VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
Само да уточня за г40 че е с 200мм съединител, и моя на гт-то е 200мм, но на г40 е доста по скъп, явно има защо
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
Тя ефтината рецепта е ясна, ама на никой не му се рови да разбере!!!
Феродов от 1.6 ТД и притискател от 1.4 16V... Заповядайте!
Феродов от 1.6 ТД и притискател от 1.4 16V... Заповядайте!
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
bbboiko2004 написа:До колкото знам най - здрави кутии от типа 085 са тези на поло 2ф 1.3 3f motora i G40PY, държат на доста напън и са с болтове на дифа не с нитове Съединителя е 200мм докато при ABD e 190 mm ако не се лъжа на поло 1.4 16v пак е с 200мм.
vr_mk2 написа:Тя ефтината рецепта е ясна, ама на никой не му се рови да разбере!!!
Феродов от 1.6 ТД и притискател от 1.4 16V... Заповядайте!
Благодаря, ще се пробват тези варианти и ще пиша, когато има развитие.
П.П.
Голфът е продаден, да му е честит на новия собственик и със здраве да си го кара.
- heimdal
- Мнения: 1857
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 10:43
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: 1997
- Местоположение: София
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
За тия дето само хейтват из темите на хората, забавляващи се да правят двигател на калинка да почне да върви... и са големи специалисти по събиране на охлюви:
http://www.rothe-motorsport.de/marken/vw/vw.html
http://www.rothe-motorsport.de/marken/v ... 4l_2V.html
да си зададат въпроса защо има кит само за 1.4 60 к.с. + ККК03 (не е ли това от 1.8Т?)
Да си зададат въпроса кои са те и кои са хората от въпросния сайт по-горе,
що не почнат да "хранят" там ?
На картинката се вижда какво е нужно за минимума и какво се постига.
16V не става както написа Вайзъра - много е напрегнато там ...и скъпо
И като се пише за скъпо, смяна на мотора излиза по-скъпо със сигурност.
Турбото с малко налягане е достатъчно да даде малко живинка.
И 100 да изкара - стигат.
на момчетата за това че са си поиграли и са си направили КЕФА!
http://www.rothe-motorsport.de/marken/vw/vw.html
http://www.rothe-motorsport.de/marken/v ... 4l_2V.html
да си зададат въпроса защо има кит само за 1.4 60 к.с. + ККК03 (не е ли това от 1.8Т?)
Да си зададат въпроса кои са те и кои са хората от въпросния сайт по-горе,
що не почнат да "хранят" там ?
На картинката се вижда какво е нужно за минимума и какво се постига.
16V не става както написа Вайзъра - много е напрегнато там ...и скъпо
И като се пише за скъпо, смяна на мотора излиза по-скъпо със сигурност.
Турбото с малко налягане е достатъчно да даде малко живинка.
И 100 да изкара - стигат.
на момчетата за това че са си поиграли и са си направили КЕФА!
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
Да Ви нахъсам малко.
Следващия Голф, пак на колега от форума:
Следващия Голф, пак на колега от форума:
- dimitar4o91
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 03 яну 2011 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
по моното правено ли е нещо(дюзата и другите работи не пречат ли на потока въздух)?
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
Не пречат, колите се карат с малко налягане. Слага се по-голяма дюза от 1.8 примерно.
- tedoracing
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 05 дек 2008 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
Евала пич аз имам същия и с радот прочетох темата и аз имам същите планове дано да са ми споучливи
Re: VW Golf mk3 1.4 ABD турбо, интеркулер + газ
Здравейте, колеги от известно време и аз мисля да се захвана с същият този проект който е осъществил колегата. Имам абсол'тно същият автомобил, днес си купих целият комплект турбо с пътища, изпускателен колектор, даунпайп-а, кулер и спортен филтър даже ми даде момчето от което си взех целият комплект. Та въпросът ми е какво точно и как да я направя(естествено не сега зимата, а на пролет) цялата заигравка за да успея да да го подкарам както си трябва на бензин без газ. Ка се правят настройките на смесите, закъснението и абсолщтно всичко останало, за да е както трябва. А да и дали ще трябва да се разреждат атмосферите на двигателя или те не играят роля? Благодаря предварително и приятна вечер от мен.
П.С. току що попаднах на обявата.
П.С. току що попаднах на обявата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта