Въпрос за пружини на клапаните АФТ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MaD_GT
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Въпрос за пружини на клапаните АФТ

Мнениеот MaD_GT » Чет 17 дек 2015 1:14


Здравейте колеги, интересува ме какъв максимален lift могат да понесат сток пружините на този мотор и дали са единични или двойни самите пружини :gruebel предстои смяна на вал и искам да съм подготвен дали да взимам други пружини, новият вал е с мисля 11.4 мм (0.448'') лифт. Ще се радвам ако някой сподели някаква информация. Поздрави




Потребителски аватар
MaD_GT
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за пружини на клапаните АФТ

Мнениеот MaD_GT » Сря 23 дек 2015 16:14


Малко изяснения, след като направих малко проучване установих, че AFT-то е с единични пружини без долни чашки, които им дават към 0,432" макс lift. Тъй като повечето информация намирам за 2.0 ABA моторите, които са като аналог на AFT-то, та там /САЩ/ правят следното: имат 2 типа глави OBDI до 95'-та с двойни пружини и OBDII от 96'-та и правят swap на пружините от single към double като с тях вървят и чашки и шапки. Въпросът ми е дали може да се направи същото нещо на АФТ-то с пружини и чашки от било то ABS/AFN/AAM/AEK, дали ще паснат чашките на леглата или трябва да се разширяват :question
Или ако е възможна някаква друга манипулация със сток части, нека сподели, който знае.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта