Спортен въздушен филтър.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Спортен въздушен филтър.

Мнениеот versace » Сря 01 мар 2006 20:28


Колата ми е Пасат В5 1,9 ТДИ 110 коня. Доста порових в E-bay и видях доста видове въздушни филтри на повече от приемливи цени. Ето няколко от тях да се ориентирате:

http://cgi.ebay.de/Sportluftfilter-OFFE ... dZViewItem

http://cgi.ebay.de/K-N-TAUSCHLUFTFILTER ... dZViewItem

http://cgi.ebay.de/Sportluftfilter-Taus ... dZViewItem


Въпросите ми са няколко:
1. Колата ми върви супер и така. Има ли смисъл да слагам спортен филтър и това ще доведе ли до някаква осезателна разлика във вървенето и разхода?
2. Плюсове и минуси за самата кола като механика?
3. Цените на продуктите от двата линка са приемливи и като че ли и тука има филтри (китайски май) които са на същите цени.
4. Някакви особенности в експлоатацията на такъв вид филтри(чувал съм че трябвало да се омазняват).
5. Като земаме под внимание че българските пътища са по-прашни от тези в САХАРА, колко ще е експлоатационния живот на филтъра и няма ли да пуща фин прах от повишения дебит на въздух през него?
6. Кой от двата вадианта(форма) е по-удачен за моята кола?

Ще се радвам ако споделите мнения, съвети и наблюдения по темата за да мога да преценя какво да правя по въпроса :lol:




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Сря 01 мар 2006 20:33


мисля че двигателя ти е достатъчно мощен за нормално каране,така че не бих го "пипал" :wink:
а ако обичаш спортно каране-защо не си взе VR6 или GTI 16V? :lol:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 01 мар 2006 20:34


Само марков K&N , J&R и подобни ефтините хич не ги гледай.
А търсачката извади 2 страници за спортен филтър.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 мар 2006 20:45


Слагай смело, най-добре както каза Л&Р да гледаш филтъра да е марков: K&N, JR, BMC, AEM, Apexi, RaidHP
Аз лично на дизела бих сложеил панелен филтър, който замества оригиналния и заема мястото му във въздушната кутия -> не се занимавай с конуси.
Попринцип тези филтри за вечни, смао трябва да се омазняват като се зацапат.
Караш примерно 5хил км. гледаш го дали е чист, и ако не е го даваш да ти го омазнят.
Отделно по нета се продават и комплекти за почистване този на K&N струва 11$ и съдржа две флакончета, с които може сам да си омазняваш филтъра

Най-лесно ще намериш К&Н - това е и най-уданчното решение. На знам дали знаеш, но гаранцията на новите автомобили не отпада, ако си сложиш панелен К&Н (елемент).

Има и т.н ColdAir intake -> който представляват конусен филтър и тръба - има и такива, който имат дори и топлинен щит, но в твоя случай най-добре е такъв, който влиза във въздушната кутия и замества оригиналния + чип и ставаш +130коня

К&Н се продават в ИМПАС, BMC в Тояга, Проспийд, JR - в Хеед 91 -> може да се свържеш с юзера GAS от форума той може да ти окаже съдействие.

Последна промяна от niikoo_1 на Сря 01 мар 2006 20:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Сря 01 мар 2006 20:46


L&R написа:А търсачката извади 2 страници за спортен филтър.


Ами с търсачката не видях отговор на въпросите които зададох, а те са конкретни по линковете в поста ми.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 мар 2006 20:53


versace написа:
L&R написа:А търсачката извади 2 страници за спортен филтър.


Ами с търсачката не видях отговор на въпросите които зададох, а те са конкретни по линковете в поста ми.


Понеже си от Варна ей това е фирма във Варна, която е много сериозна ADVENTURE CAR BG пощата им е adventurecarbg@abv.bg те са вносител на Спарко и Феродо рейсниг отделно продават филтри K&N, JR, Green -> oтивай там и отнасяй един филтър без да се чудиш много, много


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Чет 02 мар 2006 12:51


добре а вдига ли силата на колата или каква е файдата от този филтър???


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 02 мар 2006 12:59


Ефекта е така наречения THROTTLE RESPONSE (това се надявам, че знаете какво е - реакцията на двигателя при подаване на газ) става по-добър и другото е при високи скорости има повече въздух (дебита е по-голям). Споделям от личен опит.


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Пет 03 мар 2006 8:32


Това е най -точният отговор на въпроса, какъв е ефекта от спортен филтър. Евала :bowdown . Аз съм с BMC и усещам разлика в поведението на двигателя, особено на високи обороти.Наистина педала на газта става по чувствителен.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 03 мар 2006 11:08


@brabus до колкото знам THROTTLE RESPONSE се отнася повече за бензиновите атмосферни двигатели. Аз съм с турбо което не се задвижва механично от някакви обороти на горе, а е като потенциометър (може да се включи и на 1200 оборота ). Въпросът ми беше повече в тази връзка щом имам турбо, което така или иначе ми осигурява голям дебит на въздух към двигателя, има ли змисъл и от филтър и какъв.
И никой не отговори има ли минуси спортния филтър за колата?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 03 мар 2006 11:24


Според мен най - коректен отговор на твоя въпрос може да даде някой с дизел и с турбо + такъв спортен филтър. Аз споделих моите наблюдения върху колата ми от както и сложих K&N панел (не конус). А сега да ти развивам сухи теории какво съм чел не си струва. Мисля, че Бората на L&R има спортен въздушен филтър, нека и той да каже.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 03 мар 2006 11:27


ДА аз карам с панел на J&R , но нямам наблюдения от същата кола с обикновен така че и аз ще говоря наизуст.
Но като цяло си струва особенно ако купуваш скъпи хартиени филтри.


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 03 мар 2006 12:06


versace написа:@brabus до колкото знам THROTTLE RESPONSE се отнася повече за бензиновите атмосферни двигатели. Аз съм с турбо което не се задвижва механично от някакви обороти на горе, а е като потенциометър (може да се включи и на 1200 оборота ). Въпросът ми беше повече в тази връзка щом имам турбо, което така или иначе ми осигурява голям дебит на въздух към двигателя, има ли змисъл и от филтър и какъв.
И никой не отговори има ли минуси спортния филтър за колата?


при коли с турбо се усеща повече.спортния филтър не създава почти никакво съпротивление на идващия към мотора въздух. не очаквай кой знае какво повишаване на мощноста,но определено се подобрява еластичноста на колата


Потребителски аватар
spokoen
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот spokoen » Сря 05 сеп 2007 17:51


А за една Голф 3-ка турбо дизел колко струва един спортен въз.филтър? Горе долу?


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 06 сеп 2007 11:37


никоо, филтъра преди да се омазни се натапя в перящ препарат, после се промива с студена вода отвътре навън...така само ще го пре***ш като го омазниш върху мръсното...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта