по-ниски от нормалните. Сега карам с тях и съм много доволен - първо колата е ужасно красива, имам снимки, но ще ги кача тия дни - разстоянието между калника и 17"-ките е много малко и равномерно отвсякъде; Второ - колата е невероятно стабилна! Всеки ден се мъча да я засурквам по разни остри завои - НЕ МЪРДА! А Вентото по принцип има проблем със стабилността на задницата, понеже е висока, мека и лека - 3 в 1 - ужасна комбинация! При малко по-висока скорост има склонност веднага да поднася...
Та така - 7-8 месеца карах с -40мм на нормалните амортисьори, сега съм с -60мм пак на нормалните. Вярно е, че се натоварвт повече амортисьорите, НО това не значи непременно, че ще свършат по-бързо. НО вече удърите в дупки са фатални, за разлика то нормалните пружини... Аз съм чел и чувал, че до 35-40мм сваляне с нормални амортисьори не им влияе... да видим сега с -60мм как ще е

И друго искам да ви кажа - спортните окачвания далеч не са толкова скъпи, колкото говорите, особено за най-разпространения модел - Голф 3/ Венто - в и-бей са под 180 ЕВРО комплект 4 пружини с 4 спортни амортисьора, регулиращи се само по височина! Когато вече се регулират и по твърдост, стават почти двойно по-скъпи! Но това вече е върхът на гъзарията...
Това е от мен...

Последна промяна от Vento на Сря 15 фев 2006 11:47, променено общо 1 път.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Re: 11
NovobranecGT написа:www.arenabg.com написа:днес ми донесоха 4-те спортни червени пружини свалени от един ГТИ голф ,ги монтирах за да се убедя в разликата с домашно направените резани-
Резултат: Връщам си думите назад -разлика има и то голяма дори след 20 мин каране се убедих в това ,тъй че хора ако имате възможност взимаите оригиналното -утре сменям и предни амортисьори - и мисля 4е разликата ще е огромна
На какви пари ги намери
100лв четирите
- perry
- Мнения: 80
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Софя
- Контакти:
Когато се одрежат пружините тяхната стъпка се променя,и те не лягат добре в леглото на макферсона.На Симеон е бол с спортни прожини от 100 до 150 лв.Аз си купих за тройката и съм много доволен,А когато ми се скапат армотисиорите ще си купя газови,а за сега си джиткам така и няма проблеми,само дето я закачам постоянно на бабунките. 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
ИНАЧЕ - относно спортни пружини - само пружините не са хич скъпи! Аз си купих вече 2 комплекта спортни пружини от тук, от форума за моята кола (по 50лв. комплекта!). За Голф 3 е пълно!!! Първите бяха с 40мм по-ниски от нормалните ...
Малко извън темата- Vento говорим за пружини от тройка сложени на Венто нали?
Защото все ми се струва че на Вентото задницата е по-тежка и е с други пружини,но може и да бъркам.
Колата с тези пружини наистина е е красавица...
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Значи.... и да, и не ФЕЛИПЕ... Едните пружини, първите, които купих - бяха от Голф 3... и наистина задните бяха доста слабички и меки (или поне аз тогава така си мислих), защото като ги сложих и.... колата слезе с 60, вместо с 40мм отзад. НО аз имам много тежка музика в багажника и отдавам разликата на това... Следващите, които взех - червените -60мм, с които съм сега бяха специално от ВЕНТО, тунинговано в Германия, та предполагам там са сложили каквото трябва. На външен вид бяха същите като предишни те -40мм, само че малко по-ниски. НЕ бяха с по-дебели витки, повече на брой, по-сгъстени и т.н. Сложих ги и... пак заницата ми слезе с 20мм повече от необходимото - вместо -60 стана -80. НО пак повтарям, музиката ми е едно... към 100 кила с обезшумяването на багажника. Та се наложи да подложа 20мм шайби отзад, та да стане -60, както би трябвало да е.
Та си мисля, че наистина на Вентото БИ ТРЯБВАЛО да са подсилени задните пружини (както и на Джета спрямо Голф), НО дефакто не са, а слагат същите - както заводско (мисля), така и тунинг... АКО Вентото не се товари - не е проблем с Голфовите пружини, но ако е натоварено, както е при мен вече...
става по-сложно.
Та си мисля, че наистина на Вентото БИ ТРЯБВАЛО да са подсилени задните пружини (както и на Джета спрямо Голф), НО дефакто не са, а слагат същите - както заводско (мисля), така и тунинг... АКО Вентото не се товари - не е проблем с Голфовите пружини, но ако е натоварено, както е при мен вече...

- passat_b5
- Мнения: 227
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
- Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
- Двигател: 1.8T
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Здравейте колеги много търсих и четох, и в тази тема ми се стори че има най-запознати колеги по въпроса който ме интересува, та имам Passat B5 със стоково окачване е и искам да го смъкна малко някаде с 2-3 см отпред и отзад, но до няква степен да се запази сегашната возия. Но незнам какво да правя секи ми дава различни мнения един ми вика резни по една навивка от стоковите пружини и няма проблем, други ми викат земи си направо спортни пружини... и тем подобни, та вие какво ще ме посъветвате.
- iavor89
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 18:33
- Автомобил: Golf AFN
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Доста стара тема си изровил
На твоя пассат пружините са бъчвообразни и немогат да се режат
Вземи си регулируемо окачване, то се регулира по височина и твърдост 



- passat_b5
- Мнения: 227
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
- Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
- Двигател: 1.8T
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Колега iavor89 не ми се иска да слагам спортно окачване на пасата защото не го карам само аз... просто искам малко да го смъкна само отпред, или и отпред не може да се резнат, според вас колко см ще падне ако може да се режат предните пружини с половин навивка или една цяла ?? 

- turrisi
- Мнения: 448
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
- Автомобил: AUDI
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Джетата съм я купил с рязани пружини от пасат...товариш,не товариш...не мърда...момчето от който я купих каза че в сервиза са рязали,слагали до като му хареса как стой...не съм я карал преди за да знам как е возила и да правя сравнение...но сега нямам проблеми никакви...поне засега от 7-8 месеца а и той я е карал така към 5-6години...но не е сваляна надоло а е доста висока според мен..но аз така и така ниска кола не харесвам щот съм кат снегорин сутрин пред блока и бая жулех с едно Ренде преди...а и с тея дупки и трапове предпочитам по височка каляска...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта