разпределителни валове

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Li4o » Пет 20 мар 2009 23:11


h0nda написа:Някой може ли да ми даде параметрите на вал от RP и 2E

Защото днес цял ден се мъчихме и неможем да запалим колата с 2Е вала, нестава просто, няма видима разлика, но колата няма компресия и не пали, може би от супер малката разлика клапаните да не се затварят напълно.. незнам

Нещо сте объркали - ако всечко е наред при смяната ще си пали без ядове...




Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: разпределителни валове

Мнениеот h0nda » Съб 21 мар 2009 0:32


Е зацепвахме го по същите белези като с моя даже зацепихме моя запали колата после пак сложихме от 2Е и по съшия начин го зацепихме но нещеше да запали, никакъв признак да пали нямаше


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Li4o » Съб 21 мар 2009 0:36


h0nda написа:Е зацепвахме го по същите белези като с моя даже зацепихме моя запали колата после пак сложихме от 2Е и по съшия начин го зацепихме но нещеше да запали, никакъв признак да пали нямаше

RP си пали и върви яко без никакви ядове с вал от PB, който е почти същия като вала от 2E - нещо бъркате...
Представете си какво ще е ако пък пробвате истински спортен вал - 270 градуса например... :)
Плюс това колеги от форума са качвали вал от 2E на ABS, който пък е същия като RP и проблеми няма...


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот sashobas » Съб 21 мар 2009 17:25


Аз на GU-то бях с вал от 2Е и си пасва без проблем само леко се изместваше центровката нещо като половин зъб но с леко пипване от делкото всичко е на 6.Нещо бъркате или вала не е такъв какъвто трябва.


Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: разпределителни валове

Мнениеот h0nda » Съб 21 мар 2009 17:31


Незнам по талон колата ми се води за 1.6 но собственика и ми каза че е 1.8 ( никаде не намирам код RP, но видях отзад на багажника че пише че е 66 KW )


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: разпределителни валове

Мнениеот alex_zazy » Пон 23 мар 2009 10:24


Значи е 90 коня 1.8 РП Виж голямия талон първите букви на номер на двигател то и моя е ПБ и се води по талон 66 киловата :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2545
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот vit_autosofia » Чет 02 апр 2009 5:50


Моя пасат в момента е с глава от G-60 и вал от 2Е и пали та даже и върви.Ако си завъртял един два пъти да палиш нема а запали.Въртиш стартера докато запали.В началото може да запали и на два цилиндъра но докато оправи лувтовете на клапаните ще работи като трактор докато изчисти.Хубаво е преди да сложиш вала да изпразниш маслото от повдигачите.Търпение и здрав акумулатор ти трябва брат. :да:
Само като запали мотора нема а се плашиш :banana :banana :banana :banana


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: разпределителни валове

Мнениеот aradovanov » Вто 13 апр 2010 9:21


Да повдигна малко темата:

Има ли още хора които карат с АБФ валове в КР глава и какви са им впечатленията до сега?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: разпределителни валове

Мнениеот mk1 » Вто 13 апр 2010 10:57


aradovanov написа:Да повдигна малко темата:

Има ли още хора които карат с АБФ валове в КР глава и какви са им впечатленията до сега?


нито един Човек не се е оплакал от подмяната на кр-ски валове с абф-фови ... така че ако имаш вазможност СМЕНЯЙ !


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: разпределителни валове

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 13 апр 2010 15:32


Имам 1 чифт за продан ако някой много в закъсал :drunk


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Re: разпределителни валове

Мнениеот TheBoss » Пон 19 апр 2010 18:26


Преди известно време ми се случи една много лоша случка на АБф-а, буталата се "скараха" с клапаните като в последствие 8 клапана си заминаха.След това ми попадна една глава оборудвана от 9А мотор и реших да сложа нея заедно с хидравличните повдигачи(понеже някои беше сложил механични,а знам че трябва да са хидравлични на АБФ) и валовете.Четох преди това и разбрах че главите на 9А и КР са еднакви, а в същото време в тази тема чета че слагат АБФ-ски валове на КР.Ревизирах всичко по мотора и го сглобих.Като го подкарах забелязах че върви повече от преди,но незнам дали е от новата глава или от това ,че съм направил всичко като се едно излиза от магазина.Та някои правил ли е подобно нещо или поне да е слагал КР-ски валове на АБФ?Търсих из форума но не открих нещо такова.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: разпределителни валове

Мнениеот petroffbg » Вто 20 апр 2010 22:35


Ами винаги се прави обратното,явно ти си първия с такава интервенция!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: разпределителни валове

Мнениеот kav4o » Сря 21 апр 2010 12:16


TheBoss написа:Преди известно време ми се случи една много лоша случка на АБф-а, буталата се "скараха" с клапаните като в последствие 8 клапана си заминаха.След това ми попадна една глава оборудвана от 9А мотор и реших да сложа нея заедно с хидравличните повдигачи(понеже някои беше сложил механични,а знам че трябва да са хидравлични на АБФ) и валовете.Четох преди това и разбрах че главите на 9А и КР са еднакви, а в същото време в тази тема чета че слагат АБФ-ски валове на КР.Ревизирах всичко по мотора и го сглобих.Като го подкарах забелязах че върви повече от преди,но незнам дали е от новата глава или от това ,че съм направил всичко като се едно излиза от магазина.Та някои правил ли е подобно нещо или поне да е слагал КР-ски валове на АБФ?Търсих из форума но не открих нещо такова.

9A и КР имат малко разлики в главите... при 9А изпускателните портове са направени по-добре, а на КР горивната камера е по- малка (не съм ги сравнявал лично, но така съм чувал :oops: )
А в твоя случай защо не си преместиш абфските валове на тая кратуна :roll: по-добре ще отива с тях ми се струва :wink: Валчетата дето си сложил от 9А то са като на пл - имат балкан разлика с тези на абф-а ... чувството че върви повече е от мощноста още в ниските,която дават тия валове(лично мнение :D ) но за сметка на високите


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Re: разпределителни валове

Мнениеот TheBoss » Сря 21 апр 2010 16:10


kav4o написа:
TheBoss написа:Преди известно време ми се случи една много лоша случка на АБф-а, буталата се "скараха" с клапаните като в последствие 8 клапана си заминаха.След това ми попадна една глава оборудвана от 9А мотор и реших да сложа нея заедно с хидравличните повдигачи(понеже някои беше сложил механични,а знам че трябва да са хидравлични на АБФ) и валовете.Четох преди това и разбрах че главите на 9А и КР са еднакви, а в същото време в тази тема чета че слагат АБФ-ски валове на КР.Ревизирах всичко по мотора и го сглобих.Като го подкарах забелязах че върви повече от преди,но незнам дали е от новата глава или от това ,че съм направил всичко като се едно излиза от магазина.Та някои правил ли е подобно нещо или поне да е слагал КР-ски валове на АБФ?Търсих из форума но не открих нещо такова.

9A и КР имат малко разлики в главите... при 9А изпускателните портове са направени по-добре, а на КР горивната камера е по- малка (не съм ги сравнявал лично, но така съм чувал :oops: )
А в твоя случай защо не си преместиш абфските валове на тая кратуна :roll: по-добре ще отива с тях ми се струва :wink: Валчетата дето си сложил от 9А то са като на пл - имат балкан разлика с тези на абф-а ... чувството че върви повече е от мощноста още в ниските,която дават тия валове(лично мнение :D ) но за сметка на високите


Ами във високите още не съм я вкарвал защото още не се е разработил двигателя,но ше изчакам и ако ми хареса вървежа ще остане така.По-нататъка ще пиша пак какви са ми впечатленията във високите обороти. :wink:


Потребителски аватар
BoXeR_555
Мнения: 195
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 19:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: разпределителни валове

Мнениеот BoXeR_555 » Вто 30 авг 2011 19:01


Здравейте.ИСкам да ви попитам за смяна на валове.В момента съм с двг PL и съм с оригиналните валове.Ще мога ли да сложа валове от АБФ без да се налага да правя други промени и настройки по двигателя.Изчетох темата,но насякъде говорите за размяна на валове от КР,а доколкото знам те са по различни от тези на PL.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта