

PL>KR
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
PL>KR
Имам следното питане,лесна ли е трансформацията,ако се смени инжекцията и колекторите? 

Re: PL>KR
sin orel C20XE написа:Имам следното питане,лесна ли е трансформацията,ако се смени инжекцията и колекторите?
+всмукателния вал.
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PL>KR
oHua написа:sin orel C20XE написа:Имам следното питане,лесна ли е трансформацията,ако се смени инжекцията и колекторите?
+всмукателния вал.
Краси,демек-колектор,инжекция и всмукателен вал,а ако сменя само колектори и инжекция?

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- stoqn_gti
- Мнения: 1278
- Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Явно не ти стига калибрата а и за кр и пл мислиш
По темата
Значи ПЛ го дават 129кс.(92квт.) при 5800об.мин. ,макс.момент 168Нм при 4250об.мин. ,степен на сгъстяване 10.0 ,инжекциона е KE-Jetronic ,системата на запалване VEZ ,има катализатор и ламбда-сонда.
КР-а е 136кс.(100квт.) при 6300об.мин. ,макс.момент 162Нм при 4800об.мин ,степен на згъстяване 10.0,инжекциона е K-Jetronic ,система на запалване VEZ ,няма катализатор и ламбда-сонда.


По темата
Значи ПЛ го дават 129кс.(92квт.) при 5800об.мин. ,макс.момент 168Нм при 4250об.мин. ,степен на сгъстяване 10.0 ,инжекциона е KE-Jetronic ,системата на запалване VEZ ,има катализатор и ламбда-сонда.

КР-а е 136кс.(100квт.) при 6300об.мин. ,макс.момент 162Нм при 4800об.мин ,степен на згъстяване 10.0,инжекциона е K-Jetronic ,система на запалване VEZ ,няма катализатор и ламбда-сонда.

- PL-16v
- Мнения: 629
- Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Саше ако PL-а е в кондиция и си е читав ако питаш мен въобще не го закачаи разлика на 400м почти няма вече след 150-160 се усеща че КR-а е по силен но разликата пак не е фрапираща естествено сравнение правя с моита кола която няма ламда сонда и катализатор ако ги имаше тези неща предполагам че разликата щеше да е по голяма
Re: PL>KR
sin orel C20XE написа:oHua написа:sin orel C20XE написа:Имам следното питане,лесна ли е трансформацията,ако се смени инжекцията и колекторите?
+всмукателния вал.
Краси,демек-колектор,инжекция и всмукателен вал,а ако сменя само колектори и инжекция?
Саше,тука на един пич с ПЛ,му дадох старите си валове и колата му тръгна серизоно,иначе преди това не беше кой знае какво.Не знам,аз ли меря калпаво,ама разликата във всмукателния вал на КР-а е 1 мм по висока гърбица.
А и здрава механична,трудно ще намериш.я кажи сега ко ти се върти в главата.
Да не слагаш на калибрата ПЛ мотор бе.


- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hamann
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
инжекциона според мене няма смисъл да се сменя защото е почти 1:1 като основа и възможности а КЕ-то е по икономичен както казаха - ако не ти прави проблеми по-добре не го пипай,иначе съм чел за модификации по дебитомера с такъв от по голям мотор(някоя V8-ца от мерцедес ама нз от къде такова нещо),разликата идва най вече от вала и катализатора според мене(валове и от ABF май може) 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта