МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 07 дек 2010 16:54


трябва ти притискател сакс рейсинг и нормален диск сакс, на 210 мм .
това е перфектна комбинация за улична кола. керамика , особено без демпфери , ще счупи кутията. дифа болтиран ли е , или е все още с кашкавалените нитове?




nikicar
Мнения: 67
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 10:02
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот nikicar » Вто 07 дек 2010 17:24


belozemec написа:Ами да съеденителя. А кутията е 4S със малкия съеденител 210мм - Търся керамика с тези размери но нищо не откривам. Ако някой може да помогне с нещо да пише едно ЛС.
210мм. на колко броя шлици ??
210 х 24 или 210 х 28 ??
Имам и от двата , но ти кажи твоя с кои размери е ?
0888/613-018


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот indjov_GTI » Вто 07 дек 2010 19:41


само,че колегата не казва с какви сликове мисли да кара 1-ката .....мен ме съмнява,че дори и съединителя да държи скоростите,ще си изплюят карантиите ,защото сега е на 0,4бара,а до 1бар има още бая :lol: :twisted:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот niikoo_1 » Вто 07 дек 2010 20:40


Cordoba16vt написа:трябва ти притискател сакс рейсинг и нормален диск сакс, на 210 мм .
това е перфектна комбинация за улична кола. керамика , особено без демпфери , ще счупи кутията. дифа болтиран ли е , или е все още с кашкавалените нитове?


Това за счупването на кутията, важи в частност за този тип трансмисия или за всички скоростни кутии със съединител с едномасов маховик и феродов диск без демфери?


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот tubotipo » Нед 19 дек 2010 21:36


бравос ама нещо много въртежи..
няма ли някъв заводкси шпер нещо или мислиш 4по4


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот indjov_GTI » Пон 20 дек 2010 1:12


имат тия кутии неква измишльотина на шпер с едни медни конусни втулки напънати от двете страни към дифа с пружините на чашките,ама нищо не става..(поне според мен)
колата иска здрав съединител и,ще може вече да се даде цялата газ с едни 13-ки сликчета 10ж :shock :twisted:


Потребителски аватар
topper
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:42
Автомобил: VW Vento TDI
Двигател: Ahu

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот topper » Пон 20 дек 2010 9:59


Тея втулки нямат нищо общо със шпер :wink:


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот tubotipo » Пон 20 дек 2010 18:38


мога за пробата да тестваме с мойте джанти
17 на сликчета 225 хем да я мернем кво време дава :drunk


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот indjov_GTI » Пон 20 дек 2010 23:26


topper написа:Тея втулки нямат нищо общо със шпер :wink:



знаем :wink:


Потребителски аватар
belozemec
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот belozemec » Вто 21 дек 2010 15:30


Имам и 15 50/195 полусликове . Може и сас седемнаиски да я пробваме . Само да дойде съеденителя.. :wink: :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот Stenly » Вто 21 дек 2010 15:33


17 са много големи джанти за единица не си вкарвай таралеж в гащите. Те 15 даже са й много ако е със сликове.


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот mk1 » Сря 22 дек 2010 11:08


Stenly написа:17 са много големи джанти за единица не си вкарвай таралеж в гащите. Те 15 даже са й много ако е със сликове.

моита атмосверна дето няма 100 коня на колелата не може да трагне с сликове(с 14" ки 185/57/14) , камоли неговата .


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот Stenly » Сря 22 дек 2010 15:13


Сложи чисти сликове 14 ,които са годни не са остарели да видиш дали няма да тръгва... защо според теб в европейските шампионати именно единичките залагат на сликове 13 или 14 и то на доста широки джанти,където сцеплението става голямо. На колегата голфа вече е с турбо и с тея големи джанти дори и на малко налягане може да направи диференциала на парчета за няколко старта както е останал неболтован.


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот tubotipo » Сря 22 дек 2010 17:29


нз съдя по мойта кола как се държи с тия джанти и
слокчетата и тя е турбо и просто са и задължителни
за пробата мое да пробваме с едните и с другите
хем ша сравним разликата в времената :drunk


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Сря 22 дек 2010 18:03


Stenly написа:17 са много големи джанти за единица не си вкарвай таралеж в гащите. Те 15 даже са й много ако е със сликове.

Мноооого грешиш



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта