Подобренеия при АБФ/ И всякакви въпроси свързани с голф3 16v

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 24 сеп 2007 3:57


За "охлюви" теми има достатъчно мисля?!
Мен, а предполагам и други, ме интересува(поне засега) атмосферките.
Това което разбрах дотук от поста на Bobby_ е, че валовете трябва да се на напаснат според сгъстяването. Главата неискам да сменям.
Въпрос/и: има ли таблица или нещо такова, където може да се види на какво сгъстяване, какви валове трябват? Или при хипотетична 14.0 компресия, какви градуси ще трябва? Какво става с безина в такъв случай? Трябва ли по голям дебит и става ли само със смяна на бензин регулатора или си трябва и нова помпа? А инжекторите? Какъв трябва да е тяхния дебит?
Абе с две думи - какви са стъпките при атмосферния тунинг попринцип и по-специално при АБФ-а?
Мисля отговорите на тези въпроси ще са полезни за леймъри като мен :wink: Непрекъснато се говори за валове, чипове, портове и т.н. и всичко се получава много разхвърляно и после някой си слага валове, очаквайки да литне, а то на първото кръстовище гасне. Затова е хубаво да се систематизира и да стане ясно какво може да се направи просто така и какво изисква и други доработки.




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 25 сеп 2007 2:05


Не валовете трябва да напаснеш към сгъстяването а Обратното... :) явно не сум се изразил добре.
Като имаш валове с Х градуси за перфектна работа НА ВАЛОВЕТЕ има изисквания за степента на сгъстяване......
Купи си нови валове или втора ръка но с документи към тях и там всичко си го пише


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 25 сеп 2007 20:54


VeilSide написа:Бутала си требват...

От зависи колко искаш да изкараш като мощност.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 25 сеп 2007 22:19


oHua написа:Бутала си требват...
От зависи колко искаш да изкараш като мощност.


поне едно едно 30 HP
и да не е мъртва в ниските и средни


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 26 сеп 2007 0:19


По едно време се разискваше въпроса за смяната на всмукателния с изпускателен вал при АБФ-а, което УЖ водело до добри резултати. Колегата rusiq_24 захвана въпроса, но не се намери такъв вал.
Има ли смисъл от тази замяна според вас :roll:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 26 сеп 2007 0:57


има но само при К-джетроник.....


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 26 сеп 2007 18:01


FreeSoul написа:По едно време се разискваше въпроса за смяната на всмукателния с изпускателен вал при АБФ-а, което УЖ водело до добри резултати. Колегата rusiq_24 захвана въпроса, но не се намери такъв вал.
Има ли смисъл от тази замяна според вас :roll:
Че аз пробвах бе :wink: Работата е там че при АБФ (е както и при всички де) каквото и да барнеш си иска МАП иначе няма смисъл да се слага каквото и да било та дори и спортен филтър :wink: п.п Лошото е че за VW програмката я имат малцина и цените варират около 700лв. а при хонда с което мога да се похваля вече е почти достъпна за всички и вече я притежавам и си мапвам колата сам :banana


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 26 сеп 2007 18:53


rusiq_24 написа:Че аз пробвах бе :wink: Работата е там че при АБФ (е както и при всички де) каквото и да барнеш си иска МАП иначе няма смисъл да се слага каквото и да било та дори и спортен филтър :wink: п.п Лошото е че за VW програмката я имат малцина и цените варират около 700лв. а при хонда с което мога да се похваля вече е почти достъпна за всички и вече я притежавам и си мапвам колата сам :banana


За тази цел един Megasquirt ;).
Ама не издаваш имената на програмите ей :P


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 26 сеп 2007 18:58


rusiq_24 написа:
FreeSoul написа:По едно време се разискваше въпроса за смяната на всмукателния с изпускателен вал при АБФ-а, което УЖ водело до добри резултати. Колегата rusiq_24 захвана въпроса, но не се намери такъв вал.
Има ли смисъл от тази замяна според вас :roll:
Че аз пробвах бе :wink: Работата е там че при АБФ (е както и при всички де) каквото и да барнеш си иска МАП иначе няма смисъл да се слага каквото и да било та дори и спортен филтър :wink: п.п Лошото е че за VW програмката я имат малцина и цените варират около 700лв. а при хонда с което мога да се похваля вече е почти достъпна за всички и вече я притежавам и си мапвам колата сам :banana


Ти нали пробва с КР-ски вал бре...с АБФ-ски май не си :roll:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 26 сеп 2007 19:45


Ами и без това скоро ще свалям главата. Мога да дам вал на някой да тества ;)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 26 сеп 2007 19:52


VeilSide написа:Ами и без това скоро ще свалям главата. Мога да дам вал на някой да тества ;)
Да ама трябва да се реже и после вече не става за изпускателен а само за всмукателен :wink: п.п Ест че името на програмката е тайна всичко е шушу мушу,понеже доста хора остават без хляб.Как иначе ще продават чипове по 200-300лв :wink:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 26 сеп 2007 20:09


rusiq_24 написа:Да ама трябва да се реже и после вече не става за изпускателен а само за всмукателен :wink: п.п Ест че името на програмката е тайна всичко е шушу мушу,понеже доста хора остават без хляб.Как иначе ще продават чипове по 200-300лв :wink:


Уф, делкото ;)
Не е съвсем така, понеже трябва да знаеш какво да пишеш във въпросната програма. По същата логика нямаше да има и хора, които ходат на диагностика (разбира се сложността на двете неща е различна) :)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 26 сеп 2007 23:17


VeilSide написа:
rusiq_24 написа:Да ама трябва да се реже и после вече не става за изпускателен а само за всмукателен :wink: п.п Ест че името на програмката е тайна всичко е шушу мушу,понеже доста хора остават без хляб.Как иначе ще продават чипове по 200-300лв :wink:


Уф, делкото ;)
Не е съвсем така, понеже трябва да знаеш какво да пишеш във въпросната програма. По същата логика нямаше да има и хора, които ходат на диагностика (разбира се сложността на двете неща е различна) :)
Прав си не можеш да настроиш картите както на дино например но можеш да разбереш кога от какво се нуждае в движение и да коригираш :wink: Понеже настройките на всяка кола са индивидуални това е много добър начин да си настройваш колата след някакъв ъпгрейд по мотора :wink: п.п Не се занимавайте с два изпускателни вала ако не искате колите ви да работят като трактор Беларус на празен ход и ниски обороти :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 27 сеп 2007 5:32


rusiq_24 написа:... п.п Не се занимавайте с два изпускателни вала ако не искате колите ви да работят като трактор Беларус на празен ход и ниски обороти :wink:

Аа,не е баш като трактор даже са стабилни ниските(поне на кр) не е толкова рошав че да удря 7/8 тактове,но не знам дали беше добре настроен спрямо другия....пича още не го е донастроил :D


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 17 дек 2007 15:27


Да се похваля ... вече си имам MSD ignition :D
Както писах в съответната за това тема....
group® написа:Вече съм с MSD и ефект има :wink:
По добър респонс в ниските, а във високите не мога да я позная :twisted:


... но ще ползвам тази за да обясня как се слага в случай че на някой с АБФ му се приска (смятам ще е полезно за да не се пулите и вие 1/2 час пред схемите):
Та целта е да се свърже м/у комутатора и бобината, но тъй като при АБФите те са в едно Сър Василиус1 реши да ги 'разцепи'. Резна двете пластини на бобината и върза житоците :lol: После 2 кабела за + и - и сме готови :wink:
Ако някой иска по-подробна информация нека пита на ЛС и ще се опитам да дам малко по-ясни пояснения :wink:


Големи благодарности към Сър Василиус1 за търпението към моите идиотии и за рпипкащия акЪл :lol: :wink:



едит: ето и линка към описание и т.н. за MSD http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63350



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта