:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот Stenly » Пет 21 май 2010 3:35


Колата запали с ревизирания мотор :) Събота и неделя живот и здраве караме...




Потребителски аватар
achko94
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 06 яну 2012 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот achko94 » Пет 06 яну 2012 22:25


а като километри до колко си я пробвал ? :applause:


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот Mish87 » Пет 06 яну 2012 22:50


Колега страшен си :beer Дай да пробваме едно двигателче от Файтон да сложиме на моя Б4 :D:D:D Както обичат да казват колегите - пооодааай газззчииицаааа :D Браво ! :да:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот Stenly » Вто 10 яну 2012 19:49


Колата вмомента е зазимена .... напролет по яка бенз помпа за к-джетроник ... голям вал.. хедърс .. генерация... ще изстискам тоя 1.8 мотор до колкото може..Досега без спортни части в него ама никакви ,малко кофти настройки които си видях като мои грешки на диното извади 120 кс на двигателя.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот indjov_GTI » Вто 10 яну 2012 20:19


Stenly написа:Колата вмомента е зазимена .... напролет по яка бенз помпа за к-джетроник ... голям вал.. хедърс .. генерация... ще изстискам тоя 1.8 мотор до колкото може..Досега без спортни части в него ама никакви ,малко кофти настройки които си видях като мои грешки на диното извади 120 кс на двигателя.


браво бат Стенли :bowdown ....пожелавам ти напролет още поне 20кс отгоре :beer


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот Stenly » Вто 10 яну 2012 23:37


Пасата е на по-заден план ако останат пари ... тая година единицата е подхваната и там са усилията.


Mish87
Мнения: 329
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
Автомобил: Tiana MK5 Variant
Двигател: CAXA
Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот Mish87 » Чет 12 яну 2012 18:09


:да:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки

Мнениеот nokiangage » Чет 12 яну 2012 18:19


Как съм я пропуснал тази тема... Сега я прочетох цялата, супер е колата, а колко ме грабнаха уредите не е истина и при развитие колега качвай снимки, ще следя с интерес :beer Успех и с двете коли колега :да:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн

Мнениеот Stenly » Пет 26 апр 2013 20:21


Правя си някакви опити с CIS инжекциона.... сори за лошото качество ама това имах под ръка...

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн

Мнениеот RISTEE » Вто 09 юли 2013 9:09


Развитие има ли пасата, на Калояново беше много конкурентен на 16в бегачки


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн

Мнениеот Stenly » Сря 10 юли 2013 0:28


Ами ще преправя мотора сега преди есента,че на Калояново мотора работеше на 70% ,понеже на 4 цилиндър компресията беше 8.5 за разлика от другите 3 с по 13.4 (установих го преди това).... с дроселите не можах да настроя ниски обороти или ако докарам ниски колата се удавяше неистово и забиваше преди да ускори ... но след 4.500 си надаваше много силен шут,в крайна сметка реших да върна колектора и така си карах,за да нямам проблеми на пистата. След лятото дроселите пак ще са в играта


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн

Мнениеот Gigabyte » Сря 10 юли 2013 10:45


Не проумя ли най-накрая ,че истината е в 16ката? И след колко време ще проумееш и силата от принудителното пълнене мсученце :smile


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн

Мнениеот RISTEE » Сря 10 юли 2013 17:40


Ако всеки е 16В и е турбо няма да е интересно !
Кога ще има пак форумно каране на Калояново
Продължавай в същия дух успех !!!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн

Мнениеот Stenly » Сря 10 юли 2013 19:46


Есента - тайм атак на Калояново там ще е по-интересно...
Gigabyte аз досега много 16ки съм можел да си купя знам къде е истината доста отдавна...


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн

Мнениеот RISTEE » Сря 10 юли 2013 21:28


Значи ще взимате участие от форума на тайм атака браво !
А с какво управляваш дроселите, с каква електроника ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта