МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот rabotnika » Сря 06 апр 2011 19:44


madcap написа:Ако ти се ебава дебитометъра, взеими само бушончето с буксата, аз така му вукам, не цял дебитометър под 200лв е така

мисля че неговия не е такъв за къкъвто говориш ти


П.с. сега видях че е такъв за какъвто говориш но не се предлага само сензор за него




Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 06 апр 2011 23:21


Намерил съм по 120лв. 2 бр. от морги в други градове,не ме мислете вече :beer


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 12 апр 2011 11:48


Проблема с притискателният диск не е разрешен,в момента съм с Sachs който вероятно е рециклиран и последния ми скъса нит на 1 от 3-те планки и се чудя дали има някой представа дали може да се сменят тези нитове


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот vidolov » Вто 12 апр 2011 21:45


Adrian-AAA написа:Проблема с притискателният диск не е разрешен,в момента съм с Sachs който вероятно е рециклиран и последния ми скъса нит на 1 от 3-те планки и се чудя дали има някой представа дали може да се сменят тези нитове

дам...сменят се!


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 23 апр 2011 1:52


Да споделя малко настоящо и бъдещо развитие при мен 8)

Понеже съм с английски вариант на vr6 съм и с такава инсталация,но благодарение на Приятели от и във форума се сдобих с такава от ляв волан (разликата е огромна в 2-те)както и с части и знания от тях за което съм им много благодарен (те си знаят кои).
Инсталацията ще я сменя както и компирA с такъв от 2.9 :twisted: и след още малко време и търпение ще се сдобия с разпределителни валове от такъв :P, след което ще следва сгъстяване.

Маслото което съм му приготвил е :








Изображение


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот niikoo_1 » Съб 23 апр 2011 16:46


Тва 5В30 не държи никакъв вискозитет при 100градуса, а при 110-120гр. става на пълна чорба, крайно неподходящо масло ако питаш мен, отделно и ВР-ите са по-топли откъм вода и масла :lol:

Това му е вискозитета при 100градуса cSt @ 100ºC 12.1 , на 0W40/5W40/10W40 маслата е 14-16, отделно това 5В30 е за коли с модерни дизели с ДПФ филтри където маслото трявба да е с по-ниско пепелно съдържание и т.н. и т.н.
На ВР6 му дават да се кара с 5W30 масло, само при студен климат, щото лятото на магистралата става на водичка.
A точно такъв мобил и маслата от тоя клас и вискозитет се слагат основно на модерен комърейл дизел с ДПФ филтър монтиран на все още гаранционна кола.


SAE Grade 5W-30
Viscosity, ASTM D 445
cSt @ 40ºC 72.8
cSt @ 100ºC 12.1
Viscosity Index, ASTM D 2270 164
Sulphated Ash, wt%, ASTM D 874 0.6
HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC, ASTM D4683 3.58
Pour Point, ºC, ASTM D 97 -45
Flash Point, ºC, ASTM D 92 254
Density @ 15ºC, kg/l, ASTM D 4052 0.850


По-скоро би трябва да го караш с масло с горен индекс поне 40 :idea: подходящи биха били 0W40/5W40/10W40/5W50/10W50/10W60/15W50/10W60

Последна промяна от niikoo_1 на Съб 23 апр 2011 17:15, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот wierdo » Съб 23 апр 2011 16:51


Не рискувай с този Мобил.

Сложи си от Motul 300V серията, което излиза при теб подходящия вискозитет. Няма да сбъркаш.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 23 апр 2011 21:55


Евала колеги разубедихте ме,този Мобил ми идва на половин цена,но ще го връщам.
Отново съм пред дилема какво да е маслото или да го ползвам за промивка :lol:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот pe6kata » Нед 24 апр 2011 6:34


в момента съм с 5в/40 на мотул 8100, и съм много доволен, но ще мина на мотул 5в/50. обичам да го глезя :lol:
за лятото спокойно може и 20в, но гледай да не падаш под индекс 40


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 24 апр 2011 9:08


Проблема е,че маслото трябва да го сменя за Крушуна задължително,но имам само това на разположение без да го плащам на момента. :oops:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот Stenly » Нед 24 апр 2011 20:19


Не си рискувай труда с този Мобил .. Мотула е екстра вариянт.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот hose » Пон 25 апр 2011 22:53


Аз също му сипах 5W/40 и съм много доволен...Де да знам....


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот yoan4o » Вто 26 апр 2011 9:12


Адриане,
аз съм с такъв мобил и ако ти кажа как го лапа, не е истина, пък и е малко по-шумен.
Бях писал в няколко теми по въпроса.

Аз ще слагам 10W-50 - пълна синтетика.
Причините са доста, но ми се струва най-подходящо.

viewtopic.php?f=7&t=190263&start=60


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 26 апр 2011 10:10


Маслото вече е сипано и няма връщане назад :Mr Green Fun ,но няма страшно,няма да го карам много макс 1000км.
Трябваше да сипя масло защото на пръчката нямаше нищо (не помня дали го пълних от предишната 1-ва смяна),а трябва да пътувам все пак до Крушуна.
yoan4o написа:Адриане,
аз съм с такъв мобил и ако ти кажа как го лапа, не е истина, пък и е малко по-шумен.


Вчера го карах с новото масло и даже ми се струва,че е по тих :roll:


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 breather

Мнениеот polski-grizach » Нед 01 май 2011 12:29


Сменяй го при първа възможност.Все пак това е за разработка



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта