AFR уред за дизел
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
AFR уред за дизел
Можете ли да ми препоръчате читав AFR за дизел? Чувал съм, че саждите им действали неблагоприятно и бързо си заминавали ...
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: AFR уред за дизел
Заминават си да като са ти калпави настройките си заминават за нула време
Иначе вземи си сонда с уред примерно зеитроникс
И що изобщо ти трябва ъред само за да го имаш?
Иначе вземи си сонда с уред примерно зеитроникс
И що изобщо ти трябва ъред само за да го имаш?
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AFR уред за дизел
За да си настроя колата.
Като идеш на дино да си настройваш колата ще им скапеш ли AFR датчика? Малко ме съмнява, че с лоши настройки ще се строши датчика ...
Като идеш на дино да си настройваш колата ще им скапеш ли AFR датчика? Малко ме съмнява, че с лоши настройки ще се строши датчика ...
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: AFR уред за дизел
А на бас? Като го на бухаш с неизгоряла нафта ко става със сензора? Сигурно работи безупречнокакто в самото начало?кой ти каза че с уред ще стане твоята работа незнам ама не се надявай много а и да те светна още нещо че чувам в един друг "форум" се взимаш за серизен мапер да настриш дизел не е да настроиш мегаскуирт
Аз спирам до тук ако греша някъде някой да ме поправи
Аз спирам до тук ако греша някъде някой да ме поправи
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AFR уред за дизел
Момчето чете и може и да си я настрои защо не? Има няколко правила, които трябва да спазва, но за тях определено ти трябва шаси-динамометър.. 
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: AFR уред за дизел
Не съм казъл че неможе
Но не е така просто като да настроиш мега /сам знаеш че и 5токласник може да я настрои/
Ако става с една сонда то всеки малко по в час с английския с малко четене и ще започне да си настройва колата така ли?
Купи си зеитроникс имат софт с които не ти е нужен уред и настройвай цял ден
Но не е така просто като да настроиш мега /сам знаеш че и 5токласник може да я настрои/
Ако става с една сонда то всеки малко по в час с английския с малко четене и ще започне да си настройва колата така ли?
Купи си зеитроникс имат софт с които не ти е нужен уред и настройвай цял ден
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AFR уред за дизел
Много добре знаеш за какво говорех. Разбира се, че с малко четене не става, но според мен ако посети дино може и да успее.. Ще види мнго неща там
Къде какво идва.. и защо идва там.. ще се научи! Никой не е роден научен. А да настроиш мега също не е толкова просто колкото го описа. И там има аванси 
Ако заминаваха толкова лесно сондите .. в големите сервизи с дина щяха да сменят по две на седмица
А там вече с кви неща ги цапат сондите 
Ако заминаваха толкова лесно сондите .. в големите сервизи с дина щяха да сменят по две на седмица
А там вече с кви неща ги цапат сондите 
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AFR уред за дизел
Точно за сондата в Хеед 91 става дума. Момчето на диното каза, че е някаква която оцелявала. Старата била друга и заминала много бързо.
Неизгорялата нафта се вижда и по пушеците. Пушеците са ограничнеи максимално. AFR-а ми трябва защото нито картата за напрежения на помпата може да се сметне много точно (нищо, че съм докарал да показва разхода веренс с +-2%), нито MAF-а е достатъчно точен за да ми даде правилни данни. А от правилните смесят и икономичност, и вървеж.
За авансите съм го измислил вече, но не съм го почнал. На шайбата на разпределителния вал се монтира датчик като за колянов. Добавя се малък магнит за да се знае кое е ГМТ. Използва се и Beru PSG като около 10 пъти по-евтин вариант от аналозте за мерене на налягане в цилиндрите. Това като стане детайлите ще бъдат пуснати е нета за да може който има желание да знае точно какво да направи.
Не знам защо си решил, че се вземам за сериозен мапер. Мога да правя само дизели и само от VAG групата. И не всички. Маперите го правят това за пари при всеки който може да си плати. Аз го правя или за приятели или ако някой помоли за услуга и парите са символични. Маперите си имат и дино, аз си нямам. А за пари си имам доходоносна работа и това го правя изцяло като хоби. Тъй че съм далеч от "сериозен" мапер.
Неизгорялата нафта се вижда и по пушеците. Пушеците са ограничнеи максимално. AFR-а ми трябва защото нито картата за напрежения на помпата може да се сметне много точно (нищо, че съм докарал да показва разхода веренс с +-2%), нито MAF-а е достатъчно точен за да ми даде правилни данни. А от правилните смесят и икономичност, и вървеж.
За авансите съм го измислил вече, но не съм го почнал. На шайбата на разпределителния вал се монтира датчик като за колянов. Добавя се малък магнит за да се знае кое е ГМТ. Използва се и Beru PSG като около 10 пъти по-евтин вариант от аналозте за мерене на налягане в цилиндрите. Това като стане детайлите ще бъдат пуснати е нета за да може който има желание да знае точно какво да направи.
Не знам защо си решил, че се вземам за сериозен мапер. Мога да правя само дизели и само от VAG групата. И не всички. Маперите го правят това за пари при всеки който може да си плати. Аз го правя или за приятели или ако някой помоли за услуга и парите са символични. Маперите си имат и дино, аз си нямам. А за пари си имам доходоносна работа и това го правя изцяло като хоби. Тъй че съм далеч от "сериозен" мапер.
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: AFR уред за дизел
Четяйки в нета какво изскача май Bosch LSU4.9 е подходящ. На разни места пише, че е дизайннато за дизел. Ако е така няма да има проблем с малко пушеци...
Издържа до над 900 градуса, а след турбото трябва да са бая по-малко. Мери в достатъчно широк диапазон (ако правилно съм се ориентирал по сметките поне от 9:1 до много:1).
Някой пробвал ли е такова на дизел? Или да знае дадено дино да работи с LSU4.9 за да мога да поразпитам колко време оцелява...
Издържа до над 900 градуса, а след турбото трябва да са бая по-малко. Мери в достатъчно широк диапазон (ако правилно съм се ориентирал по сметките поне от 9:1 до много:1).
Някой пробвал ли е такова на дизел? Или да знае дадено дино да работи с LSU4.9 за да мога да поразпитам колко време оцелява...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: AFR уред за дизел
До колкото помня първата сонда в Хеед е издържала над 2 години. После бяха купили еквивалент, който замина бързо и после отново оригинален аутроник, който 100% все още работи, а я чукат яко. А за 4.9 мога да кажа само лоши работи попринцип. Вземи нещо скъпо и хубаво! Иновейт не си взимай. Аз лично не съм доволен. Тука в стаята имам 2 изгоряли контролера!!! Работника правилно ти каза за Zeitronix-а. Там имаш уникален лог и можеш да вържеш егт, мап и да гледаш доста неща на живо, къде ходят и на къде вървят
Не забравяй, че има сензори за по 50$ и за по 200$
И все пак ти препоръчвам, ако правиш нещо, да го правиш на дино! Мисля, че щом си умно момче, ще знаеш защо го казвам.
Не забравяй, че има сензори за по 50$ и за по 200$ Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта