Колеги помагайте да охладим маслото

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 04 окт 2008 8:50


jagler написа:колега за плъзгащи лагери чувал ли си или познаваш само търкалящите се... :wink:


Тфа за мен ли се отнася :roll: ако е за мен познавам пове4е лагери от колкото предполагаш , ама на разпределителния няма ни плъзгашти , ни каквито и да било .... Има легла в главата и едни пети4ки отгоре му , ама тфа не са лагери ... макар 4е играят ролята на такива :wink:




Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Съб 04 окт 2008 18:24


момчета не се карайте, не се изразих правилно, САШКО е прав правилната дума е "играят ролята на лагери" и до някъде все пак са си лагери :roll: Само да уточня за сведение на САШКО , не карам цяла живот ПБ и не се отнасяше за неговите 'лагери'


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Нед 05 окт 2008 21:42


Пич решението на проблема Ти е :Отиваш в пьрвата морга и тьрсиш ДВГ от fiat TD100.Сваляш плочката с изходите за маслото,която си има и термостат и си свиркаш.Не ти трябва нито Topspeed нито Prospeed!Мойта е закупена точно за 5лв!Успех :wink:

Последна промяна от ivo16VTI на Нед 05 окт 2008 22:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Нед 05 окт 2008 21:59


Sachko написа:
jagler написа:колега за плъзгащи лагери чувал ли си или познаваш само търкалящите се... :wink:


Тфа за мен ли се отнася :roll: ако е за мен познавам пове4е лагери от колкото предполагаш , ама на разпределителния няма ни плъзгашти , ни каквито и да било .... Има легла в главата и едни пети4ки отгоре му , ама тфа не са лагери ... макар 4е играят ролята на такива :wink:

Сашко е тоя колега Ти отвори очите отвсякьде :lol: :lol: :lol: !


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 05 окт 2008 22:56


Явно понятието "маслен клин" е малко познато тук :lol:

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 05 окт 2008 23:20


Ехеееее :) Ивак жив ли си бе бате :) Още ли го караш оня звяр на газ или онея снимки от телефона дето ми ги показваше си го довършил ;)
Обади се да пием по бира някой ден.. 2-3 пъти те засичам с голфетката из люлин ама немоем те стигнем деа ;)

иначе това за фиат-а мисля да го пробвам още утре ;)

Последна промяна от Vizor на Нед 05 окт 2008 23:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пон 06 окт 2008 20:11


Vizor написа:Ехеееее :) Ивак жив ли си бе бате :) Още ли го караш оня звяр на газ или онея снимки от телефона дето ми ги показваше си го довършил ;)
Обади се да пием по бира някой ден.. 2-3 пъти те засичам с голфетката из люлин ама немоем те стигнем деа ;)

иначе това за фиат-а мисля да го пробвам още утре ;)

С тая моита работа не остава време за нищо :cry: !Иначе голфа си го джиткам на скоро стана на 50 000х.к от как е турбиниран на газ-па кои каквото иска да говори :P Само да остане малко време и ще звьнна :wink: !


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 06 окт 2008 20:20


Днеска се сдобих с доста доста голям маслен радиатор сега остана само 1 тръба да намеря от някъде и да направя един преходник и ще охлаждам и аз
как е хубаво да го сложа
преди или след масления филтър ?
ще охлажда цялото масло
мисля по нататъка да купя още един малък радиатор и да го сложа горе да охлажда маслото към турбината което отива
има ли смисъл от това ?
някакъв вид друго охлаждане допълнително да дадете идея?
в момента системата е такава
от фланеца за масления филтър отива във филтъра.. после ще отива към радиатора и ще се връща към фланеца за масления филтър и така ще го качва към двигателя..
турбината взима с фланец от датчика за маслото
там вече не идва ли масло, което вече е минало през двигателя ? за да знам дали има смисъл от още едно малко радиаторче ?
утре ще гледам да направя читави снимки

Ивчо аз съм ти близко тъй, че когато и да се обадиш ще щъкна за по една биричка :)


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пон 06 окт 2008 20:28


Стоика за масл.филтьр-плочка с изходите за рад.-филтьр :wink: !Друго не ти трябва!!!


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пон 06 окт 2008 20:40


paco написа:Явно понятието "маслен клин" е малко познато тук :lol:

РАСО
:!:

Масленото триене между шийките на вала и вътрешния корпус на лагера, което е необходимо за обезпечаване на устойчива работа на ротора на маслен клин се създава, когато са обезпечени условия на хващането на маслото и получаване на необходимото негово налягане в долната част на вала лагера няколко пъти се смесва със своя геометричен център на горе и встрани. За създаването на тези условия трябва да се обезпечат необходимите странични клинови луфтове http://delano.dir.bg/_wm/diary/?df=46&G ... baa9b6a8cd


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 06 окт 2008 21:06


ivo16VTI написа:
paco написа:Явно понятието "маслен клин" е малко познато тук :lol:

РАСО
:!:

Масленото триене между шийките на вала и вътрешния корпус на лагера, което е необходимо за обезпечаване на устойчива работа на ротора на маслен клин се създава, когато са обезпечени условия на хващането на маслото и получаване на необходимото негово налягане в долната част на вала лагера няколко пъти се смесва със своя геометричен център на горе и встрани. За създаването на тези условия трябва да се обезпечат необходимите странични клинови луфтове http://delano.dir.bg/_wm/diary/?df=46&G ... baa9b6a8cd

Браво! :да: Прочел си!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 06 окт 2008 21:57


Sachko написа:
jagler написа:колега за плъзгащи лагери чувал ли си или познаваш само търкалящите се... :wink:


Тфа за мен ли се отнася :roll: ако е за мен познавам пове4е лагери от колкото предполагаш , ама на разпределителния няма ни плъзгашти , ни каквито и да било .... Има легла в главата и едни пети4ки отгоре му , ама тфа не са лагери ... макар 4е играят ролята на такива :wink:
прочети малко механика ,защото на мен през 89-90г. ми беше втръснало да я уча и пак ела...колега. :wink:


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пон 06 окт 2008 23:39


neon написа:
ivo16VTI написа:
paco написа:Явно понятието "маслен клин" е малко познато тук :lol:

РАСО
:!:

Масленото триене между шийките на вала и вътрешния корпус на лагера, което е необходимо за обезпечаване на устойчива работа на ротора на маслен клин се създава, когато са обезпечени условия на хващането на маслото и получаване на необходимото негово налягане в долната част на вала лагера няколко пъти се смесва със своя геометричен център на горе и встрани. За създаването на тези условия трябва да се обезпечат необходимите странични клинови луфтове http://delano.dir.bg/_wm/diary/?df=46&G ... baa9b6a8cd

Браво! :да: Прочел си!

Тебе като те гледам утре може да си купиш друг двигател за колата -може би 9А с 4х -за разлика от Тебе Аз не си купувам готови ДВГ :twisted: !


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Вто 07 окт 2008 8:41


:D Браво! Насра ме! Чувствам се някак кофти, че съм спестил около 1 година труд и нерви! :lol:
Ма нищо - аз за маслени клинове, техника и т.н. въобще не съм чувал даже.....
8) Обаче гледам ти явно се интересуваш, четеш и дори и нас просвещаваш! Успех! Пусни още нещо важно ако има..... да почетем!
П.П. Не разбрах за какво се заяждаш, ама здраве да е!!!!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 07 окт 2008 9:11


Аз вече имам 2 маслени радиатора за всеки случай. Ще видя температурата на маслото, която отива към турбината и ако е кофти ще сложа и 2-рия радиатор да охлажда и нея. Еле па ако някой иска единия нека свирка.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта