The Blue VR6 Турбо
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: The Blue VR6
Свещи
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
свещите са чисто нови на 100км и ги вадих!пробвах вадих кабел по кабел...със всеки изваден кабел последователно се влошаваше,но неоставаше на същото прекасване!притесняваме,че инсталацията мие пълен дроп и си мисля чее нещо малко,но в момента мие каша в главата...сякаш тока е слаб..
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: The Blue VR6-проблем!
Бате може да е бобина виж някой с осцилоскоп или елкон да ти я светне и да ти каже кой цилиндър е но по това ти обяснение е кабел свещ или бобина каза че свещите са нови предполагам скъсания кабел си го сменил така че остава бобината да ти се магарясва
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: The Blue VR6
vidolov написа:колата буквално беше зглобена за 24 часа!съединителя ляга до Сливен!запалихмего със старите настроики на Тошко и колата до пистата ваврвеше страшно добре-надвапати и дадох гас на 4-5 и ми направи 1.4 налягане и колата палеше гимите ш движение!пуснах се за квалификация със обикновени гуми и почнаха проблемите...незнайно защо колата започна да прекъсва...започнахме да търсим причината,но неможахме дач открием.....след това и гейта се предаде и неискаше да държи налягане!сега трябва дасе откие причината за това прекъсване...но неможем незнайно защо,а и другата причина е,че нямах време да свикна на колата дая карам и да тръгвам бързо и на 1-2 колата се окопаваше страшно много а и малко се бях ошашкал...дебиут на състезание и 2 безсънни нощи!колата тепърва щесе доискусурява и настройва!ако имате идей за това прекъсване споделяйте!бензин има...прекъсва като на ток а всичко е нормално...просто колата започна да прекъсва от нищото!тук искам да отдам специални благодарности на tosho_vr6 защото ако небеше той....този проект нямаше дае реалност и да карам вчера!
причукаи му свещите с едно чукче






- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: The Blue VR6-проблем!
тоя мотор върви перфектно и на 5 и на 4 цилиндъра. За да забие така, няма да е свещ или кабел според мен. Ако ще е свещ, то просто трябва да са неподходящи, а не че някоя се е преебала. Бобините са 3 двойни в общ корпус, прецака ли се, ще е една двойка.
Айде да видим дали не е дебитомер, щом при плавно даване на газ долу-горе бива, а при рязко е зле. Щото остава само един ТПС да каже на компа че се дава газ и той съотвено да пусне бензин своевременно.
Айде да видим дали не е дебитомер, щом при плавно даване на газ долу-горе бива, а при рязко е зле. Щото остава само един ТПС да каже на компа че се дава газ и той съотвено да пусне бензин своевременно.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: The Blue VR6
vidolov написа:свещите са чисто нови на 100км и ги вадих!пробвах вадих кабел по кабел...със всеки изваден кабел последователно се влошаваше,но неоставаше на същото прекасване!притесняваме,че инсталацията мие пълен дроп и си мисля чее нещо малко,но в момента мие каша в главата...сякаш тока е слаб..
Може да са неподходящи, имах подобен проблем, при мен бяха забравили да сложат новите свещи и си карах към 200км със старите и почна да накъсва под буст, но след смяна с нови свещи от подходящия модел всичко се оправи.
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6-проблем!
все пак си мисля,че неса свещите...мога и да обясня защо-докато мотора беше в на Тошко 3-ката варвеше със същите свещи и нямаше никакъв проблем,и по тази логика си купих същите и аз!и си мисля,че ако бяха неподходящи още със слагането щях да имам проблем,а ние я запалихме,карахме,патувахме на ход и и давах аичката гас и нямах проблеми!
Стигнахме Сливен и колата се промени.неска като закачим дано да излезе нещо на ВАГ КОМ-а,щото неизлезели...почва една дълга главоблъсканица и проследяване на цялата инсталация кабел по кабел
Стигнахме Сливен и колата се промени.неска като закачим дано да излезе нещо на ВАГ КОМ-а,щото неизлезели...почва една дълга главоблъсканица и проследяване на цялата инсталация кабел по кабел
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: The Blue VR6-проблем!
Смени свещите братле.. това ПЪРВО го направи преди всичко. Мери компресия може някой клапан или повдигач да е казал чао. Аз заради повдигач отворих здрав двигател.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: The Blue VR6-проблем!
Vizor написа:Смени свещите братле.. това ПЪРВО го направи преди всичко. Мери компресия може някой клапан или повдигач да е казал чао. Аз заради повдигач отворих здрав двигател.
или поне да ги изкара и да види как са работили-щото доколкото разбрах не ги е вадил а е дърпал само кабелите
а свещите могат да кажат много за работата на мотора- дали само един цилиндър е проблем или не ...
ама по компетентните да дават акъли аз пожелавам само успех и по-добро време следващия път
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
niikoo_1 написа:Свещи
май се оказа прав!сичко е наред по токове,бубини и дебитомери!колата имаше доста натрупани грешки,но ги изчистихме и несе пофториха,но при ваденето на свещите едната се въртеше от изолатора и имаше още една прескачала!утре ще пробвам с нови свещи,но определено след слагането на една напълно обикновена свеш,която дори и по каталог нее за вр6 колата заработи драстично по добре!така,че се наявам след подмяната дасе оправи колата!или сам попаднал на кофти партида или сами пробутали ментак,но все си мисля,че АУТО ПЛИУС няма даме езебат,поради причината,че се познавам със всички там!свещите са BOSH Platinum-но другите данни ги забравих!ако е от тях 200лв съм хвърлил на вятара!само да спре да прекъсва и щему сцепя дупенцето

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: The Blue VR6-проблем!
На каква степен на сгъстяване е мотора?
М/у не си първия който пука платинени свещи Bosch, така че не се притеснявай просто си носи резервни
М/у не си първия който пука платинени свещи Bosch, така че не се притеснявай просто си носи резервни

-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: The Blue VR6-проблем!
Аз не бих си купил свещи БОШ
Купи си или BERU или NGK 


-
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
- Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: The Blue VR6
загадката е решена!
диагноза-диузи на ултразвук и колата полудя
диагноза-диузи на ултразвук и колата полудя

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: The Blue VR6
Малко тъп въпрос .. как установихте че са те ? Със стоковите ли си ? 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта