
Джема - МК4 - 1.8Т - RIP
- NiTeC
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ottawa, Canada
- Контакти:
Започна се
От доста време исках да подкарам новия проект и оня ден токат си седях и пиех бира ми дойде ищяха и задвижих нештата.... 20/20 означава 2.0Л двигател с глава от 1.8 (20 клапана) - на по старите двигатели този хибрид е доста сложен защото АБА двигателя има по малко отводи за масло и разни други разлики но моя АЕГ е същата отливка като АВП/АВВ и т.н. - общо взето глата застава точно без много много проблеми....
Части:
Двигател:
2.0 AEG - с прекарани дюзи за масло на буталата
2.0 AEG вал - балансиран и изчистен...
034 Motorsport лагери
SCAT Forged вилки
JE Forged бутала спец. - 2.0 големина с корона на 1.8 за да няма проблеми с петия клапан - намалена компресия
Глава:
AEB - голям порт
Солидни лифтери - полирана и изчистена
Турбо:
Garrett GT 3076R
Tial уейстгате и блоуофф
Kinetic Motorsport T3 турбо манифолд
Greddy 28R интеркулър
3" турбо-бак (HP Autosport)
Ross Machine Racing интейк
Гориво:
Ross Machine Racing алу рейл
AEM помпа
750cc+ инжектори
Скоростна кутия:
O2M 6spd
Peloquin LSD
Spec двоен диск съединител
Вече започнах да разглабям АЕГ двигателя - ще кача снимки след ден два - щях да преправям 1.8-цата обаче е по лесно да строя нав двигател и да си карам стария
(съжалявам ако листа не звучи много добре - не сам сигурен точно как се превеждат някой работи...)

От доста време исках да подкарам новия проект и оня ден токат си седях и пиех бира ми дойде ищяха и задвижих нештата.... 20/20 означава 2.0Л двигател с глава от 1.8 (20 клапана) - на по старите двигатели този хибрид е доста сложен защото АБА двигателя има по малко отводи за масло и разни други разлики но моя АЕГ е същата отливка като АВП/АВВ и т.н. - общо взето глата застава точно без много много проблеми....
Части:
Двигател:
2.0 AEG - с прекарани дюзи за масло на буталата
2.0 AEG вал - балансиран и изчистен...
034 Motorsport лагери
SCAT Forged вилки
JE Forged бутала спец. - 2.0 големина с корона на 1.8 за да няма проблеми с петия клапан - намалена компресия
Глава:
AEB - голям порт
Солидни лифтери - полирана и изчистена
Турбо:
Garrett GT 3076R
Tial уейстгате и блоуофф
Kinetic Motorsport T3 турбо манифолд
Greddy 28R интеркулър
3" турбо-бак (HP Autosport)
Ross Machine Racing интейк
Гориво:
Ross Machine Racing алу рейл
AEM помпа
750cc+ инжектори
Скоростна кутия:
O2M 6spd
Peloquin LSD
Spec двоен диск съединител
Вече започнах да разглабям АЕГ двигателя - ще кача снимки след ден два - щях да преправям 1.8-цата обаче е по лесно да строя нав двигател и да си карам стария

(съжалявам ако листа не звучи много добре - не сам сигурен точно как се превеждат някой работи...)
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
prokopoff написа:само мен ли ме дразнят белите елементи по интериора(дръжки, капачките на коланите и др)
Иначе като цяло колата изглежда добре
Не само тебе!

П.П. Колега Nitec - в кой град си живял в България преди да заминеш? Ако си бил в София да не е било някъде около "Факултета" или "Филиповци"?


Колата като техника според мен е добра, а като изпълнение и визия.......
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
neon написа:prokopoff написа:само мен ли ме дразнят белите елементи по интериора(дръжки, капачките на коланите и др)
Иначе като цяло колата изглежда добре
Не само тебе!
П.П. Колега Nitec - в кой град си живял в България преди да заминеш? Ако си бил в София да не е било някъде около "Факултета" или "Филиповци"?![]()
![]()
Колата като техника според мен е добра, а като изпълнение и визия.......
Техника ОК
Интериор: "...." тавана черга, скалата джийт..

това е мое мнение колата бива, но вътре не ми харесва.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта