
Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K_Power написа:NovobranecGT написа:Доколкото виждам, това трябва да е Girling 38, защото е с големите щуцери.Ще ти свърши работа, намери си още един такъв и си в играта
Благодаря ти за инфото!

Днес сложих буталата, алуминиевия капак със семеринга!
Сложил съм и една снимка да се види хонинга на ризата!
Така като го гледам тоя блок,няма ли ръбче горе или от снимката така ми се струва

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има нагарче докъдето е чистил компресационния сегмент и затова се създава тая илюзия! Мерен е и с микромер, не е мръднал, много леко износване, елипса няма! Блока с буталата и кол. вал е от Ауди 80, беше на колата на колега на баща ми! А Аудито, преди около 8-9 години беше подарена на колегата на баща ми от зет му в Швейцария на 20 000км, той му беше направил през тея 8-9 години още около 80 000км и на един светофар някакъв му направи 80-та(тая преди яйцето) хечбек и го разпродаде на части!
А мотора е смазан доста обилно там където трябва, на шийките на вала, ризите, шийки на разпределителен вал, семеринги и т.н. външно не съм го оклепал, затова е изглежда доста сух!
П.С.: Отново благодаря за хубавите думи!
Крисо!
А мотора е смазан доста обилно там където трябва, на шийките на вала, ризите, шийки на разпределителен вал, семеринги и т.н. външно не съм го оклепал, затова е изглежда доста сух!
П.С.: Отново благодаря за хубавите думи!

Крисо!
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Надявам се до около месец да посъбера парички та да разкостя Голфа изцяло! Колата искам да се обезкости до последната гайка! Тези дни, ще го говоря с един съсед, колко пари ще иска да го вкарам за около 3-4 седмици под навеса му в двора та да го почвам!
Колата ще се разглоби изцяло, където има точици ръждичка, всичко ще бъде изчистено! Отвътре целия под ще бъде изпръскан с грунд, после всичко с черна боя, отдолу дюшемето под колата ще се направи същото с грунд и с черна боя! При коша, всичко се изчиства, пръска се с грунд и после с жълта боя! Ще го закарам някъде да го боядисат като хората, щото ако го боядисваме аз и баща ми, ше го направиме шегрен, та ше се закара някъде за боя! Трябва да купя още един заден спирачен апарат+главини и дискове задни! Приготвил съм два чисто нови задни газови амортисьора Билщайн с червени пружини, предните амортисьори също са газови на има няма 5000-6000км, един сърбин ги беше сменявал в сервиза при баща ми, щото му били много твърди и тук отново червени пружини! Серво с помпа от Пасат съм решил да взема както чисто нови всички спирачни тръбички, и чисто нови спирачни маркучи! Предни дискове ще сложа вентилирани 239мм, защото сега е с плътни и с помпата от пасат очаквам доста добро спиране! Имам чисто нови шарнири, биалети и тампони на носачите! Голям радиатор за 1.8 мотор, утре ще му сложа снимки как го боядисах където е събрана питата и снимки на боядисания въздуховод! С 4 ел. стъкла ще стане, и някакви джанти трябва да намеря 15", спрял съм се на нещо като Борбет Ц/6-те лъча/, ОЗ супер-туризмо или някои други по-масови и хубави петолъчки! Абе има още бая неща, ама ше стане!
Поздрави, Крисо!
Колата ще се разглоби изцяло, където има точици ръждичка, всичко ще бъде изчистено! Отвътре целия под ще бъде изпръскан с грунд, после всичко с черна боя, отдолу дюшемето под колата ще се направи същото с грунд и с черна боя! При коша, всичко се изчиства, пръска се с грунд и после с жълта боя! Ще го закарам някъде да го боядисат като хората, щото ако го боядисваме аз и баща ми, ше го направиме шегрен, та ше се закара някъде за боя! Трябва да купя още един заден спирачен апарат+главини и дискове задни! Приготвил съм два чисто нови задни газови амортисьора Билщайн с червени пружини, предните амортисьори също са газови на има няма 5000-6000км, един сърбин ги беше сменявал в сервиза при баща ми, щото му били много твърди и тук отново червени пружини! Серво с помпа от Пасат съм решил да взема както чисто нови всички спирачни тръбички, и чисто нови спирачни маркучи! Предни дискове ще сложа вентилирани 239мм, защото сега е с плътни и с помпата от пасат очаквам доста добро спиране! Имам чисто нови шарнири, биалети и тампони на носачите! Голям радиатор за 1.8 мотор, утре ще му сложа снимки как го боядисах където е събрана питата и снимки на боядисания въздуховод! С 4 ел. стъкла ще стане, и някакви джанти трябва да намеря 15", спрял съм се на нещо като Борбет Ц/6-те лъча/, ОЗ супер-туризмо или някои други по-масови и хубави петолъчки! Абе има още бая неща, ама ше стане!
Поздрави, Крисо!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Верно е Личка!
А ето и част от моторния мениджмънт!
Инжектори, ВАФ(дебитомер) и ЕКУ, по номер ЕКУ-то е от ПФ, тъкмо ше си сложа ламбдата! Имам кислородния сензор(ламбда сонда) с три кабела каквото е на ПФ, стъпковото моторче е на двигателя, тротъл суичовете са си на дросела, температурния сензор е на мотора и нок сензора(от АБФ) е на блока хванат вече! Липсват ми пластмасовата горивна рейка с регулатора на налягането! Имам една двойна букса за тротъл суича, трябва да намеря още 4 за инжекторите и още една двойна където се събират в края на рейката, трябват ми и две тройни за стъпковото моторче и нок сензора и една 5 жилна за дебитомера! На 80% я имам инсталацията за мотора, ще си използвам тази от ПН с млако преработки! Ае стига толко приказки!


А ето и част от моторния мениджмънт!
Инжектори, ВАФ(дебитомер) и ЕКУ, по номер ЕКУ-то е от ПФ, тъкмо ше си сложа ламбдата! Имам кислородния сензор(ламбда сонда) с три кабела каквото е на ПФ, стъпковото моторче е на двигателя, тротъл суичовете са си на дросела, температурния сензор е на мотора и нок сензора(от АБФ) е на блока хванат вече! Липсват ми пластмасовата горивна рейка с регулатора на налягането! Имам една двойна букса за тротъл суича, трябва да намеря още 4 за инжекторите и още една двойна където се събират в края на рейката, трябват ми и две тройни за стъпковото моторче и нок сензора и една 5 жилна за дебитомера! На 80% я имам инсталацията за мотора, ще си използвам тази от ПН с млако преработки! Ае стига толко приказки!
- Golf_maniac
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
- Автомобил: BMW 530i
- Двигател: V8
- Местоположение: Варна
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта