Голфа срешу Nissan 100nx

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 23 юли 2006 13:42


bomber написа:Колега,аз с моя голф 1.6 ги правя за 16 секунди.Как го измисли това,че от 0-100 ги правиш за 7 незнам :wink:

В разните каталози PN от 0-100 го дават за 14 сек, а 1.6, 75к.с. около 13 сек.
Обаче лично на мен изобщо не ми е ясно производителите по каква методика ги правят тези измервания, защото меренето с подръчни средства винаги дава по-добри резултати....
Ама Голф2 1.6 сток да направи 0-100 за 7 сек., това може да се случи само в сънищата и фантазиите на някой....

vw_golf_2_Memphis написа:10.88 по г-тек :wink: ...с 15-ките от 2-ри опит - 10.9...слагай 2-3 стотни отгоре и това 0-100 :wink: щот г-тека мери 0-96км/ч...

Голф2, 1.8, 90 к.с. 0-100 го дават над 11 сек. :idea:




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 23 юли 2006 13:48


Li4o написа:
vw_golf_2_Memphis написа:10.88 по г-тек :wink: ...с 15-ките от 2-ри опит - 10.9...слагай 2-3 стотни отгоре и това 0-100 :wink: щот г-тека мери 0-96км/ч...

Голф2, 1.8, 90 к.с. 0-100 го дават над 11 сек. :idea:

Значи не могат да карат :lol:
Така се презапасяват след издухване на мотора след 100к км примерно...а не след 100к км да падне на 18сек :wink:
А и мотора ми е на реални 140к км...затова предполагам дава такива времена...а и карбуратора е сменян...иначе другото си е сток...
с бенц 95 ги прави тия шашми :wink:
Друг е въпроса вярно ли мерят Г-тек пинизите :idea:


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Пон 24 юли 2006 1:04


офф какво при4иних на един сивик 1.5 днес....направо ми стана жал за приателчето!/със 2Е съм/ :twisted: и стига с тия митове че японската кола е бърза!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 24 юли 2006 2:13


колеги даите малко уважение ,все пак made in japan е сериозно не6то!на6то си е на6то ама японци много да не зака4аме а?говорим за около15годи6ни коли и освен VAGгрупата и японките други на ниво няма /по4ти безпроблемно/успокоите топката и пак на драг ама търсете сивик и то ветек мотор;там е интересно


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 24 юли 2006 11:18


snoopgod написа:офф какво при4иних на един сивик 1.5 днес....направо ми стана жал за приателчето!/със 2Е съм/ :twisted: и стига с тия митове че японската кола е бърза!


Щом се сравняваш с кола 500 кубика по-малък обем от твойта.. значи си много объркан.. пробвай се срещу някой 1.8 сивик VVT-I ? по малка кубатура е от тебе.. + това 1.5 16В на сивик са 88-90 коня мисля (може да греша не съм им фен) а ти си 115 :) или с някой CRX пробвай те са 129 коня.. (бтв CRX бие ABF до колкото знам и то не с много малко) така, че не говорете такива работи със сравненията и "АЗ КАКВО ПРИЧИНИХ"

Аз с моя дарак какво съм причинявал на такива като тебе с 2Е си нямаш ни най-малка представа .. ЗКУ-то (Задкормилно устройство) ми беше доста по добро от неговото и може би за това.. така че такива сравнения в толкова различни кубатури и класове няма смисъл


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Пон 24 юли 2006 12:59


Японците си мачкат, ако питате мен.Вадят от колата най доброто,а не като други нормалното или да върви там пък ....
Но при дръпка много важно е и, дето вика Vizor ЗКУ-то,или да почне да въриш гуми като замаян пък върви после го стигай другия дето тръгва сякаш има тракшан контрол :wink:


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Пон 24 юли 2006 14:34


Vizor написа:
snoopgod написа:офф какво при4иних на един сивик 1.5 днес....направо ми стана жал за приателчето!/със 2Е съм/ :twisted: и стига с тия митове че японската кола е бърза!


Щом се сравняваш с кола 500 кубика по-малък обем от твойта.. значи си много объркан.. пробвай се срещу някой 1.8 сивик VVT-I ? по малка кубатура е от тебе.. + това 1.5 16В на сивик са 88-90 коня мисля (може да греша не съм им фен) а ти си 115 :) или с някой CRX пробвай те са 129 коня.. (бтв CRX бие ABF до колкото знам и то не с много малко) така, че не говорете такива работи със сравненията и "АЗ КАКВО ПРИЧИНИХ"

Аз с моя дарак какво съм причинявал на такива като тебе с 2Е си нямаш ни най-малка представа .. ЗКУ-то (Задкормилно устройство) ми беше доста по добро от неговото и може би за това.. така че такива сравнения в толкова различни кубатури и класове няма смисъл


Колега в грешка си за CRX и ABFа АБФа ще го отвеее като куцо пиле домат :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 24 юли 2006 16:17


PL-16v написа:
Vizor написа:........
...... (бтв CRX бие ABF до колкото знам и то не с много малко) така, че не говорете такива работи със сравненията и "АЗ КАКВО ПРИЧИНИХ"


Колега в грешка си за CRX и ABFа АБФа ще го отвеее като куцо пиле домат :D

Така е - обикновен CRX няма шансове срещу ABF, но въпреки това японците са изроди - способни са от атмосверен двигател 1.6 да извадят цели 160 коня на невероятните 7600 оборота....


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Пон 24 юли 2006 16:39


За японските коли спор няма и на мен ми харесват имам си една маздичка 121 няма толкова здрава кола заклевам се а и да не говорим че с 5-6 литра минавам 100 километра уникално автомобилче нисана на съседа дето ви казах че е 2000 16 вярно бия го но много пъти съм го карал и много ме кефи кво поведение на пътя има и скоростите си влизат перфектно и си върви с лекота а пък да не ви разправям една Хонда S2000 кво ми причини една вечер :D


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 24 юли 2006 18:54


snoopgod написа:офф какво при4иних на един сивик 1.5 днес....направо ми стана жал за приателчето!/със 2Е съм/ :twisted: и стига с тия митове че японската кола е бърза!
хахаха тез сивик-аз смойта печка не им давам шанс-камо ли ти....но си ги харесвам япончетата.


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Пон 24 юли 2006 21:30


PL-16v написа:
Vizor написа:
Колега в грешка си за CRX и ABFа АБФа ще го отвеее като куцо пиле домат :D


опа пич в грешка си ...
Рекса зема АБФ-а с малко ако е слабия мотор 129 или 126к.с. не съм сигурен за големия не ми се мисли а В-тек дръпа ВР6цата
тия батъли ги има по доста каталози и аз лично съм се дръпал с РЕКС малкия мотор зема ми 1 кола някаде тия дето си мислят че след 100 100 и нещо АБФ-а догонва няма такова нещо :D

а и в това няма нищо изненадващо съотнешение мошност <-> тежест рекса бие здраво или ако махнеш 300кг разлика и конете отговарящи на тази тежест получаваш Голф с купе 860кг(говоря за 3вратите) и мощност 105к.с.

изводите са за вас... кофти е да го призная ама японското рулира


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 24 юли 2006 21:34


Колегата Kashon .. точно това имах в предвид.. тези CRX съотношението на килограми и коне.. просто .. нямам думи.. виждал съм такава гонка .. и то от хора на които колите са им много добре.. и двамата могат да карат .. и CRX-a (с малкия мотор.. ) просто си каза думата..


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 24 юли 2006 21:50


Honda CRX, 1.6, 16V, 125 h.p. - 0-100--8.5 sec., max. speed-205 km/h
Golf3 2.0, 16V, 150 h.p. - 0-100--8.3 sec., max.speed-215km/h.


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Пон 24 юли 2006 21:57


Li4o написа:Honda CRX, 1.6, 16V, 125 h.p. - 0-100--8.5 sec., max. speed-205 km/h
Golf3 2.0, 16V, 150 h.p. - 0-100--8.3 sec., max.speed-215km/h.


тез не ги гледаи ти. специално за АБФ-а ми се вижда малко нереално... туй сигурно го гледаш в руския каталог. ако погледнеш във френския с батълите АБФ-а го дават 9.2 което ми се струва доста по реална цифра

а по темата... ми просто ще кажа че 1 авер миналата година в Шумен дръпна 1 жълт нисан дето е 115 коня , а аверчето беше с Голф 3ойка 1.8 90 коня (газифицирана) и със луда 17цолка джанта.... нататък няма ко да се говори за тия Нисани


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 24 юли 2006 22:10


Kashon написа:
Li4o написа:Honda CRX, 1.6, 16V, 125 h.p. - 0-100--8.5 sec., max. speed-205 km/h
Golf3 2.0, 16V, 150 h.p. - 0-100--8.3 sec., max.speed-215km/h.


тез не ги гледаи ти. специално за АБФ-а ми се вижда малко нереално... туй сигурно го гледаш в руския каталог...

Ми не е от "руския каталог" - от немско издание на "Autobild" ги гледам...

Kashon написа:а по темата... ми просто ще кажа че 1 авер миналата година в Шумен дръпна 1 жълт нисан дето е 115 коня.....

Няма такъв Нисан 100 NX....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта