Мех. инжекция + турбо - как става...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 05 дек 2007 12:36


не знам как, какво и колко е нужно за една турбо конверсия ама си мисля че много се отдалечихме от темата!!!!

"МЕХАНИЧНА ИНЖЕКЦИЯ + ТУРБО! Възможно ли е, как и за колко.... "
мисля че това беше темата......

н...........

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:48, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 05 дек 2007 13:21


Значи до колкото ми направи впечатление на адаша колицата .. загряваше бързичко (следователно идва бедничка) но е на доста високо налягане и без турбо изпарител .. също така не е сложил още аванс контролера
за километрите който е изминал смятам че мотора му се държи доста добре.. 40к километра с този сетъп.. няколко стотин заминали турбини :lol:
според мен турбините заминават по една причина.. не им стига въздуха заради кутията на филтъра .. това трябва да го измислим как да се преодолее също като проблем


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Сря 05 дек 2007 22:35


Трябва си БЕНЗИН" 3000-5000лв
Е с тия пари няма да се разберем :twisted:
иначе за другото сьм ЗА!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 06 дек 2007 3:53


добре де :) може и по-евтино и по-скъпо :) зависи от това какво внедряваш в мотора.....

.

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:49, променено общо 1 път.


G60

Мнениеот G60 » Чет 06 дек 2007 13:44


Трябва си БЕНЗИН" 3000-5000лв
Резултати- истински вървеж със същия сетъп. Без резерв за още много сила...
Приблизителни стойности - 200-250кс и 250-300нм въртящ момент :roll: :lol: 5000лв за 250к.с. маи не си заслужава инвестицията :idea:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 06 дек 2007 13:48


Никога не съм казал че не си заслужава.. заслужава си !!!
но за хора който нямаме толкова финанси ..вариянта е като на Ивчо


G60

Мнениеот G60 » Чет 06 дек 2007 13:58


Да прав си,за съжаление всичко опира до парите ако сега имах едни 10 000лв в повече :lol: щях да си купя 2.7 bi turbo и да го набутам под капака ама маи докато ги намеря ще го продадат :cry:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 08 дек 2007 22:06


Във вортекса също има турбо на 16 вентилов мотор с механична инжекция-Изображение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 08 дек 2007 22:13


Колега би ли дал линк към темата


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Съб 08 дек 2007 22:17




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 10 дек 2007 0:08


Има ли някой който би ударил едно рамо за нещо такова..
като си правя калкулацията какво аз НЕ мога да направя или с 2 думи
гарнитурите за главата и масления път за турбото (пробиване на картери .. и всякакви такива) и .. незнам как да го напиша.. ама "настройката" също ще трябва едно рамо.. :lol:

останалото ще бъде with special thanks to The Machine-то (киртака му с киртак дано да му намеря телоподаващо да си купи че ще ми надуе главата :lol: )

ако някой може да помогне с нещо (или направо на някой дето на бърза ръка да изкара някой лев да сглоби нещата който ние с Машинката няма да можем .. да казва..)

Също така и дали забравяме нещо (като радиатора за маслото и oil-tank-a)?

благодаря предварително на всички..


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 10 дек 2007 0:59


.

Последна промяна от Bobby_ на Нед 12 апр 2009 19:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 11 дек 2007 8:33


Визоре този от снимката на Вортекс не е ли 9А мотор?
Масло за турбото можеш да вземеш от стойката за масления филтър ако имаш свободно място на нея ако не,ще си направиш един тройник не е нужно да пробиваш картера.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 11 дек 2007 8:50


Stenly написа:Визоре този от снимката на Вортекс не е ли 9А мотор?
Масло за турбото можеш да вземеш от стойката за масления филтър ако имаш свободно място на нея ако не,ще си направиш един тройник не е нужно да пробиваш картера.
Stenly картера се пробива за да има как да се върне маслото в двигателя от турбината! :wink: Иначе си прав за стойката на масления филтър! :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 11 дек 2007 9:14


Хмм да това е хитро .. даже може да се сложи и масления радиатор там преди да отиде в турбото .. после се ще намерим как да го върне в картера деба :lol:

така.. доста работи взеха да отпадат и почва да ми харесва... да видим до къде ще стигнем с акъла


а иначе стенли възможно е и 9а да е (обратния колектор имаш в предвид предполагам?) .. но колектора се сменя лесно.. + това тея колектори ги слагат защото повечето слагат компресори (примерно китове (ами не кит като кит ами .. мамка му немога да го обясня не че имаше смисъл ама на малко спам в скоби :lol: ) от ББМ и им е по лесно да докарат въздуха от тази страна а не да правят някакви странни въртележки .. а пък особено че им остава и място за куулера с водното охлаждане .. и така ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта