търся причината мисля че соленоида ми прави номера
1.8 20v турбо в МК2
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
търся причината мисля че соленоида ми прави номера
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
ето и малко видео на 0.9бар. налягане
тойотата(MR2) е 225к.с стокова
http://vbox7.com/play:c5ca37ea
http://vbox7.com/play:28f8843c
малко качеството нее на ниво но се вижда кой кой е
тойотата(MR2) е 225к.с стокова
http://vbox7.com/play:c5ca37ea
http://vbox7.com/play:28f8843c
малко качеството нее на ниво но се вижда кой кой е
-
vidolov
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: 1.8 20v турбо в МК2
бих казал че гофчето мн напори тоиотата...браво колега...мн добре
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
ето още малко клипове от снощи на 1бар
http://vbox7.com/play:b768475c
http://vbox7.com/play:64b30dea
http://www.vbox7.com/play:ac38acdd
беше настроен на 1.4бара но сега предполагам от жегите падна на 1бар и несам го барал
http://vbox7.com/play:b768475c
http://vbox7.com/play:64b30dea
http://www.vbox7.com/play:ac38acdd
беше настроен на 1.4бара но сега предполагам от жегите падна на 1бар и несам го барал
Последна промяна от GOLF 2 GTI16v на Сря 08 юли 2009 18:40, променено общо 1 път.
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: 1.8 20v турбо в МК2
колега невероятно върви,браво
- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: 1.8 20v турбо в МК2
Тоя май му разбира 

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Re: 1.8 20v турбо в МК2
Следващият ми мотор ще е задължително 1.8Т 

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8 20v турбо в МК2
musura написа:Следващият ми мотор ще е задължително 1.8Т
израза на годината.точно така колега не следващата ми кола а следващия ми мотор много съм съгласен
иначе се уплащих кат видех скоростомера на двойката
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8 20v турбо в МК2
martineli написа:musura написа:Следващият ми мотор ще е задължително 1.8Т
израза на годината.точно така колега не следващата ми кола а следващия ми мотор много съм съгласен
иначе се уплащих кат видех скоростомера на двойката
Няма какво да се плашим двойката направо го строши
ЛУДОТО ускорение .... евала голфа е страшен 
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8 20v турбо в МК2
A преди година всички плюваха 1.8т и възхваляваха АБФ.
Браво колега с удоволствие бих се замерил с теб.
Браво колега с удоволствие бих се замерил с теб.
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8 20v турбо в МК2
и двата мотора си имат предимства и недостатъци... леонардо не гони големи коне и 1.8т е добрия избор ... за много коне и момент абф-а е по добър
Re: 1.8 20v турбо в МК2
gad3n_ написа:и двата мотора си имат предимства и недостатъци... леонардо не гони големи коне и 1.8т е добрия избор ... за много коне и момент абф-а е по добър

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: 1.8 20v турбо в МК2
Важното че всичко е с мерак, и има вече у БГ, а не само по нета да ги гледаме
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: 1.8 20v турбо в МК2
gad3n_ написа:и двата мотора си имат предимства и недостатъци... леонардо не гони големи коне и 1.8т е добрия избор ... за много коне и момент абф-а е по добър
кажи от къде ти го роди тва нещо главата а
.за многото коне си се объркал мнооу..
много добре знаеш че мога да ти дам не един и два примера с обратното,давам ти малко яснота / главата 20кл. е пъти по-читав вариант от 16кл..по-груби спомени от към интейк 16кл.глава е 10-12% минус а откъм ексзауст 15-16% минус..или на кратко ти го кажа
еми 16кл.глава е малко по-зле от нея,/това беше за газо-рапределението/....за коляно-мотовилковият няма ко да разяснявам шот сам можеш да потърсиш из нета мисля че скоро ще видиш самичък 1.8т.20кл. маторр с 500+кс.и 500+нм..
п.п.според мен бъркаш малко от това че виждаш 2.0л.мотор АБФ с турбо и сток.1.8т.с малко по-голяма турби
мен ако питаш бих си боцнал една глава от ево на строкнато дъно на 1.8т. /2.0л. /и съм в джаза
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта
