предстои смяна на вал и искам да съм подготвен дали да взимам други пружини, новият вал е с мисля 11.4 мм (0.448'') лифт. Ще се радвам ако някой сподели някаква информация. ПоздравиВъпрос за пружини на клапаните АФТ
Въпрос за пружини на клапаните АФТ
Здравейте колеги, интересува ме какъв максимален lift могат да понесат сток пружините на този мотор и дали са единични или двойни самите пружини
предстои смяна на вал и искам да съм подготвен дали да взимам други пружини, новият вал е с мисля 11.4 мм (0.448'') лифт. Ще се радвам ако някой сподели някаква информация. Поздрави
предстои смяна на вал и искам да съм подготвен дали да взимам други пружини, новият вал е с мисля 11.4 мм (0.448'') лифт. Ще се радвам ако някой сподели някаква информация. ПоздравиRe: Въпрос за пружини на клапаните АФТ
Малко изяснения, след като направих малко проучване установих, че AFT-то е с единични пружини без долни чашки, които им дават към 0,432" макс lift. Тъй като повечето информация намирам за 2.0 ABA моторите, които са като аналог на AFT-то, та там /САЩ/ правят следното: имат 2 типа глави OBDI до 95'-та с двойни пружини и OBDII от 96'-та и правят swap на пружините от single към double като с тях вървят и чашки и шапки. Въпросът ми е дали може да се направи същото нещо на АФТ-то с пружини и чашки от било то ABS/AFN/AAM/AEK, дали ще паснат чашките на леглата или трябва да се разширяват
Или ако е възможна някаква друга манипулация със сток части, нека сподели, който знае.
Или ако е възможна някаква друга манипулация със сток части, нека сподели, който знае.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта