Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Нед 22 ное 2009 19:25


Еми на стенд ще се гласи всичко, че така на око не е работа. Няма какво толкова да е променено, просто щенкела е малко по-изнесен навън и накрайниците ми идват къси, мерих такива от 2-ка и пасват идеално. Днес пробвах спирачките, но не се засилвах много зарад предницата. Спра доста по-добре, а се надявам с АБС-а да е и по-плавно.
Мажду другото си търся реле 79 и 179, че това което имам се оказа ръждясало и за нищо не става. След малко снимки на 16-ките с големите спирачки.
Изображение

Ето и разликата между старото и новото серво.

Изображение

Последна промяна от leonardo_vd на Чет 03 дек 2009 21:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niki7878 » Нед 22 ное 2009 22:05


Не знам как го гледаш шенкела но разликата не е в това колко е изнесен навън, или поне това не е определящо за сходимоста и наклоните на колелата. При единичковия шенкел рамото на което се закрепва накрайника на кормилната рейка е хоризонтален а на двойката е под наклон надолу....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Съб 28 ное 2009 20:17


niki7878 написа:Не знам как го гледаш шенкела но разликата не е в това колко е изнесен навън, или поне това не е определящо за сходимоста и наклоните на колелата. При единичковия шенкел рамото на което се закрепва накрайника на кормилната рейка е хоризонтален а на двойката е под наклон надолу....

Това още по-добре, защото преди накрайниците ми стърчаха нагоре, а сега ще са хоризонтални когато е ниска колата, а тя ВИнаги е ниска mhihi


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот Gigabyte » Пон 30 ное 2009 22:34


Перфектно става колата :) Ще потърся за тия релета утре ,може да имам някое :D С мокета кво стана :)

btw закакво я остави тая червена черта ,мен лично не ме кефи :|


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Пон 30 ное 2009 22:37


Gigabyte написа:Перфектно става колата :) Ще потърся за тия релета утре ,може да имам някое :D С мокета кво стана :)

btw закакво я остави тая червена черта ,мен лично не ме кефи :|

Eми нали се разбрахме да го пращаш. Червените ленти са фолио и мога да ги махна когато поискам, ама сега ми закриват дупките от оригиналните лаисни. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот wmalevski » Пон 30 ное 2009 23:04


Колата е страшна! :bowdown Колега да не си се отказал от 4х4, че гледам заглавието е променено?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Пон 30 ное 2009 23:09


wmalevski написа:Колата е страшна! :bowdown Колега да не си се отказал от 4х4, че гледам заглавието е променено?

Има време, реших тези пари да инвестирам в мотора, а след това ще мисля как да слагаме конете на пътя


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот ioshi_s_golf » Вто 01 дек 2009 0:55


Иване ето една снимка на голфче в рат стил http://josifvd.snimka.bg/tuning/rat-stil.449295 сори,че снимката не е на правилното място


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот MK4 » Вто 01 дек 2009 17:25


Изображение


Потребителски аватар
djonni_1989
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
Автомобил: Audi S8
Двигател: AHC
Местоположение: Разград

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот djonni_1989 » Сря 02 дек 2009 23:59


ходи ли на стед и каква показа след преминаването на 280мм


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Чет 03 дек 2009 21:21


djonni_1989 написа:ходи ли на стед и каква показа след преминаването на 280мм

Тия дни ще се ходи, само да сложа 2-ковите накрайници.
В момента колата е напълно разглобена за тотално боядисване. Ще се готвим за ШОУ


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот doc_j » Чет 03 дек 2009 22:30


Надявам се, че след това ще пуснеш синтезирана тема в раздел "Проекти" :applause:
С нетърпение очаквам снимки от въпросното "шоу", без значение каво е то.

Обаче след моя негативен пост за рат-капака не каза какво е твоето виждане. Не искам да те упреквам или убеждавам какво трябва да направиш, просто ми е интересно твоето мнение по този въпрос. Все пак "разни хора - разни идеали", всеки е уникален в дадено отношение и сам решава какво да се случва с колата му. ;)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 дек 2009 2:13


doc_j написа:Надявам се, че след това ще пуснеш синтезирана тема в раздел "Проекти" :applause:
С нетърпение очаквам снимки от въпросното "шоу", без значение каво е то.

Обаче след моя негативен пост за рат-капака не каза какво е твоето виждане. Не искам да те упреквам или убеждавам какво трябва да направиш, просто ми е интересно твоето мнение по този въпрос. Все пак "разни хора - разни идеали", всеки е уникален в дадено отношение и сам решава какво да се случва с колата му. ;)

TAKAAAA Rat капака го направих просто ей така. Ще се маха и колата ще се боядисва тотално /отвън и отвътре/ Ще се преправят веждите и ще се полират всички алуминиеви части под капака. Но за това има цяла зима и ще става бавно.
Цвета остава същия. :kissy:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот alpine » Пет 04 дек 2009 10:22


Да не я водиш по германско на изложение нещо :beer


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T,total refresh SOON

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 дек 2009 11:50


alpine написа:Да не я водиш по германско на изложение нещо :beer

Не НА За Видин я глася



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта