Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
stigmi
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 09 ное 2010 21:55
Автомобил: passat b3
Двигател: KR 1991
Местоположение: blagoevgrad
Контакти:

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот stigmi » Чет 18 окт 2012 10:58


http://vbox7.com/play:f7cbd952 това ми стана интересно




Потребителски аватар
barona
Мнения: 171
Регистриран на: Съб 22 апр 2006 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Лозарево

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот barona » Нед 28 окт 2012 18:34


Здравейте
При мен стана бързо и с малки настройки на дебитомера
Двигател 9А с колектори ,дюзи и рейка от ABF с електроника Digifant от стария мотор 1.8 8V PF


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот kav4o » Пон 29 окт 2012 17:43


barona написа:Здравейте
При мен стана бързо и с малки настройки на дебитомера
Двигател 9А с колектори ,дюзи и рейка от ABF с електроника Digifant от стария мотор 1.8 8V PF

Инжекционът от абф-а е по умен, но е малък филм да го сложиш на блок 9а,не че е невъзможно но иска преправяне


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Bobby_ » Сря 31 окт 2012 11:43


при мен нещата се получиха сравнително лесно... докато не дойде момента с диагностиката....

колата не работи равномерно след леееко загряване... сменят се компоненти от здрав ААБФ и ефекта е нула!

на диагностиката е пусната само К-линията защото Л линията нещо ... не разбрах къде трябва да се навърже... :banghead: :oops:

ако някой може да помага....

по запалителната система са сменени (с работещи на 100%)
регулатор за налягането
компютър
ТПС
ламбда сонда
Температурен датчик на за компа.
Датчик темп въздух..

това е за момента... и вече един месец я боря тази кола и нещо започвам да се изчерпвам....


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Namesata » Пон 18 мар 2013 21:07


Вече и аз съм с Джигит фън 2.
Първи впечатления.
По малка мощност. не е нещо кои знае какво около 10к.с. Може да е и до настройки.
По малък въртящ момент.
По добра работа на двигателя
Няма никакви вибрации в купето.
По малък разход с около 8 литра по малко :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi
Пали винаги по един и същи начин.
Много стабилен празен ход.

Ето и една дино графика на 1,8 16В КР сток с Дигифант 2

Изображение

Някои пробвал ли е с дебитомер от 535i какъв е ефекта?
Има и чипове за 16в дигифант пише че качват 15к.с. и 25нМ някой ако е купувал също може да сподели за ефект.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Vizor » Пон 18 мар 2013 21:56


Това долу АФР-а ли е?!?!?! Той е умрял от бедност бе.. обогатете го това ще изкара още една шепа коне


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Vankata_84 » Вто 19 мар 2013 1:42


Моля за малко помощ...Аз също съм последовател, но филма тепърва ще го гледам. Купил съм това онова, но има още малко....
На тоя пущиняк АБФ му се слага ТПС с номер 037907385N не го намирам никъде! Намирам обаче 037907385 този...Та става ли да знам дали да го купувам? Първия номер с N накрая го дават от 92 натам, втория без N след 95-6 нагоре :a035

ПП - Съвместими ли са детонационните датчици на мех.инж. и АБФ????????


Xpu100
Мнения: 162
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Xpu100 » Нед 03 авг 2014 2:50


Колеги, след като установихме в други теми, че за засилването на атмосферен 1,8 ПБ-мотор ще ми трябват много пари за не много добър резултат, попаднах на темата на колегата Визор, зачетох се и ми стана доста интересно. Коя е най-лесната гимнастика да премина към 16в мотор? Смятам, че ако директно взема АБФ нещата ще заспят с моя оригинален Джигифант от ПБ-мотора или не е така? Може ли да ми кажете струва ли си и какво точно ще трябва да купя/сменя?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Vizor » Пон 04 авг 2014 10:13


АБФ-и има за по 500 кинта вече по форумите. Не мисля, че си заслужава да се правят каквито и да било други галимации. Директно с електроника ще ти го дадът.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 08 авг 2014 10:37


Иво, мисля че с неговата си електроника ще му е по лесно. Много кабели много нещо е тоя Дигифант 5.9


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Vizor » Пет 08 авг 2014 11:35


И като има написан друг аванс, други горивни карти и тн? Какво като ще е по-лесно каот не върви като абф. Да може пък и да тръгне повече, но това го знае само един Господ и няколко инженери в Бош и Фауве.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 08 авг 2014 14:10


На скоро се возих на такъв и много добре си вървеше.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот Vizor » Пет 08 авг 2014 14:54


Хубаво де, но не е оптималното както трябва да е. Сещаш се, че са супер индивидуални и аванси и всичко. За това НЕ препоръчвма да се прави. По-добре една мега за 300 кинта и заспива работата, СПОРЕД МЕН.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Ръководство: 2.0 16В Ке-мотроник -> 2.0 16В Дигифант

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 08 авг 2014 15:44


п.п трябват му по големи дюзи че на PB-to sa 195 ако не се лъжа, а на ABF-a вече не знам на всякъде пише различно :death



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта