2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vankata_84 » Пон 06 окт 2014 18:07


Поздравявам автора за чудесния проект!

Имам и няколко въпроса:
1.Горе/долу как се усеща колата след монтиране на карбове(дросели)...Най-вече ме интересуват средните обороти по-добре ли е?
2.Имам познат със спортно Рено с "клетка" и тн. тоя човек все вика за 2.0 16кл. под 45мм дросели е малко...Така ли е това нещо?
3.Ще усетя ли въобще "нещо" ако сега на АЦЕ-то с АБФ инж. сложа дросели, с абф дюзите, ТПС от АБФ монтиран на "дроселите"
4.След като се направи "кутията"(пленума) и тромпетите, ако се сложи на 76мм примерно конусен филтър със студен въздух и тн. Може ли да се каже че обезсмисля цялото начинание?

Благодаря предварително! Уважавам мнението на всеки! Искам конкретни отговори до колко е възможно! Нека не съсипваме темата на човека, като му се извинявам ако въпросите ми го притесняват, но ме интересува и неговото мнение!!!

Това че питам не значи е "хабер си нямам" :beer




Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Пон 06 окт 2014 20:16


Мерси адаш ще се опитам да ти отговоря на въпросите до колкото мога и до колкото знам :beer
1. Колата след монтирането на карбовете си вървеше доста добре в средни и във високи обороти.Карбураторите трябва да са изрядни защото с първите Вебери бяха доста зле и много гореше и не вървеше както трябва колата.След като ги замених с делорто 40 мм които са почти 1-1 с веберите само че се настройват по лесно колата стана друга,тръгна както трябва и във целият диапазон обороти.Забелязах че с филтърна кутия пред карбовете колата върви до по високи обороти.С дросели още не съм карал като ги направя тези ще кача клип да се види как се държи колата.
2.Да 40 мм карбуратори или дросели са малки за 2.0 литров 16 клапанов мотор,не че не върви но просто с 45 мм или 50 ще е друга работата.
3.Ще усетиш разлика с дросели,но не бих ти препоръчал да използваш АБФ електроника да управляваш дросели!Може и мега само че да е добре направена,или по скъпа електроника.Дюзите от АБФ може и да ти свършат работа.
4.Според мен е задължително да има кутия с готов обем въздух от 7-10 литра пред дросели или карбуратори.
Дано съм бил полезен и искам да кажа че целта е да направя газова бегачка защото чувам само мнения че не може да имаш силна кола която хем да върви на газ хем на бензин.
Мога да кажа че на газ с късият колектор имам записани доста победи на драг и само една загуба от БМВ 328 Е36 компакт с къс диф, и победа над 325 Е36 купе.И всичко това още преди да кача 4-2-1 колектор.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Пон 06 окт 2014 20:26


А ето го и него лично мое производство.
Прикачени файлове
Снимка0148.jpg
Снимка0123.jpg
Снимка0119.jpg


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Iago » Пон 06 окт 2014 22:07


И аз едно питане.. защо ABF електроника не успява да управлява адекватно ДВГ с дросели?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Stenly » Пон 06 окт 2014 22:12


Може да ги управлява ,но на каква цена ...


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Пон 06 окт 2014 22:38


Stenly написа:Може да ги управлява ,но на каква цена ...

+1


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Iago » Пон 06 окт 2014 23:36


Не знам, каква е цената? Питам щото си мислех, че именно заради липсата на МАФ, АБФ-ската електроника би била вариант. Общо резервоар за вакум на 4те гърла (за МАП-а), ТПС и т.н. Но това са само размишления, за това питам къде е пречката реално?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vankata_84 » Вто 07 окт 2014 6:56


Газта и при мен я има и ще я има! Не я пиша, защото хората не различаващи драг бегачка от ежедневка ме изнервят. Ежедневката не се кара до прекъсвач винаги :th_up

Значи да търся по-големи дросели ако се занимавам. Това за филтър пред "карбове" е нормално, получава се така че с филтъра се увеличава вакума пред карба от там горивото. Затова бяга повече. Като цяло при монтиран инж. АБФ мисля само за дросели, вариант с карбове няма.

А кой е точния проблем та да не стане с АБф електрониката? При мен съм с "раздвижен" тригер на коляновия вал, и мога да бъзикам аванса. Не се сещам конкретна причина която да пречи? Не го чувам за първи път, но и не съм чул реална причина. Някой казват влиза повече въздух, ама за мен това е несериозно. Пък и в крайна сметка склонен съм да мапна колата след време. Тръгне ли добре на газ определено бих мапнал бензиновия комп. да видя и на бенз. какво може.

Гледам щуцерите за газовата и не разбирам?!?! След дроселите или преди тях си ги сложил? Ползваш ли филтър и "байпасен"(балансен маркуч) от изпарителя за по-добро контролиране на мембраната на изпарителя? Пък може и с ГИ да си, ама от снимката на АГУ ми прилича :th_up :beer


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Вто 07 окт 2014 7:44


Обикновена газова уредба,а на дроселите това което се вижда са първо газови плочки направени специално за тези дросели и набити направо вътре в тях преди дроселовата клапа разбира се и просто отдолу са завити щуцерите на плочките които влизат в тях.Плочките са сметнати и направени от човек които прави плочките на половин България.Защото и щуцери да се солжат на дроселите трябва да се сложи гривна вътре за да стане стеснения вътре в самият дросел и по този начин става увличане на газта и сместа вече става друга!!!


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Iago » Вто 07 окт 2014 19:43


Пичове, съвсем сериозно ще споделите ли според вас защо АБФ-ска електроника няма да управлява адекватно мАтор с дросели? Наистина не знам, Стенли обясни каква е цената? Не се заяждам, дори напротив, много пъти съм си го мислил това (така и не ми стигнаха финансите да "дроселирам" моя) и тъй като не съм мапер и не разбирам в детайли ECU-тата, си мислех че даже ще е доста приятен вариант именно заради липсата на МАФ?


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Вто 07 окт 2014 20:37


Дроселите искат да горивната карта да е много добре настроена,а според мен с АБФ електрониката ще е много трудно да се настрои.Има хора които правят доста читави меги ако не може да се намери или ДТА или нещо от тоя клас който да ти спестят много проблеми повярвай ми знам го от личен опит :th_up


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vankata_84 » Сря 08 окт 2014 18:39


Значи да разбирам че ако се мапне на дино трябва и с АБФ да върви?

Ако правилно видях караш на вакумен аванс, и центробежен или?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vizor » Сря 08 окт 2014 19:16


Изключително трудно да не кажа невъзможно да я настроиш с оригиналната електроника. Не знам какво се страхувате от тея афтърмаркети толкова, като понякога излиза по-евтино от другите варианти


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Сря 08 окт 2014 19:35


Да може и да стане но дали си заслужава при положение че може да си намериш афтермаркет електроника 2 употреба за 700-1000 лв.
Аз лично изпуснах една DTA S-40 за 600 лева,може да е най ниския клас на DTA но се настройва доста лесно.
Да с делко с вакум и центробежен регулатор съм от 1.3 с горния вал малко се преработва и става перфектно.Колата върви до 8000 оборота няма ядове!!!


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Iago » Сря 08 окт 2014 22:22


Ванко, повярвай ми много добре знам какво е да се бориш с тази електроника. Брах много ядове с неуспешният опит на един известен пловдивски "мапер". Чист късмет беше, че не строших мотора още същата нощ на прибиране към София. След което тук в София се наложи да я ремапне успешно друг човек. Колата ми е с 266 валове и 11.6 степен. На всичката газ до прекъсвач, широколентовата не мърда и за миг от 12.8 смеси. Не ме разбирай погрешно, афтърмаркет електрониката се мапва меко казано в пъти по-лесно, много по гъвкава, интуитивна и т.н. е защото тя за това е създадена - да се мапва. Докато stock-a не е open все пак. На ABF-a e малко tricky докато откриеш картите.. също така е tricky да сметнеш с правилния коефициент това което ти казват числата. А още по tricky e, че в нета не се намират Damos-и. Наистина е кофти, че горивната картата е през 500 оборота. Но очевидно пак се случват нещата, макар да не е толкова лесно и интуитивно. Между другото, това че стъпката е 500 оборота е единствения минус на тоя Bosch сравнен с някои други stock ECU-та.

Сещам се за една 145-ца 2.0 t-spark на мой приятел.. с 29х валове, дросели и stock алфово ECU. Вади 185к.с. на диното, с бетонирани аванси и смеси (отново 12.8). Мапвана е от Бобо. Минус и е, че диша през stock MAF-а и именно заради това казах по нагоре, че АБФ-а е благословен заради alfa N управлението си.

Пак казвам, аз също твърдя че афтърмаркет ECU е много, ама много по-добрият избор. Ама всичко е според джоба. И аз искам Link вместо дъртия ми Бош под капака, ама нямам 1500+ лв за него. :beer :th_up :th_up



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта