
vw polo 1.4 60 hp
vw polo 1.4 60 hp
Клеги можели малко помощ за vw 1.4 65 hp възможноли е да се сложи турбина и какви ще са странични те ефекти .Предложиха ми някаква по слаба която ще пасне на този двигател възможно ли е това


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw polo 1.4 60 hp
Между 1,4 60 коя и 1,4 60 коня има разлика от небето до земята. Дай повече инфо за колата каква е. Ако е след 95-та година - забрави прсото :D То едвам си издържа неговата мощност.
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: vw polo 1.4 60 hp
Проблем тези двигатели имат единствено в съединителя.Проблема се решава със керамичен,двигателя държи без проблеми до 1 бар
- Skruji
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw polo 1.4 60 hp
Дай код на мотора, че кристалната топка не ми работи нещо.
Re: vw polo 1.4 60 hp
AEX или APQ е, какво значение има? И двата са пълна инжекция, 1398куб. см, 60к.с. Мене питанката ми е дали със стоковата електроника може да се надуе турбо до 0.5 примерно?
На колегата по-горе, бялото поло 1.4 AEX Turbo, до колкото помня на 0.8 думна главата? И после свали на 0.5, ако не се лъжа :) Така че, мисля, че 1 бар за 1.4 мотор е прекалено.
На колегата по-горе, бялото поло 1.4 AEX Turbo, до колкото помня на 0.8 думна главата? И после свали на 0.5, ако не се лъжа :) Така че, мисля, че 1 бар за 1.4 мотор е прекалено.
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: vw polo 1.4 60 hp
Мисля че главата никога не е имала проблеми.
Re: vw polo 1.4 60 hp
Макар еднозначния ти отговор, знаеш за какво говоря, затова се намали надува на 0.5 :) Няма как тоя кош да издържи 1 бар... луд ли си. 0.5 е макса за да не се повреди и то пак е под въпрос. По-добрата инвестиция е 1.4 16V, супер база за развитие! Много по-добра инвестиция от турбиниране, дето ще ти струва два пъти на слагането на 16V и ще е супер несигурно.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw polo 1.4 60 hp
г40-то си го карах на 1.2 бара и нямах грижи. Двигателя тук е много различен и по-новите генерации са изключително чупливи, камо ли на турбо конверсии. Те едвам си издържат 60-те коня, които имат под капака. Да не говорим за лагери и така нататък.
-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: vw polo 1.4 60 hp
snuupy93 написа:Макар еднозначния ти отговор, знаеш за какво говоря, затова се намали надува на 0.5 :) Няма как тоя кош да издържи 1 бар... луд ли си. 0.5 е макса за да не се повреди и то пак е под въпрос. По-добрата инвестиция е 1.4 16V, супер база за развитие! Много по-добра инвестиция от турбиниране, дето ще ти струва два пъти на слагането на 16V и ще е супер несигурно.
Дай да видим един "развит" 1.4 16v!
Re: vw polo 1.4 60 hp
myrshavija написа:snuupy93 написа:Макар еднозначния ти отговор, знаеш за какво говоря, затова се намали надува на 0.5 :) Няма как тоя кош да издържи 1 бар... луд ли си. 0.5 е макса за да не се повреди и то пак е под въпрос. По-добрата инвестиция е 1.4 16V, супер база за развитие! Много по-добра инвестиция от турбиниране, дето ще ти струва два пъти на слагането на 16V и ще е супер несигурно.
Дай да видим един "развит" 1.4 16v!
http://ftm-bg.com/projects/ - В момента сайта е в "ремонт", като спре да е, погледни на kasapina (Жоро) 1.4 16V-то. Да не говорим, че има и много други, които изобщо не са по форуми и тнт.
Така че, колега. Не се занимавай с това 1.4, и аз съм с тоя мотор, ако имаш много пари, излишни, можеш да експериментираш с него, слагаш карбуратори, два двойни, къстъм генерация от колектори до крайно гърне, спортен вал, ето:
http://www.kamracing.co.uk/cat-cams-7606136-fast-road-trackday-camshaft-vw-polo-mk4-6n-mk5-6n2-1-4-8v-aex-akv-aef.html електроника - МЕГА и тнт, и тнт. Ще извадиш коне от мотора, но доста хилки.
По-добре се насочи към 1.4 16V, плъг енд плей е цялата работа. Електрониката - всичко е на букси, окачването е същото, няма промяна - полуоски, карета, носачи и тнт.
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: vw polo 1.4 60 hp
НаTatrata 1,4 16v беше с валове, генерация мапване, и вървеше колкото ABF.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта