
Още един въпрос

При минаване по неравни участъци (примерно лявото колело е стъпило на 20см по високо от дясното) пружините издават някви звуци. Нормално ли е?
neon написа:Не! Но все пак койловъра не е за "оффроуд-онтротоар" изпълнения!
Winner25 написа:Да повдигна темата с един въпрос![]()
Трябва ли при всяка промяна на височината да се минава на реглаж
pe6kata написа:
Ако реглажа на предницата е направен при максимално свалена кола, носачите ще стоят успоредно на асвалта, до положение, както спомена един колега чак полуоската да опре в рога. Айде нека после да се навият макс. високо, погледнете ъгъла на носача и ми кажете че няма да износва гумите външно.
judasss написа:... По мойте расъждения на глас ,пружинта е еднакво натоварена колкото и да е дигната или свалена колата ? Просто самия армортесьор се натоварва ?![]()
brutalisimo написа:натягаш пружината скасяваш работната и далжина което означава че движението което изваршва е по кратко но с разликата че когато е в горната си точка пружината е по натоварена от тази която не е натегната и от там се втвардява и окачването заради пружината това за амортисиори които са с нерегулируене на твардостта (ajustable) дано сам го написал правилно по принцип това пише на тия които са с регулируема твардост там е по различно извинявам се ако това което сам написал е безсмислено
wmalevski написа:brutalisimo написа:натягаш пружината скасяваш работната и далжина което означава че движението което изваршва е по кратко но с разликата че когато е в горната си точка пружината е по натоварена от тази която не е натегната и от там се втвардява и окачването заради пружината това за амортисиори които са с нерегулируене на твардостта (ajustable) дано сам го написал правилно по принцип това пише на тия които са с регулируема твардост там е по различно извинявам се ако това което сам написал е безсмислено
Че тя пружината не е ли най-натегната когато колата е максимално вдигната? Не се ли очаква тогава колата да вози най-"меко", просто питам защото и аз немога да си обясна реално как при свалянето на колата надолу, возията става по-твърда?
Единственото логично за мене обяснение е че положението на самия амортисьор се отразява на действието му - колкото е по-прибран толкова по трудно се движи, но в такъв случай мнението на колегата pe6kata тотално е обърква, а е очевадно че той е доста по-запознат, така че ако може някой наистина да разясни
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта