

От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
Колата запали с ревизирания мотор
Събота и неделя живот и здраве караме...

- achko94
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пет 06 яну 2012 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
а като километри до колко си я пробвал ? 

-
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:17
- Автомобил: Tiana MK5 Variant
- Двигател: CAXA
- Местоположение: LZ1MEB - 439.400 MHz, 439.425MHz
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
Колега страшен си
Дай да пробваме едно двигателче от Файтон да сложиме на моя Б4
:D:D Както обичат да казват колегите - пооодааай газззчииицаааа
Браво ! 




- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
Колата вмомента е зазимена .... напролет по яка бенз помпа за к-джетроник ... голям вал.. хедърс .. генерация... ще изстискам тоя 1.8 мотор до колкото може..Досега без спортни части в него ама никакви ,малко кофти настройки които си видях като мои грешки на диното извади 120 кс на двигателя.
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
Stenly написа:Колата вмомента е зазимена .... напролет по яка бенз помпа за к-джетроник ... голям вал.. хедърс .. генерация... ще изстискам тоя 1.8 мотор до колкото може..Досега без спортни части в него ама никакви ,малко кофти настройки които си видях като мои грешки на диното извади 120 кс на двигателя.
браво бат Стенли


- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
Пасата е на по-заден план ако останат пари ... тая година единицата е подхваната и там са усилията.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Снимки
Как съм я пропуснал тази тема... Сега я прочетох цялата, супер е колата, а колко ме грабнаха уредите не е истина и при развитие колега качвай снимки, ще следя с интерес
Успех и с двете коли колега 


- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн
Правя си някакви опити с CIS инжекциона.... сори за лошото качество ама това имах под ръка...






- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн
Развитие има ли пасата, на Калояново беше много конкурентен на 16в бегачки
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн
Ами ще преправя мотора сега преди есента,че на Калояново мотора работеше на 70% ,понеже на 4 цилиндър компресията беше 8.5 за разлика от другите 3 с по 13.4 (установих го преди това).... с дроселите не можах да настроя ниски обороти или ако докарам ниски колата се удавяше неистово и забиваше преди да ускори ... но след 4.500 си надаваше много силен шут,в крайна сметка реших да върна колектора и така си карах,за да нямам проблеми на пистата. След лятото дроселите пак ще са в играта
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн
Не проумя ли най-накрая ,че истината е в 16ката? И след колко време ще проумееш и силата от принудителното пълнене мсученце 

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн
Ако всеки е 16В и е турбо няма да е интересно !
Кога ще има пак форумно каране на Калояново
Продължавай в същия дух успех !!!
Кога ще има пак форумно каране на Калояново
Продължавай в същия дух успех !!!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн
Есента - тайм атак на Калояново там ще е по-интересно...
Gigabyte аз досега много 16ки съм можел да си купя знам къде е истината доста отдавна...
Gigabyte аз досега много 16ки съм можел да си купя знам къде е истината доста отдавна...
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: От Passat B3 1,8mi към 1,8 K-Jetronic -Тунинг фаза 2-Сн
Значи ще взимате участие от форума на тайм атака браво !
А с какво управляваш дроселите, с каква електроника ?
А с какво управляваш дроселите, с каква електроника ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта