jagler написа:колега за плъзгащи лагери чувал ли си или познаваш само търкалящите се...
Тфа за мен ли се отнася


jagler написа:колега за плъзгащи лагери чувал ли си или познаваш само търкалящите се...
Sachko написа:jagler написа:колега за плъзгащи лагери чувал ли си или познаваш само търкалящите се...
Тфа за мен ли се отнасяако е за мен познавам пове4е лагери от колкото предполагаш , ама на разпределителния няма ни плъзгашти , ни каквито и да било .... Има легла в главата и едни пети4ки отгоре му , ама тфа не са лагери ... макар 4е играят ролята на такива
Vizor написа:ЕхеееееИвак жив ли си бе бате
Още ли го караш оня звяр на газ или онея снимки от телефона дето ми ги показваше си го довършил
Обади се да пием по бира някой ден.. 2-3 пъти те засичам с голфетката из люлин ама немоем те стигнем деа
иначе това за фиат-а мисля да го пробвам още утре
paco написа:Явно понятието "маслен клин" е малко познато тук
РАСО
ivo16VTI написа:paco написа:Явно понятието "маслен клин" е малко познато тук
РАСО![]()
Масленото триене между шийките на вала и вътрешния корпус на лагера, което е необходимо за обезпечаване на устойчива работа на ротора на маслен клин се създава, когато са обезпечени условия на хващането на маслото и получаване на необходимото негово налягане в долната част на вала лагера няколко пъти се смесва със своя геометричен център на горе и встрани. За създаването на тези условия трябва да се обезпечат необходимите странични клинови луфтове http://delano.dir.bg/_wm/diary/?df=46&G ... baa9b6a8cd
прочети малко механика ,защото на мен през 89-90г. ми беше втръснало да я уча и пак ела...колега.Sachko написа:jagler написа:колега за плъзгащи лагери чувал ли си или познаваш само търкалящите се...
Тфа за мен ли се отнасяако е за мен познавам пове4е лагери от колкото предполагаш , ама на разпределителния няма ни плъзгашти , ни каквито и да било .... Има легла в главата и едни пети4ки отгоре му , ама тфа не са лагери ... макар 4е играят ролята на такива
neon написа:ivo16VTI написа:paco написа:Явно понятието "маслен клин" е малко познато тук
РАСО![]()
Масленото триене между шийките на вала и вътрешния корпус на лагера, което е необходимо за обезпечаване на устойчива работа на ротора на маслен клин се създава, когато са обезпечени условия на хващането на маслото и получаване на необходимото негово налягане в долната част на вала лагера няколко пъти се смесва със своя геометричен център на горе и встрани. За създаването на тези условия трябва да се обезпечат необходимите странични клинови луфтове http://delano.dir.bg/_wm/diary/?df=46&G ... baa9b6a8cd
Браво!Прочел си!
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта