Въпрос за вал от 1.8 ГТИ ПБ мотора

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за вал от 1.8 ГТИ ПБ мотора

Мнениеот niikoo_1 » Съб 07 окт 2006 20:58


Значи взех си такова валче искам да питам хората дето са правили така интервенция дали освен вала са сменяли и нещо друго - пружини и повдигачи. Аз смятам нищо да не пипам - само ще се види дали почдигачите са в час и така.

И също ме интересува някой знае ли разликата в градуси м/у валовете на 1.8 АБС мотора и 1.8 ПБ също така ме интересува и лифта - просто информативно.

:roll:




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 08 окт 2006 2:49


лифта и сам можеш да си го измериш!
първо мериш височината на гърбицата, после мериш гърбицата в затворено положение на клапана и разликата от двете ти е лифта!
за градусите аз лично нямам представа.
каква е степентана згъстяване на АБС мотора, че ако е под 10 няма да въри с тоз вал!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 08 окт 2006 10:01


CRа е точно 10 :) - няколко колеги от форума направиха подобна трансплантация и останаха доволни, ще видим и при мен какво ще е положението


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 08 окт 2006 17:57


при 10:1 ще е добре!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 12 окт 2006 14:31


KILLER GTI написа:при 10:1 ще е добре!


Значи преди малко сложих вала при Иво до Фантастико в Младост4 и резултата е следния.

На ниски няма никой още по-лошо, е че и на високи обороти няма никой в момента съм по-бавен и от 1.4 60коня.

Та може ли да се оправи това като се пипне центровката :roll: .

Сложих също така и Денсо Иридум свещи IW 20.

Та сега ще слагам оригиналния чип и ще видя има ли резултат с него. Може и нещо да сме объркали със зацепването на ремъка, което не ми се вярва.

Та давайте идей, знам, че има хора във форума дето са правили тази интервенция Li4o и Tyan - споделете при вас какво е положението, че не ми се кара 1.4 :(

Вала е от Ауди 1.8 112коня - момчето, от което го купих казва, че е същия като този от PB мотора от МК2 ГТИ.
Разгледах валовете преди да ги сменя и имаше разлика в гърбиците и при новия бяха по големи и по дебели.


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Чет 12 окт 2006 15:15


niikoo_1 написа:Вала е от Ауди 1.8 112коня - момчето, от което го купих казва, че е същия като този от PB мотора от МК2 ГТИ.


Вала ти е от двигател с код DZ

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 12 окт 2006 15:22


Благодаря, сега и аз това гледах в Ауто дата :D

Ще пиша като го оправиме какво е положението, - а иначе вала е читав и е запазен 8)


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 12 окт 2006 23:27


здр,
въпросния Иво ми е приятел, и тои ма пита за смяната на тоз вал!
бе аз сега разгледах каталозите и ABS мотора е с CR 9:1 !!!!
а не както ти ми каза с 10:1 , и на мен ми стана чудно ама ме домързя тогава да гледам!
при това положение тоз обратен ефект е напълно нормален, и колата няма да тругне само с аванс!!!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 12 окт 2006 23:42


KILLER GTI написа:здр,
въпросния Иво ми е приятел, и тои ма пита за смяната на тоз вал!
бе аз сега разгледах каталозите и ABS мотора е с CR 9:1 !!!!
а не както ти ми каза с 10:1 , и на мен ми стана чудно ама ме домързя тогава да гледам!
при това положение тоз обратен ефект е напълно нормален, и колата няма да тругне само с аванс!!!


Ми сега гледах АБС е 10:1 според аутодата другите 1.8 моноинжекции дето са по 75коня са 9:1
каталог.ауто.ру и те така казват
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12332.html
и в допел вопер e така
http://www.doppel-wobber.de/stat2.php


Иначе Иво пипа много добре и пак ще ходя при него останах доволен .

И да не стане здраве да е :D


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 12 окт 2006 23:53


niikoo_1 написа:
KILLER GTI написа:здр,
въпросния Иво ми е приятел, и тои ма пита за смяната на тоз вал!
бе аз сега разгледах каталозите и ABS мотора е с CR 9:1 !!!!
а не както ти ми каза с 10:1 , и на мен ми стана чудно ама ме домързя тогава да гледам!
при това положение тоз обратен ефект е напълно нормален, и колата няма да тругне само с аванс!!!


Ми сега гледах АБС е 10:1 според аутодата другите 1.8 моноинжекции дето са по 75коня са 9:1

Иначе Иво пипа много добре и пак ще ходя при него останах доволен .

И да не стане здраве да е :D

9:1 e АБС
а 1.6 има и 9.3 и 9.8:1
така пише в моя каталог!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 13 окт 2006 7:57


Аз съм с вал 026 109 101 A дето го монтират в 2E и PG ....... нямам проблем с ниските ... една идея са по добре от преди....... въртящият момент осезаемо се измести около 500 оборота нагоре (дали е наистина така, не знам), след 3000 оборти няма никаква връзка с преди .... колата си се набира бързо и равномерно до около 6500, където пък се премести прекъсвача .......... на празен ход претрисам малко повече ама тя на едно място не седи.......... няма никаква връзка с преди просто...... степен на сгъстяване ми е 9,5 :1


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пет 13 окт 2006 10:00


Здравей.Значи на моя Голф /1.8 РП/ му сложих преди време вал от ПБ.Промяната в работата на двигателя е само в положителна посока, но не очаквай чудеса.Степента на сгъстяване при мен е 9:1.Стария ми вал отиде на Li4o на ПН-а който също остана много доволен.С две думи/според мен/ потърси причината за невървежа на друго место-зацепване на ремъка,центровка и тн.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 13 окт 2006 11:45


angel.1 написа:Здравей.Значи на моя Голф /1.8 РП/ му сложих преди време вал от ПБ.Промяната в работата на двигателя е само в положителна посока, но не очаквай чудеса.Степента на сгъстяване при мен е 9:1.Стария ми вал отиде на Li4o на ПН-а който също остана много доволен.С две думи/според мен/ потърси причината за невървежа на друго место-зацепване на ремъка,центровка и тн.
:да:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 13 окт 2006 13:35


Благодаря за отговорите утре съм на центровка.

Днеска я покарах колата 15км и докато загрее беше мъка дори един път ми изгасна проблема, е че накъсва и не работи плавно има наченки на вървеж но изведнъж прекъсва и пак тръгва да върви и пак накъсва. Другото, което ми прави впечатление, е че от време на време пука като отпусна педала на газта малко по-рязко, дори накрайника на новото гърне е леко почернял .

Ще споделя положение след диагностиката и центровката


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 14 окт 2006 11:40


Центровката оправи нещата. Аванса беше зле сега е на 7, като по аутодата дават 6+-1 за този мотор.

За вървежа не мога да осетя разлика като, че ли въртящия момент се измести една идея по-нагоре в оборотите преди почваше да дърпа от много рано за високите не мога да преценя струва ми се, че е по-добре от преди.
Тестове са му майката търсят се за проба на срещата на края на месеца пред НИМ ГТИ 115коня, АБС 90коня, ТДИ 90-110коня, 1.6-101коня :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта