2е-към абф проект red_fire..лек тунинг-чип+спотрен колектор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот yoan4o » Вто 22 фев 2011 12:15


pe6kata написа:
yoan4o написа:Еми да, то затова и аз незнам защо така не ви харесва идеята за АБФ-а на Светляка...


това е въпрос от човек разкарал абф за да мине на вр6 :D



Пешка, малко бъркаш брат.
Аз имам три (3) голфа. mhihi
1-вия го карам от три години и е 1,6 АФТ.
2-рия ми е ВР6
3-тия го взех за части и е АБФ.

Не съм махал никви АБФ-и да слагам ВР6, всичко си е фабрично.

Объркването идва от факта, че и трите са сиви, триврати. :да: :Mr Green Fun




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот pe6kata » Вто 22 фев 2011 12:39


yoan4o написа:Пешка, малко бъркаш брат.
Аз имам три (3) голфа. mhihi
1-вия го карам от три години и е 1,6 АФТ.
2-рия ми е ВР6
3-тия го взех за части и е АБФ.

Не съм махал никви АБФ-и да слагам ВР6, всичко си е фабрично.

Объркването идва от факта, че и трите са сиви, триврати. :да: :Mr Green Fun


еее знам че вр-а си го взе така, не си качвал допълнително мотор.. ама мислех че предния ти беше абф, пък то...

събрал си ги и ти един куп :lol: като ти трябва нещо- направо цяла кола... успокояваш ме :drunk


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот neon » Вто 22 фев 2011 14:26


Страхотен "проект"! Смяна на двигател с добавка газов инжекцион.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот rabotnika » Вто 22 фев 2011 14:30


neon написа:Страхотен "проект"! Смяна на двигател с добавка газов инжекцион.

ко ти пука че е на газ нали като вдигне капака и ще се вижда АБФ пък това че е скопен отвсякъде не е от значение

п.с.не мога само да схвана смисъла на тая галимация уж слагате по силен мотор и накрая го скопявате с газ
и на ВР6-ка ли щеше газ да сложиш :screwy


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот ioshi_s_golf » Вто 22 фев 2011 19:01


rabotnika написа:
neon написа:Страхотен "проект"! Смяна на двигател с добавка газов инжекцион.

ко ти пука че е на газ нали като вдигне капака и ще се вижда АБФ пък това че е скопен отвсякъде не е от значение

п.с.не мога само да схвана смисъла на тая галимация уж слагате по силен мотор и накрая го скопявате с газ
и на ВР6-ка ли щеше газ да сложиш :screwy


Как ще коментираш това, имах голф 3-ка 1.4 пълен мъртвец , и на АГУ вървеше доста повече от колкото на бензин и ми даваше литър и полвина повече от колкото на бензин.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот didkoltd » Вто 22 фев 2011 19:18


ioshi_s_golf написа:
rabotnika написа:
neon написа:Страхотен "проект"! Смяна на двигател с добавка газов инжекцион.

ко ти пука че е на газ нали като вдигне капака и ще се вижда АБФ пък това че е скопен отвсякъде не е от значение

п.с.не мога само да схвана смисъла на тая галимация уж слагате по силен мотор и накрая го скопявате с газ
и на ВР6-ка ли щеше газ да сложиш :screwy


Как ще коментираш това, имах голф 3-ка 1.4 пълен мъртвец , и на АГУ вървеше доста повече от колкото на бензин и ми даваше литър и полвина повече от колкото на бензин.

Аз пък имах 1.8 задръстено на бензин и вървеше само на газ - какво следва от това....сложиш ли газта забравяш колата ти да върви на бензин перфектно ,винаги следват малки или големи проблеми!Аз лично съм върл противник на газовите настроения ,но всеки сам си решава в крайна сметка - хора всякакви!


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот rabotnika » Вто 22 фев 2011 19:24


ioshi_s_golf написа:
rabotnika написа:
neon написа:Страхотен "проект"! Смяна на двигател с добавка газов инжекцион.

ко ти пука че е на газ нали като вдигне капака и ще се вижда АБФ пък това че е скопен отвсякъде не е от значение

п.с.не мога само да схвана смисъла на тая галимация уж слагате по силен мотор и накрая го скопявате с газ
и на ВР6-ка ли щеше газ да сложиш :screwy


Как ще коментираш това, имах голф 3-ка 1.4 пълен мъртвец , и на АГУ вървеше доста повече от колкото на бензин и ми даваше литър и полвина повече от колкото на бензин.

коментар:просто колата ти никога не е вървяла на бензин :wink:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот didkoltd » Вто 22 фев 2011 19:33


yoan4o написа:Еми да, то затова и аз незнам защо така не ви харесва идеята за АБФ-а на Светляка.

1-во, мотора е в доста добро състояние, на реални около 160 000км, вярно е, че има някои неща за дооправяне по него.
2-ро, газовия инжекцион всички знаете колко струва и ако е монтиран качествено каква работа върши.
3-то, скоростната кутия наистина е от най-здравите за АБФ.
4-то, цената за комплекта е повече от добра.

Уважете решението му, щото колата му е евридейка и според мен ще стане доста приятна, когато всичко приключи. :да:


Йоанчо,братле грешно си ме разбрал и предполагам всички останали които се изказаха.Евала на хора като теб ,че си дал на момчето качествена стока на смешни пари.Идеята да сложи АБФ е повече от добра даже,който не е карал вървящ АБФ само може да каже ,че 2Е върви като него ,че даже и по-добре - пълни глупости!Моята забележка беше относно използването на оригиналните скорости и съединител.И за доказателство ще Ви дам пример ,че колкото качват мощноста хубав изпускателен колектор 4-1 с цяла генерация назад плюс много добър чип и марков спортен филтър - малко повече от това спъват колата оригиналната му кутия и съединител,дано съм го обяснил да се разбере!Иначе евала на ентусиазма на момчето и да наказва повече не само италиански ами всякакви други варели ! :beer


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот ioshi_s_golf » Вто 22 фев 2011 19:54


rabotnika написа:
ioshi_s_golf написа:
rabotnika написа:
neon написа:Страхотен "проект"! Смяна на двигател с добавка газов инжекцион.

ко ти пука че е на газ нали като вдигне капака и ще се вижда АБФ пък това че е скопен отвсякъде не е от значение

п.с.не мога само да схвана смисъла на тая галимация уж слагате по силен мотор и накрая го скопявате с газ
и на ВР6-ка ли щеше газ да сложиш :screwy


Как ще коментираш това, имах голф 3-ка 1.4 пълен мъртвец , и на АГУ вървеше доста повече от колкото на бензин и ми даваше литър и полвина повече от колкото на бензин.

коментар:просто колата ти никога не е вървяла на бензин :wink:


Не съм съгласен с теб гарантирам ти, че всичко е било наред нито запушена дюза на моното. Просто така беше а и малко допълнение колата си беше с заводско АГУ.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот rabotnika » Вто 22 фев 2011 20:20


ioshi_s_golf написа:.... Просто така беше а и малко допълнение колата си беше с заводско АГУ.
хахахахахахахахха хахахахаахахахахахахаха хахахааххаахахахаххааха спука ме от смях с оригинална АГУ хахахахахаахахахахаха хахахахахахааха единствените коли от него време които излизат с завидска АГУ са ВОЛВО хахахахахахахахаха пак го прочетох хахахахахахахахахаха

п.с. нека някой мод зачисти че стана супер ОФФ


red_fire
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот red_fire » Вто 22 фев 2011 20:28


да няма да е лошо!!!


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот Velko » Вто 22 фев 2011 20:31


Абе нека си слага момчето каквото иска.В крайна сметка прави неговата си кола с неговите си пари.Ако иска и метан ще сложи.Кажете едно браво за ентусиазма и това е :D


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот pe6kata » Вто 22 фев 2011 21:28


didkoltd написа:...Идеята да сложи АБФ е повече от добра даже,който не е карал вървящ АБФ само може да каже ,че 2Е върви като него ,че даже и по-добре - пълни глупости!


дидко, приятелю... напоследък в няколко теми се разминаваме. И аз мисля че пишеш глупости, но не съм го казал до момента. Ще ти отговоря културно:

Абф съм имал в продължение на 3 години, преди доста време... Колата ми вървеше доста, бая хора я знаеха, имаше леки промени тук-там...

Говорим за стокови коли!- 2.0 115 коня има малко по-нисък въртящ момент, но го достига много рано- около 3000 оборота, като има варианти и още на 2600 оборота да го има. Абф има 180нм чак на 4800... Плюс това 1,2 и 3 са доста по-къси от абф-ските, а и колата е малко по-лека. По тази причина докъм 3000 оборота е много жива и пъргава, за разликата от абф. Специално за теб, за да не ми преиначаваш думите- на еластичност в ниски обороти 8В е по-добре от 16В- като доускорение от 40-80 на 4-та или 60-100 на 5-та. Незнам ти как караш, но аз в града и при ежедневно каране рядко превишавам 3000 оборота.
Какво се случва след 4000 оборота на всички е ясно!

Има много писано за маховиците...

За кутиите- пишеш че караш абф-а с кутия от дизел. Айде кажи ми предавателните числа на скоростите и дифа, да видим за какво става въпрос, да я съпоставим с някоя бензинова да видим къде е предимството и. Писа в друга тема че е от атмосферен дизел и е ясно, че е такава, от ТД или ТДИ ако е, абф-а ще умре. Знаеш ли че едно ТДИ на 3000об на 5-та върви със 140км/ч (за 3-ка говорим), абф е със 105км/ч

Смятам че не е необходимо да качиш кутията на колата и да покараш, за да разбереш как ще се държи и с колко ще ти падат оборотите при смяна на предавка на съответни обороти. За това си има код- намираш предавателното число и смяташ.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот didkoltd » Вто 22 фев 2011 22:18


pe6kata написа:
didkoltd написа:...Идеята да сложи АБФ е повече от добра даже,който не е карал вървящ АБФ само може да каже ,че 2Е върви като него ,че даже и по-добре - пълни глупости!


дидко, приятелю... напоследък в няколко теми се разминаваме. И аз мисля че пишеш глупости, но не съм го казал до момента. Ще ти отговоря културно:

Абф съм имал в продължение на 3 години, преди доста време... Колата ми вървеше доста, бая хора я знаеха, имаше леки промени тук-там...

Говорим за стокови коли!- 2.0 115 коня има малко по-нисък въртящ момент, но го достига много рано- около 3000 оборота, като има варианти и още на 2600 оборота да го има. Абф има 180нм чак на 4800... Плюс това 1,2 и 3 са доста по-къси от абф-ските, а и колата е малко по-лека. По тази причина докъм 3000 оборота е много жива и пъргава, за разликата от абф. Специално за теб, за да не ми преиначаваш думите- на еластичност в ниски обороти 8В е по-добре от 16В- като доускорение от 40-80 на 4-та или 60-100 на 5-та. Незнам ти как караш, но аз в града и при ежедневно каране рядко превишавам 3000 оборота.
Какво се случва след 4000 оборота на всички е ясно!

Има много писано за маховиците...

За кутиите- пишеш че караш абф-а с кутия от дизел. Айде кажи ми предавателните числа на скоростите и дифа, да видим за какво става въпрос, да я съпоставим с някоя бензинова да видим къде е предимството и. Писа в друга тема че е от атмосферен дизел и е ясно, че е такава, от ТД или ТДИ ако е, абф-а ще умре. Знаеш ли че едно ТДИ на 3000об на 5-та върви със 140км/ч (за 3-ка говорим), абф е със 105км/ч

Смятам че не е необходимо да качиш кутията на колата и да покараш, за да разбереш как ще се държи и с колко ще ти падат оборотите при смяна на предавка на съответни обороти. За това си има код- намираш предавателното число и смяташ.


Пешка,приятелю ти сам казваш защо АБФ-а куца в ниските когато е стоков....адже ба какво съветвам аз човека за да избегне тва фабрично/заводско/ окуцяване?Айде да смени кутията и съединителя и пак да се пробва с 2Е-то както си посиакш от място ,от летящ на втора с 40 или от 100 както си поискаш да видим кога 2Е-то ще е отпред - никога!
За кутията ми съм писал и по други теми,в началото като сложих мотора бях с оригиналната ми кутия на PB - AUG като цяло добри предавки,но имат огромна дупка между първа и втора,за това пък имаха много силна трета.Още един минус за тях беше бавния диференциал.Карах я докато не се счупи втората,след което сложих кутия с код 4S въпросната е с многоооо дълги предавки ,но са доста по-добре наредени освен това дифа е по-бърз от на AUG-то и почти не се усещат дупки между скоростите,може би ако предавките са малко по къси ще е по-добре ама няма как като искаш всичко да е наред си редиш кутия и си караш!
Като цяло не съм рацер,по-скоро любител на не толкова високи скорости,карам си колата често в червеното когато имам тази възможност разбира се!
Чакам да ми кажеш с коя кутия според твоите изчисления би ми вървяла колата най-добре като се има в предвид ,че ми е ежедневка и от време на време се пускам на 400 м ?


Потребителски аватар
GTI16V
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: нов проект от 2е-към абф запо4на фаза 1-снимки.

Мнениеот GTI16V » Вто 22 фев 2011 23:07


И аз съм голям почитател на ВР6... но не е хубво деиствията на един човек да се ковът само с отрицателни мнения, защото на чужд гръб и 100 тояги са малко. и 1.4 да си сложи така е преценил....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта