Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот enigma79 » Чет 15 сеп 2011 20:33


muns61 написа:Готина тема, много ме кефи!
Преди години, когато нямаше никакви резервни части за западни коли, що ладови карбуратори съм присадил! Най - вече на Опел, с недоразумението Вараджет. Ала и на не малко ФВ, заради автоматичния смукач.
Енигма, той ДААЗ си е Вебер.
Мога да помогна за доработки, който желае.

Сподели тука за какви доработки става на въпрос?Викаш вебер ама руски mhihi най добре оригинала mhihi




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Чет 15 сеп 2011 20:34


Действително ладовите карбуратори съм чувал, че са копие на Веберите :да: Руснаците си крадват доста mhihi Говорим обаче за по-старите с мех.втора клапа. При по-новите лади като 2107,Самара мисля са с вакуумно управление клапите също като при нашите любимци от немско, зовяха се Озон, ако не се лъжа :wink:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Чет 15 сеп 2011 20:57


И механичните, и вакуумните ДААЗ са Вебер. И не са крадени, а са лиценз + доработка, като доработката е положителна.
От доста години не съм се занимавал с тях, позабравил съм някои неща, а книжките са ми в другото жилище.
Ако искаш мощност и лесна настройка - за това са механичните - 2101, 2103, 2106.
Ако искаш гъвкавист, нисък разход и добра динамика с бедна смес - тези, с вакуумно отваряне на втора камера - производни на 2105 и 2107.
Дълга тема, а сега съм на бира с ребърца...
:beer


Gaz-do-lamarinata
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 02 апр 2012 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gotse Delchev

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Gaz-do-lamarinata » Пон 02 апр 2012 17:25


Добър ден на всички ще задавам много смешни и глупави въпроси за някои елементарни неща ще ви помоля до колкото можете да ми помогнете какво да правя с моита Лада-2105-1300куб.Мисля да и правя силов тунинг но не знам от къде да започна като цяло казаха ми да намеря карбуратор от ЛАДА 1500 с механично отваряне на втората клапа и да сложа щяла колата да върви доста колата се кара на бензин не искъм да е икономична искъм да върви като полудяла :lol: .Благодаря предварително приемам всякакви предложения.


Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот yms » Пон 02 апр 2012 17:47




Gaz-do-lamarinata
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 02 апр 2012 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gotse Delchev

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот Gaz-do-lamarinata » Вто 03 апр 2012 15:47


Не ми ми върши работа този форум които ми даде...Тук конкретно се говори за карбуратори за това съм решил тук да питам защото мисля да започна като сменя карба..


Потребителски аватар
yms
Мнения: 278
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот yms » Вто 03 апр 2012 19:15


Форумът на Лада не ти помага , но форумът на Фолксваген - силов тунинг - ще ти помогне да си тунинговаш ладата .


kilowat
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот kilowat » Пон 28 май 2012 23:04


Здравейте пичове !
Налага се смяна на дигатела на "голфиня немска " но се чудя дали да си задържа оригиналният Вебер или да си сложа пак Озона ( ДААЗ2107) много ми е интересно как ще се "държи " оригиналният спрямо доработеният карборатор.
Екслоатирам го на 1.3 МН двигател и за сега няма ядове освен едно платно на ускорителната помпа все пак минаха почти две години а много рядко се кара на бензин така че това е нормално да се случи.
ако някой го интересува присадката да ми прати един е-маил за да му пратя една фото-сесия
е маила е lz2vdk@abv.bg
при интерес ( ако някой иска да ги прави на машина ) мога да взема файловете за рязане от лазерната машина
пожелавам усех на всички които са се заели с тази доработка !


Потребителски аватар
n-i-k-o
Мнения: 496
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
Автомобил: mk2 i passat b3
Двигател: ev 1984 rp 1992
Местоположение: plovdiv

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот n-i-k-o » Вто 29 май 2012 5:32


нещо не те разбирам,под оригинален вебер какво имаш предвид,че колата е излязла от завода с него(което няма как да е така)или ти си го сложил,кой модел е вебера аз имам и вебер и дааз и озон като съществена разлика има само в горната част на вебера
иначе и трите са с камери 32/32
пусни снимките мен лично ме интересува как го правят и другите


kilowat
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот kilowat » Вто 29 май 2012 18:43


оригинално от завода излиза с карбуратор на Weber но .... днес като го разгледах по-обстойно се оказа че автоматичноят смукач е изкормен .... така че няма да го бъде а снимки ще публикувам на всяка цена нещо не виждам VW голф 2 с двигатели на Wartburg идеята е да сменя двигателя на моят голф с двигател от warburg за това казвам че така излиза оригинално от завода на всякъде пише IFA .... само на карбуратора weber
предполагам ще е цене материал за тези които го правят след мен но ще го постна в отделна тема пак тук


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Вто 29 май 2012 19:06


Този вартбургов мотор не е 1:1 с фолксвагеновите, ако ти се наложи някой ремонт, може да бъдеш неприятно изненадан. Частите още преди 10 г бяха кът.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот stefan4o » Вто 29 май 2012 19:08


Ники, външно няма разлика с 1.3 и 1.4 и 1.6 ABU, доколкото съм виждал от снимки в нета (стига да са автентични, наживо такова животно не съм му отварял капака да го гледам). Вероятно СК е вече по-различна и сигурно е с някакъв фланец :wink:


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот muns61 » Вто 29 май 2012 19:21


Ремонтирал съм го...


Потребителски аватар
caro
Мнения: 557
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот caro » Вто 29 май 2012 20:57


muns61 написа:Ремонтирал съм го...

И аз има доста разлики с 1.3 на VW.


kilowat
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност

Мнениеот kilowat » Вто 29 май 2012 23:18


за момента не виждам разлики от моя на вълна помпа и ремъци съм едно към едно за като за моят мотор от вътре не знам как седят нещата
единственната разлика която я виждам по мотора е карбуратора и един чарк с много тръбички дето е сложен термостата а и динамото е друго не са огромни разликите между 1.3 на вартбург и 1.3 на голф 2 на първо четене за момента видимо нямат кой знае какви разлики



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта