не знам как, какво и колко е нужно за една турбо конверсия ама си мисля че много се отдалечихме от темата!!!!
"МЕХАНИЧНА ИНЖЕКЦИЯ + ТУРБО! Възможно ли е, как и за колко.... "
мисля че това беше темата......
н...........
Мех. инжекция + турбо - как става...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи до колкото ми направи впечатление на адаша колицата .. загряваше бързичко (следователно идва бедничка) но е на доста високо налягане и без турбо изпарител .. също така не е сложил още аванс контролера
за километрите който е изминал смятам че мотора му се държи доста добре.. 40к километра с този сетъп.. няколко стотин заминали турбини
според мен турбините заминават по една причина.. не им стига въздуха заради кутията на филтъра .. това трябва да го измислим как да се преодолее също като проблем
за километрите който е изминал смятам че мотора му се държи доста добре.. 40к километра с този сетъп.. няколко стотин заминали турбини

според мен турбините заминават по една причина.. не им стига въздуха заради кутията на филтъра .. това трябва да го измислим как да се преодолее също като проблем
добре де
може и по-евтино и по-скъпо
зависи от това какво внедряваш в мотора.....
.


.
Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:49, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
За съжаление има само снимки http://vortex3.rely.net/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Features/Feature%20Cars/Tech%20Golf
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има ли някой който би ударил едно рамо за нещо такова..
като си правя калкулацията какво аз НЕ мога да направя или с 2 думи
гарнитурите за главата и масления път за турбото (пробиване на картери .. и всякакви такива) и .. незнам как да го напиша.. ама "настройката" също ще трябва едно рамо..
останалото ще бъде with special thanks to The Machine-то (киртака му с киртак дано да му намеря телоподаващо да си купи че ще ми надуе главата
)
ако някой може да помогне с нещо (или направо на някой дето на бърза ръка да изкара някой лев да сглоби нещата който ние с Машинката няма да можем .. да казва..)
Също така и дали забравяме нещо (като радиатора за маслото и oil-tank-a)?
благодаря предварително на всички..
като си правя калкулацията какво аз НЕ мога да направя или с 2 думи
гарнитурите за главата и масления път за турбото (пробиване на картери .. и всякакви такива) и .. незнам как да го напиша.. ама "настройката" също ще трябва едно рамо..

останалото ще бъде with special thanks to The Machine-то (киртака му с киртак дано да му намеря телоподаващо да си купи че ще ми надуе главата

ако някой може да помогне с нещо (или направо на някой дето на бърза ръка да изкара някой лев да сглоби нещата който ние с Машинката няма да можем .. да казва..)
Също така и дали забравяме нещо (като радиатора за маслото и oil-tank-a)?
благодаря предварително на всички..
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Stenly картера се пробива за да има как да се върне маслото в двигателя от турбината!Stenly написа:Визоре този от снимката на Вортекс не е ли 9А мотор?
Масло за турбото можеш да вземеш от стойката за масления филтър ако имаш свободно място на нея ако не,ще си направиш един тройник не е нужно да пробиваш картера.


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хмм да това е хитро .. даже може да се сложи и масления радиатор там преди да отиде в турбото .. после се ще намерим как да го върне в картера деба
така.. доста работи взеха да отпадат и почва да ми харесва... да видим до къде ще стигнем с акъла
а иначе стенли възможно е и 9а да е (обратния колектор имаш в предвид предполагам?) .. но колектора се сменя лесно.. + това тея колектори ги слагат защото повечето слагат компресори (примерно китове (ами не кит като кит ами .. мамка му немога да го обясня не че имаше смисъл ама на малко спам в скоби
) от ББМ и им е по лесно да докарат въздуха от тази страна а не да правят някакви странни въртележки .. а пък особено че им остава и място за куулера с водното охлаждане .. и така 

така.. доста работи взеха да отпадат и почва да ми харесва... да видим до къде ще стигнем с акъла
а иначе стенли възможно е и 9а да е (обратния колектор имаш в предвид предполагам?) .. но колектора се сменя лесно.. + това тея колектори ги слагат защото повечето слагат компресори (примерно китове (ами не кит като кит ами .. мамка му немога да го обясня не че имаше смисъл ама на малко спам в скоби


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта