
2.0tdi + DQ381 remap
- peshodh
 - Мнения: 14
 - Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
 - Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
 - Двигател: 2 TDI 190hp 2019
 
2.0tdi + DQ381 remap
Здравейте колеги, интересувам се къде може да се направи въпросната манипулация възможно най-добре. Можете ли да дадете съвет?(става въпрос за шкода суперб 4х4). Благодаря предварително! 
			
									
									
- fur1ous
 - Мнения: 1723
 - Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
 - Автомобил:
 - Двигател: CFMA
 - Местоположение: София
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
На мотора или на кутията?
За мотора аз бих препоръчал - Radeff's Garage, за кутията не знам.
			
									
										
						За мотора аз бих препоръчал - Radeff's Garage, за кутията не знам.
- peshodh
 - Мнения: 14
 - Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
 - Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
 - Двигател: 2 TDI 190hp 2019
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
И за двете.
			
									
										
						- peshodh
 - Мнения: 14
 - Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
 - Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
 - Двигател: 2 TDI 190hp 2019
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
Те работят с рево или правят къстъм настройки?
- group®
 - Темерут
 - Мнения: 10109
 - Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
 - Автомобил: Passat B8 Alltrack
 - Двигател: DFCA
 - Местоположение: София
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
Наливат готов софтуер.
			
									
										
						- alpinab
 - Мнения: 664
 - Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
И аз съм много доволен от Рево-то, което наливат Дброс. Колата за почти 4 години с него, не мръдна и се държи като линейност на оригинален софт.
			
									
										
						- peshodh
 - Мнения: 14
 - Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
 - Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
 - Двигател: 2 TDI 190hp 2019
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
ssssl написа:https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3165
Прегледах я преди да пусна тая тема, но онази е бензин и затова пуснах нова.
- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
Новата е бензин. Стария Супърб беше дизел.
			
									
										
						- ssssl
 - Мнения: 954
 - Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
 - Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
 - Двигател: CJXC
 - Местоположение: Sofia
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
...и линкът ми е точно към темата за дизела.
			
									
										
						- group®
 - Темерут
 - Мнения: 10109
 - Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
 - Автомобил: Passat B8 Alltrack
 - Двигател: DFCA
 - Местоположение: София
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
Явно колегата е минал през последните страници. Действително е огромна тема с доста излишни постове.
В общи линии става дума за проблемите след ремап с Рево. Изкача една грешка за разлика в търсеното и реалното налягане на турбото. Има поне няколко коли с такъв проблем след ремап с Рево. В това число и моята - по скоро имах, защото не ми е излизала от доста време.
От Рево твърдяли, че това е проблем за колите над 150000км (или нещо такова). Една от теориите им е за натрупване на някакви нагари от маслото по оста на турбото. Друга за ДПФ. Така или иначе аз не вярвам в тези обяснения. Те не желаят да направят нищо по въпроса.
Както и да е. Ако се решиш на Рево, поискай уверение, че ако пошучиш грешката ще ти върнат парите и премахнат софта.
Понеже се пита и за DQ381, Рево май имат софт за нея. За DQ250 нямат (поне преди време нямаше).
Имай едно на ум, че се съобщават случаи на прегряване с тази кутия (DQ381) при повече мощност и юркане. Има китове за допълнително охлаждане за тях. Можеш да поразучиш в тази посока, ако си решил да я цедиш. Аз нямам претенция да съм много запознат, просто знам за някой и друг такъв случай.
			
									
										
						В общи линии става дума за проблемите след ремап с Рево. Изкача една грешка за разлика в търсеното и реалното налягане на турбото. Има поне няколко коли с такъв проблем след ремап с Рево. В това число и моята - по скоро имах, защото не ми е излизала от доста време.
От Рево твърдяли, че това е проблем за колите над 150000км (или нещо такова). Една от теориите им е за натрупване на някакви нагари от маслото по оста на турбото. Друга за ДПФ. Така или иначе аз не вярвам в тези обяснения. Те не желаят да направят нищо по въпроса.
Както и да е. Ако се решиш на Рево, поискай уверение, че ако пошучиш грешката ще ти върнат парите и премахнат софта.
Понеже се пита и за DQ381, Рево май имат софт за нея. За DQ250 нямат (поне преди време нямаше).
Имай едно на ум, че се съобщават случаи на прегряване с тази кутия (DQ381) при повече мощност и юркане. Има китове за допълнително охлаждане за тях. Можеш да поразучиш в тази посока, ако си решил да я цедиш. Аз нямам претенция да съм много запознат, просто знам за някой и друг такъв случай.
- peshodh
 - Мнения: 14
 - Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
 - Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
 - Двигател: 2 TDI 190hp 2019
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
group® написа:Явно колегата е минал през последните страници. Действително е огромна тема с доста излишни постове.
В общи линии става дума за проблемите след ремап с Рево. Изкача една грешка за разлика в търсеното и реалното налягане на турбото. Има поне няколко коли с такъв проблем след ремап с Рево. В това число и моята - по скоро имах, защото не ми е излизала от доста време.
От Рево твърдяли, че това е проблем за колите над 150000км (или нещо такова). Една от теориите им е за натрупване на някакви нагари от маслото по оста на турбото. Друга за ДПФ. Така или иначе аз не вярвам в тези обяснения. Те не желаят да направят нищо по въпроса.
Както и да е. Ако се решиш на Рево, поискай уверение, че ако пошучиш грешката ще ти върнат парите и премахнат софта.
Понеже се пита и за DQ381, Рево май имат софт за нея. За DQ250 нямат (поне преди време нямаше).
Имай едно на ум, че се съобщават случаи на прегряване с тази кутия (DQ381) при повече мощност и юркане. Има китове за допълнително охлаждане за тях. Можеш да поразучиш в тази посока, ако си решил да я цедиш. Аз нямам претенция да съм много запознат, просто знам за някой и друг такъв случай.
Точно така, гледах темата отзад понеже първите 10 страници бяха за наливане на добавки със спринцовка и сега се опитвам да намеря частта с ревото. Тоест не ме съветвате да слагам рево, така ли? Ако не рево към кой да се насоча.
- group®
 - Темерут
 - Мнения: 10109
 - Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
 - Автомобил: Passat B8 Alltrack
 - Двигател: DFCA
 - Местоположение: София
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
peshodh написа:Тоест не ме съветвате да слагам рево, така ли? Ако не рево към кой да се насоча.
Не е това.
Просто е хубаво всичко да се знае.
Рево май е най-добрата опция на пазара в Бг, с оглед безопасност на колата.
Във филм можеш да влезеш с всеки софтуер. При други тунери може и да е по-кофти филма.
TVS също изглеждат сериозна фирма. Последно, когато ги гледах, имаха софт и за двигател. Но нямам познати с техен софт. Представителството за Бг (dsg doctor) изглежда несериозно, поне за мен.
- peshodh
 - Мнения: 14
 - Регистриран на: Съб 12 окт 2019 21:47
 - Автомобил: Skoda Superb 2 TDI DSG7 4x4
 - Двигател: 2 TDI 190hp 2019
 
Re: 2.0tdi + DQ381 remap
Прочетох цялата тема и малко или много установих, че повечето проблеми идват от "еко" историите. Ако затапя всички видове егр, блу и дпф евентуално, възможно ли е да се сложи рево или тогава вече си трябва къстъм флаш?
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта