Най-накрая се сдобих с глава от PB... проект: Golf II GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 24 фев 2008 4:17


Мотора изглежда сякаш току-що излиза от завода. С риск да се повторя - поздравления, колега. :yeaha:




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 24 фев 2008 8:28


На мен ми се струва , че много на сухо го сглабяш тоз мотор . За мен , колкото по "олят" - смазан се сглоби , толкова по-добре :wink:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Нед 24 фев 2008 9:38


:yeaha: браво браво колега ....айде и вече клипчета трябва да гледаме ,какъв е крайния резултат :wink:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 24 фев 2008 10:48


Евала за проекта :D

До колкото знам масления филтър се сменява на 500 км ( само филтъра и доливаш масло в двигателя) и после на 1500 -2000 трябва и маслото да е отлетяло и да си сложил ново.

Така съм чел се прави .... ти си знаеш най-добре.


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 24 фев 2008 13:51


K_Power написа:
NovobranecGT написа:Доколкото виждам, това трябва да е Girling 38, защото е с големите щуцери.Ще ти свърши работа, намери си още един такъв и си в играта :wink:


Благодаря ти за инфото! :wink:
Днес сложих буталата, алуминиевия капак със семеринга!
Сложил съм и една снимка да се види хонинга на ризата!

Изображение

Така като го гледам тоя блок,няма ли ръбче горе или от снимката така ми се струва :roll:


Потребителски аватар
ta6koo
Мнения: 321
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ta6koo » Нед 24 фев 2008 21:28


Перфектен е


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 24 фев 2008 23:04


Има нагарче докъдето е чистил компресационния сегмент и затова се създава тая илюзия! Мерен е и с микромер, не е мръднал, много леко износване, елипса няма! Блока с буталата и кол. вал е от Ауди 80, беше на колата на колега на баща ми! А Аудито, преди около 8-9 години беше подарена на колегата на баща ми от зет му в Швейцария на 20 000км, той му беше направил през тея 8-9 години още около 80 000км и на един светофар някакъв му направи 80-та(тая преди яйцето) хечбек и го разпродаде на части!
А мотора е смазан доста обилно там където трябва, на шийките на вала, ризите, шийки на разпределителен вал, семеринги и т.н. външно не съм го оклепал, затова е изглежда доста сух!

П.С.: Отново благодаря за хубавите думи! :)
Крисо!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 09 мар 2008 17:47


Малко поизоставих темата!
Мотора е на 90% събран вече/преди 2 седмици някъде/, остана водна помпа, алтернатор и като купя изпускателен колектор и него!
Ето снимки!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 09 мар 2008 19:09


Браво... чакаме и снимки на колата + мАтора, както и клипчета. :)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 11 мар 2008 20:14


Надявам се до около месец да посъбера парички та да разкостя Голфа изцяло! Колата искам да се обезкости до последната гайка! Тези дни, ще го говоря с един съсед, колко пари ще иска да го вкарам за около 3-4 седмици под навеса му в двора та да го почвам!
Колата ще се разглоби изцяло, където има точици ръждичка, всичко ще бъде изчистено! Отвътре целия под ще бъде изпръскан с грунд, после всичко с черна боя, отдолу дюшемето под колата ще се направи същото с грунд и с черна боя! При коша, всичко се изчиства, пръска се с грунд и после с жълта боя! Ще го закарам някъде да го боядисат като хората, щото ако го боядисваме аз и баща ми, ше го направиме шегрен, та ше се закара някъде за боя! Трябва да купя още един заден спирачен апарат+главини и дискове задни! Приготвил съм два чисто нови задни газови амортисьора Билщайн с червени пружини, предните амортисьори също са газови на има няма 5000-6000км, един сърбин ги беше сменявал в сервиза при баща ми, щото му били много твърди и тук отново червени пружини! Серво с помпа от Пасат съм решил да взема както чисто нови всички спирачни тръбички, и чисто нови спирачни маркучи! Предни дискове ще сложа вентилирани 239мм, защото сега е с плътни и с помпата от пасат очаквам доста добро спиране! Имам чисто нови шарнири, биалети и тампони на носачите! Голям радиатор за 1.8 мотор, утре ще му сложа снимки как го боядисах където е събрана питата и снимки на боядисания въздуховод! С 4 ел. стъкла ще стане, и някакви джанти трябва да намеря 15", спрял съм се на нещо като Борбет Ц/6-те лъча/, ОЗ супер-туризмо или някои други по-масови и хубави петолъчки! Абе има още бая неща, ама ше стане!

Поздрави, Крисо!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 19 мар 2008 15:33


Eто го вече и с алтернатор и водна помпа, със стъпковото моторче!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 19 мар 2008 15:44


Браво - на финала си вече ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 21 мар 2008 16:27


Верно е Личка! :D
А ето и част от моторния мениджмънт!
Инжектори, ВАФ(дебитомер) и ЕКУ, по номер ЕКУ-то е от ПФ, тъкмо ше си сложа ламбдата! Имам кислородния сензор(ламбда сонда) с три кабела каквото е на ПФ, стъпковото моторче е на двигателя, тротъл суичовете са си на дросела, температурния сензор е на мотора и нок сензора(от АБФ) е на блока хванат вече! Липсват ми пластмасовата горивна рейка с регулатора на налягането! Имам една двойна букса за тротъл суича, трябва да намеря още 4 за инжекторите и още една двойна където се събират в края на рейката, трябват ми и две тройни за стъпковото моторче и нок сензора и една 5 жилна за дебитомера! На 80% я имам инсталацията за мотора, ще си използвам тази от ПН с млако преработки! Ае стига толко приказки!

Изображение


Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_maniac » Пет 21 мар 2008 23:04


Евала за ентусиазма колега! 8)
ЕКУ-то от къде си го взе?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 22 мар 2008 0:23


Мерси колега!
Взех го от един пич от форума, увери ме, че работи, пробвал го бил на неговата кола, взех го за 40 лв!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта