Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
- stigmi
- Мнения: 105
- Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
- Автомобил: passat b3
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: blagoevgrad
- Контакти:
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
http://vbox7.com/play:f7cbd952 това ми стана интересно
- barona
- Мнения: 171
- Регистриран на: Съб 22 апр 2006 23:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Лозарево
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
Здравейте
При мен стана бързо и с малки настройки на дебитомера
Двигател 9А с колектори ,дюзи и рейка от ABF с електроника Digifant от стария мотор 1.8 8V PF
При мен стана бързо и с малки настройки на дебитомера
Двигател 9А с колектори ,дюзи и рейка от ABF с електроника Digifant от стария мотор 1.8 8V PF
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
barona написа:Здравейте
При мен стана бързо и с малки настройки на дебитомера
Двигател 9А с колектори ,дюзи и рейка от ABF с електроника Digifant от стария мотор 1.8 8V PF
Инжекционът от абф-а е по умен, но е малък филм да го сложиш на блок 9а,не че е невъзможно но иска преправяне
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
при мен нещата се получиха сравнително лесно... докато не дойде момента с диагностиката....
колата не работи равномерно след леееко загряване... сменят се компоненти от здрав ААБФ и ефекта е нула!
на диагностиката е пусната само К-линията защото Л линията нещо ... не разбрах къде трябва да се навърже...
ако някой може да помага....
по запалителната система са сменени (с работещи на 100%)
регулатор за налягането
компютър
ТПС
ламбда сонда
Температурен датчик на за компа.
Датчик темп въздух..
това е за момента... и вече един месец я боря тази кола и нещо започвам да се изчерпвам....
колата не работи равномерно след леееко загряване... сменят се компоненти от здрав ААБФ и ефекта е нула!
на диагностиката е пусната само К-линията защото Л линията нещо ... не разбрах къде трябва да се навърже...


ако някой може да помага....
по запалителната система са сменени (с работещи на 100%)
регулатор за налягането
компютър
ТПС
ламбда сонда
Температурен датчик на за компа.
Датчик темп въздух..
това е за момента... и вече един месец я боря тази кола и нещо започвам да се изчерпвам....
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
Вече и аз съм с Джигит фън 2.
Първи впечатления.
По малка мощност. не е нещо кои знае какво около 10к.с. Може да е и до настройки.
По малък въртящ момент.
По добра работа на двигателя
Няма никакви вибрации в купето.
По малък разход с около 8 литра по малко
Пали винаги по един и същи начин.
Много стабилен празен ход.
Ето и една дино графика на 1,8 16В КР сток с Дигифант 2

Някои пробвал ли е с дебитомер от 535i какъв е ефекта?
Има и чипове за 16в дигифант пише че качват 15к.с. и 25нМ някой ако е купувал също може да сподели за ефект.
Първи впечатления.
По малка мощност. не е нещо кои знае какво около 10к.с. Може да е и до настройки.
По малък въртящ момент.
По добра работа на двигателя
Няма никакви вибрации в купето.
По малък разход с около 8 литра по малко




Пали винаги по един и същи начин.
Много стабилен празен ход.
Ето и една дино графика на 1,8 16В КР сток с Дигифант 2
Някои пробвал ли е с дебитомер от 535i какъв е ефекта?
Има и чипове за 16в дигифант пише че качват 15к.с. и 25нМ някой ако е купувал също може да сподели за ефект.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
Това долу АФР-а ли е?!?!?! Той е умрял от бедност бе.. обогатете го това ще изкара още една шепа коне
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
Моля за малко помощ...Аз също съм последовател, но филма тепърва ще го гледам. Купил съм това онова, но има още малко....
На тоя пущиняк АБФ му се слага ТПС с номер 037907385N не го намирам никъде! Намирам обаче 037907385 този...Та става ли да знам дали да го купувам? Първия номер с N накрая го дават от 92 натам, втория без N след 95-6 нагоре
ПП - Съвместими ли са детонационните датчици на мех.инж. и АБФ????????
На тоя пущиняк АБФ му се слага ТПС с номер 037907385N не го намирам никъде! Намирам обаче 037907385 този...Та става ли да знам дали да го купувам? Първия номер с N накрая го дават от 92 натам, втория без N след 95-6 нагоре

ПП - Съвместими ли са детонационните датчици на мех.инж. и АБФ????????
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
Колеги, след като установихме в други теми, че за засилването на атмосферен 1,8 ПБ-мотор ще ми трябват много пари за не много добър резултат, попаднах на темата на колегата Визор, зачетох се и ми стана доста интересно. Коя е най-лесната гимнастика да премина към 16в мотор? Смятам, че ако директно взема АБФ нещата ще заспят с моя оригинален Джигифант от ПБ-мотора или не е така? Може ли да ми кажете струва ли си и какво точно ще трябва да купя/сменя?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
АБФ-и има за по 500 кинта вече по форумите. Не мисля, че си заслужава да се правят каквито и да било други галимации. Директно с електроника ще ти го дадът.
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
Иво, мисля че с неговата си електроника ще му е по лесно. Много кабели много нещо е тоя Дигифант 5.9
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
И като има написан друг аванс, други горивни карти и тн? Какво като ще е по-лесно каот не върви като абф. Да може пък и да тръгне повече, но това го знае само един Господ и няколко инженери в Бош и Фауве.
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
На скоро се возих на такъв и много добре си вървеше.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
Хубаво де, но не е оптималното както трябва да е. Сещаш се, че са супер индивидуални и аванси и всичко. За това НЕ препоръчвма да се прави. По-добре една мега за 300 кинта и заспива работата, СПОРЕД МЕН.
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант
п.п трябват му по големи дюзи че на PB-to sa 195 ако не се лъжа, а на ABF-a вече не знам на всякъде пише различно 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта