лични наблюдения след рязането на пружините

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Чет 10 ное 2005 11:08


Незнам аз съм с червени пружини само че са много къси и тумбести и гумата почти цалата ми е под веждата 215/40/16 опира ми само на обратен и то понякога.................е вози като каручка ама мене си ме кефи :D




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 11

Мнениеот NovobranecGT » Чет 10 ное 2005 18:50


www.arenabg.com написа:днес ми донесоха 4-те спортни червени пружини свалени от един ГТИ голф ,ги монтирах за да се убедя в разликата с домашно направените резани-
Резултат: Връщам си думите назад -разлика има и то голяма дори след 20 мин каране се убедих в това ,тъй че хора ако имате възможност взимаите оригиналното -утре сменям и предни амортисьори - и мисля 4е разликата ще е огромна

На какви пари ги намери :?:


Потребителски аватар
vlm3
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vlm3 » Пет 11 ное 2005 17:41


добре ли сте да режете стандартни пружини това е глупост те и без това са много меки и колата само се люлее насам натам . и като слизаш от бордиур или минеш през бабуна барзо какво става оставиаш си картера .А за този червеня голф с израстаците сам сигурен че се кара само до центара на селото и затова не му е напражил много впечатление я да го покара малко в София.Аз сам с чержени пружини двузонни които ги взех за 100 лв от друга 3ка и продадох мите оргинални за 60лв = 40 лв каде ти е далаверата ???!?!?!? евтиното винаги излиза скьпо .


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Чет 17 ное 2005 22:04


Значи искам да ви споделя и моя личен опит с ниското окачване... Много глупости са изприказвани тук, не ми се коментират, само ще кажа, че аз също съм против рязането на пружини, говорил съм с много наистина СПЕЦИАЛИСТИ в областта на металознание и т.н. - и те твърдят, че работата и натоварването на нормална, но отрязана пружина се променя драстично и е ОПАСНО! Това е, не ми се спори по темата - просто споделям.
ИНАЧЕ - относно спортни пружини - само пружините не са хич скъпи! Аз си купих вече 2 комплекта спортни пружини от тук, от форума за моята кола. За Голф 3 е пълно!!! Първите бяха с 40мм по-ниски от нормалните и ги карах от началото на март досега! Преди около 2 седмици взех други, червени - с 60мм по-ниски от нормалните. Сега карам с тях и съм много доволен - първо колата е ужасно красива, имам снимки, но ще ги кача тия дни - разстоянието между калника и 17"-ките е много малко и равномерно отвсякъде; Второ - колата е невероятно стабилна! Всеки ден се мъча да я засурквам по разни остри завои - НЕ МЪРДА! А Вентото по принцип има проблем със стабилността на задницата, понеже е висока, мека и лека - 3 в 1 - ужасна комбинация! При малко по-висока скорост има склонност веднага да поднася...
Та така - 7-8 месеца карах с -40мм на нормалните амортисьори, сега съм с -60мм пак на нормалните. Вярно е, че се натоварвт повече амортисьорите, НО това не значи непременно, че ще свършат по-бързо. НО вече удърите в дупки са фатални, за разлика то нормалните пружини... Аз съм чел и чувал, че до 35-40мм сваляне с нормални амортисьори не им влияе... да видим сега с -60мм как ще е :wink:
И друго искам да ви кажа - спортните окачвания далеч не са толкова скъпи, колкото говорите, особено за най-разпространения модел - Голф 3/ Венто - в и-бей са под 180 ЕВРО комплект 4 пружини с 4 спортни амортисьора, регулиращи се само по височина! Когато вече се регулират и по твърдост, стават почти двойно по-скъпи! Но това вече е върхът на гъзарията...
Това е от мен... :roll:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от Vento на Сря 15 фев 2006 11:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: 11

Мнениеот landwarrior » Пет 25 ное 2005 2:24


NovobranecGT написа:
www.arenabg.com написа:днес ми донесоха 4-те спортни червени пружини свалени от един ГТИ голф ,ги монтирах за да се убедя в разликата с домашно направените резани-
Резултат: Връщам си думите назад -разлика има и то голяма дори след 20 мин каране се убедих в това ,тъй че хора ако имате възможност взимаите оригиналното -утре сменям и предни амортисьори - и мисля 4е разликата ще е огромна

На какви пари ги намери :?:

100лв четирите


Потребителски аватар
perry
Мнения: 80
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софя
Контакти:

Мнениеот perry » Пет 25 ное 2005 14:50


Когато се одрежат пружините тяхната стъпка се променя,и те не лягат добре в леглото на макферсона.На Симеон е бол с спортни прожини от 100 до 150 лв.Аз си купих за тройката и съм много доволен,А когато ми се скапат армотисиорите ще си купя газови,а за сега си джиткам така и няма проблеми,само дето я закачам постоянно на бабунките. :lol:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 26 ное 2005 12:48



ИНАЧЕ - относно спортни пружини - само пружините не са хич скъпи! Аз си купих вече 2 комплекта спортни пружини от тук, от форума за моята кола (по 50лв. комплекта!). За Голф 3 е пълно!!! Първите бяха с 40мм по-ниски от нормалните ...

Малко извън темата- Vento говорим за пружини от тройка сложени на Венто нали?
Защото все ми се струва че на Вентото задницата е по-тежка и е с други пружини,но може и да бъркам.
Колата с тези пружини наистина е е красавица...


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Съб 26 ное 2005 19:27


Значи.... и да, и не ФЕЛИПЕ... Едните пружини, първите, които купих - бяха от Голф 3... и наистина задните бяха доста слабички и меки (или поне аз тогава така си мислих), защото като ги сложих и.... колата слезе с 60, вместо с 40мм отзад. НО аз имам много тежка музика в багажника и отдавам разликата на това... Следващите, които взех - червените -60мм, с които съм сега бяха специално от ВЕНТО, тунинговано в Германия, та предполагам там са сложили каквото трябва. На външен вид бяха същите като предишни те -40мм, само че малко по-ниски. НЕ бяха с по-дебели витки, повече на брой, по-сгъстени и т.н. Сложих ги и... пак заницата ми слезе с 20мм повече от необходимото - вместо -60 стана -80. НО пак повтарям, музиката ми е едно... към 100 кила с обезшумяването на багажника. Та се наложи да подложа 20мм шайби отзад, та да стане -60, както би трябвало да е.
Та си мисля, че наистина на Вентото БИ ТРЯБВАЛО да са подсилени задните пружини (както и на Джета спрямо Голф), НО дефакто не са, а слагат същите - както заводско (мисля), така и тунинг... АКО Вентото не се товари - не е проблем с Голфовите пружини, но ако е натоварено, както е при мен вече... :roll: става по-сложно.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 26 ное 2005 20:51


Някой тогава да ми намери спортни пружини за Синхро Г3.... щото ме страх да сложа от нормален Голф като гледам разликата в допустимите кила е някъде 30....


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Съб 26 ное 2005 23:13


Някой тогава да ми намери спортни пружини за Синхро Г3.... щото ме страх да сложа от нормален Голф като гледам разликата в допустимите кила е някъде 30....

:lol: Разбрах иронията,но както се вижда от отговора на Vento по-голямата задница си казва думата,все пак 2 см. са си 2 см.


Потребителски аватар
passat_b5
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
Двигател: 1.8T
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот passat_b5 » Вто 11 яну 2011 22:58


Здравейте колеги много търсих и четох, и в тази тема ми се стори че има най-запознати колеги по въпроса който ме интересува, та имам Passat B5 със стоково окачване е и искам да го смъкна малко някаде с 2-3 см отпред и отзад, но до няква степен да се запази сегашната возия. Но незнам какво да правя секи ми дава различни мнения един ми вика резни по една навивка от стоковите пружини и няма проблем, други ми викат земи си направо спортни пружини... и тем подобни, та вие какво ще ме посъветвате.


Потребителски аватар
iavor89
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 22 дек 2008 18:33
Автомобил: Golf AFN
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот iavor89 » Вто 11 яну 2011 23:35


Доста стара тема си изровил :lol: На твоя пассат пружините са бъчвообразни и немогат да се режат :) Вземи си регулируемо окачване, то се регулира по височина и твърдост :drunk


Потребителски аватар
passat_b5
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
Двигател: 1.8T
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот passat_b5 » Чет 13 яну 2011 23:00


Колега iavor89 не ми се иска да слагам спортно окачване на пасата защото не го карам само аз... просто искам малко да го смъкна само отпред, или и отпред не може да се резнат, според вас колко см ще падне ако може да се режат предните пружини с половин навивка или една цяла ?? :beer


Потребителски аватар
passat_b5
Мнения: 227
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 22:33
Автомобил: Vw Passat b5 - Audi a4 b7
Двигател: 1.8T
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот passat_b5 » Сря 19 яну 2011 16:51


:arrow:


Потребителски аватар
turrisi
Мнения: 448
Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
Автомобил: AUDI
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот turrisi » Сря 19 яну 2011 17:46


Джетата съм я купил с рязани пружини от пасат...товариш,не товариш...не мърда...момчето от който я купих каза че в сервиза са рязали,слагали до като му хареса как стой...не съм я карал преди за да знам как е возила и да правя сравнение...но сега нямам проблеми никакви...поне засега от 7-8 месеца а и той я е карал така към 5-6години...но не е сваляна надоло а е доста висока според мен..но аз така и така ниска кола не харесвам щот съм кат снегорин сутрин пред блока и бая жулех с едно Ренде преди...а и с тея дупки и трапове предпочитам по височка каляска...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта