И моят проект: VW GOLF MK1-2.0 16v ABF :)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 16 май 2008 19:46


Tyan написа:хайде че вентото отдавна чака достоен противник :)
ооооооо..неееее,то е много бързо...нема да се състезавам с него :):):)




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 16 май 2008 22:05


r_tuning написа:
Tyan написа:хайде че вентото отдавна чака достоен противник :)
ооооооо..неееее,то е много бързо...нема да се състезавам с него :):):)


Сглабяй по-бързо, докато не съм разглобил моя и не съм махнал маторя! Да виииш как шта издухам с 1.6 ПН на газ! :lol: :lol:
Ся заварки и тромпетите тея ли ше остават не разбрах или ше се изработват други?


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 16 май 2008 22:44


K_Power написа:
r_tuning написа:
Tyan написа:хайде че вентото отдавна чака достоен противник :)
ооооооо..неееее,то е много бързо...нема да се състезавам с него :):):)


Сглабяй по-бързо, докато не съм разглобил моя и не съм махнал маторя! Да виииш как шта издухам с 1.6 ПН на газ! :lol: :lol:
Ся заварки и тромпетите тея ли ше остават не разбрах или ше се изработват други?
малко 6те се преработят разбирасе ;)....6те са по къси и право напред за да шмъркат спокойно :):)


dembi
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:14
Автомобил: golf 3
Двигател: 2e
Местоположение: София

Мнениеот dembi » Пет 23 май 2008 8:55


r_tuning написа:
K_Power написа:
r_tuning написа:
Tyan написа:хайде че вентото отдавна чака достоен противник :)
ооооооо..неееее,то е много бързо...нема да се състезавам с него :):):)


Сглабяй по-бързо, докато не съм разглобил моя и не съм махнал маторя! Да виииш как шта издухам с 1.6 ПН на газ! :lol: :lol:
Ся заварки и тромпетите тея ли ше остават не разбрах или ше се изработват други?
малко 6те се преработят разбирасе ;)....6те са по къси и право напред за да шмъркат спокойно :):)
халяхуллли зглоби ли кавазакито да ходиме у сливен да го тестваме,да видиме за зуко место дали дават награда :D


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 23 май 2008 23:04


нема да го тестваме сега ;)..ето малко раздвижване по проекта:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 23 май 2008 23:06


Ухааа, красота! Не са нужни коментари, това наистина ше вади звуци като Кавазаки нинджа с тея тротъли!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 24 май 2008 10:42


Радо направо се записвай за БФАС ;)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 24 май 2008 10:57


има дупки за още един квартет дюзи :twisted:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Съб 24 май 2008 16:49


Tyan написа:има дупки за още един квартет дюзи :twisted:
;) :D


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Нед 25 май 2008 2:38


ехааа:)

предполагаемо тегло на финала?? клетката колко дойде?

мен и с 8в-то ми се струваше че върви


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 25 май 2008 3:52


rudolf написа:ехааа:)

предполагаемо тегло на финала?? клетката колко дойде?

мен и с 8в-то ми се струваше че върви
някаде около 860кг трябва да е.....ролбара е около 60-70кг


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Нед 25 май 2008 14:47


r_tuning написа:
rudolf написа:ехааа:)

предполагаемо тегло на финала?? клетката колко дойде?

мен и с 8в-то ми се струваше че върви
някаде около 860кг трябва да е.....ролбара е около 60-70кг


малее--ще щъка кат луда хлебарка :lol:

надявах се с клетката да тежи повече-че да ти завиждам по-малко :oops:

740-860 ми е идела за кола...ма не говоря за чингуаченто :lol:


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 01 юни 2008 17:16


Изображение
и ве4е вси4ко заварено ;):)
Изображение


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 01 юни 2008 18:13


the яка работа :lol: Как ще цвили това :twisted:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 01 юни 2008 20:46


Що си пуснал фреон на тея сини дюзи ве! :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта