едно турбо или компресор натовават много повече мотора.
макар и разреден като степен на сгъстяване, в буст му се налага да сгъстява двоино повече въздух(гориво-въздушна смес) отколкото един атмосферен мотор, бил той и сгъстен повече от оригинално
проблем с износването на коли с турби или компресор?
на бензин ще е претенциозна, ще иска силен, но не и на газ или метан
този ще го сглобя с биелните лагери на 1.8Т
главата съм я дал в сливен, хем ще се ревизира, (водачите са и ок- препасване на клапани, гумички, конторлен шлайф) и сме се разбрали да се направят некои промени по всмукването- промяна на ъгъла на фаските, пространството зад леглата на клапаните и самия порт. само всмукателните. Глава от ПБ/ПФ с най-големите клапани и разпр. вал
Гарнитура- обикновена, макар че трябва да им сравня цените, ако разликата с металната не е голяма, може и метална.
това го сглобявам на блок от 1.8 моно.
ще се ползва от моното шайбата на коляновия вал- многкратно по-лека е от тази на пб. Буталата от 1.8Т са по-леки и къси, както и биелите. Преди да сглобя мотора, ще изтегля всичко и ще кажа с точност. Може да резна и маховика, ще видим. Идеята ми е да съчетая най-дорбото което ми попадне като стокови части.
Целта е повишаване на мощността в ниските и средни обороти, не гоня повишаване в максималната мощност, икономичност и възползване от предимствата на алтернативните горива, а именно детонационоустойчивостта им
Разликата м/у буталата на рп и 1.8Т 20в, обърнете внимание докъде стига едното и другото спрямо ръба на блока




