Голф 4 ГТИ vs Голф 4 ГТИ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
krisrs
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krisrs » Сря 09 май 2007 12:38


да я кажи верно дали пасва защото аз питах няколко човека и всички ми казаха различни неща !?




Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Сря 09 май 2007 12:45


krisrs написа:да я кажи верно дали пасва защото аз питах няколко човека и всички ми казаха различни неща !?


Аз мисля ,4е то4но от ТТ няма да пасне там под капака май вси4ко е огледално разположено, тоест дроселната клапа на смукателният колектор е от дясно, а може би е така само на 225 кс 6тот е с 2 кулера....ако някой знае да каже?!


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Сря 09 май 2007 22:06


...турбина,колектор и двуцевка...само турбина не става.Колектора от ТТ е с 2 пъти по дълги тръби,и турбината пасва само на него,по различен на4ин се захваща в сравнение с тази от голфа.Освен това тая на голфа,топлата и част е извита надолу и от там почва двуцевката,а на ТТ-то си е права и двуцевката е извита към нея,затова трябва и двуцевка...оказа се по-сложно,от колкото го мислех...и на мен ми бяха казали че праскаш турбината директно и всичко пасва,ама на...


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Чет 10 май 2007 13:52


Gunev написа:...турбина,колектор и двуцевка...само турбина не става.Колектора от ТТ е с 2 пъти по дълги тръби,и турбината пасва само на него,по различен на4ин се захваща в сравнение с тази от голфа.Освен това тая на голфа,топлата и част е извита надолу и от там почва двуцевката,а на ТТ-то си е права и двуцевката е извита към нея,затова трябва и двуцевка...оказа се по-сложно,от колкото го мислех...и на мен ми бяха казали че праскаш турбината директно и всичко пасва,ама на...


Абе няма6 ли възможност да снима6? И ,за ква двуцевка говори6 :roll: ?Другото 6то годе го сванах!


Потребителски аватар
krisrs
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krisrs » Чет 10 май 2007 15:04


да най добре дай снимки и да видим какво става ! аз доколкото разбирам значи само с фланец няма да стане да си сложа турбинката ?!? какво трябва да се преправя освен турбо пътищата !? по генерацията !? всъщност не разбрах само с фланец става ли ?


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Чет 10 май 2007 21:54


колектора е от ТТ е различен от тоя от голфа и топлата част на турбината също е различна от тази на голфа.не става само с фланец,трябва и колектор.Мога утре да снимам тези от голфа само,защото другите ще са ги сложили.


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Чет 10 май 2007 21:57


а двуцевка викам на това,което излиза от топлата част на турбината,от там тръгва генерацията...даунпайп ли се казва,не съм сигурен.


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Чет 10 май 2007 21:59


само не знам дали кулера ще стигне,щото е оригиналния...


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 10 май 2007 23:38


Gunev написа:а двуцевка викам на това,което излиза от топлата част на турбината,от там тръгва генерацията...даунпайп ли се казва,не съм сигурен.

Баш даунпайп си е! :D


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пет 11 май 2007 0:57


neon написа:
Gunev написа:а двуцевка викам на това,което излиза от топлата част на турбината,от там тръгва генерацията...даунпайп ли се казва,не съм сигурен.

Баш даунпайп си е! :D

:да: ,на чист български :wink:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пет 11 май 2007 1:04


На български е нещо от сорта на "тръба с долна насоченост" :lol:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Пет 11 май 2007 9:59


Kozunak написа:На български е нещо от сорта на "тръба с долна насоченост" :lol:


Така наре4ената двуцевка ли имате предвид :lol: ,която според мен си е 4иста едноцевка :lol:


Потребителски аватар
krisrs
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krisrs » Пет 11 май 2007 12:38


добре а иначе колектора пасвали или трябват още неща да се преправят ?


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Пет 11 май 2007 20:18


на чист български:)


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Пет 11 май 2007 20:20


на главата пасва,те са еднакви двигателите с тоя на аудито.чуствам се мноо бърз само маркучетата дигат 10 коня,а ако бяха розови...малии..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта