TheBoss написа:Преди известно време ми се случи една много лоша случка на АБф-а, буталата се "скараха" с клапаните като в последствие 8 клапана си заминаха.След това ми попадна една глава оборудвана от 9А мотор и реших да сложа нея заедно с хидравличните повдигачи(понеже някои беше сложил механични,а знам че трябва да са хидравлични на АБФ) и валовете.Четох преди това и разбрах че главите на 9А и КР са еднакви, а в същото време в тази тема чета че слагат АБФ-ски валове на КР.Ревизирах всичко по мотора и го сглобих.Като го подкарах забелязах че върви повече от преди,но незнам дали е от новата глава или от това ,че съм направил всичко като се едно излиза от магазина.Та някои правил ли е подобно нещо или поне да е слагал КР-ски валове на АБФ?Търсих из форума но не открих нещо такова.
9A и КР имат малко разлики в главите... при 9А изпускателните портове са направени по-добре, а на КР горивната камера е по- малка (не съм ги сравнявал лично, но така съм чувал
)
А в твоя случай защо не си преместиш абфските валове на тая кратуна
по-добре ще отива с тях ми се струва
Валчетата дето си сложил от 9А то са като на пл - имат балкан разлика с тези на абф-а ... чувството че върви повече е от мощноста още в ниските,която дават тия валове(лично мнение
) но за сметка на високите