Здравейте, искам да засиля голфу бих се радвал на вашия опит и препоръки.
Какво имам за сега:
GT3076R 0.63AR T3 (лагерна реплика+водно)
Bosch 0 280 158 123 EV14 627cc
Epman 45mm waste gate 0.6 пружина+вода.
Чакам типичния турбо интейк за vr6 12v
Колектора OEM+ къстъм доработка
35мм Blow off с настройка + 63мм тръба от алито
бууст регулатор ръчен от алито
EPlus интейк маркучи "некви"
Размишлявам да сменя компа M3.8 с ecu master classic, за по лесна намеса от моя страна, четенето от пинове някакси си ми се струва прекалено ненормално.
Предстой ми закупуването на:
спейсър 1.5мм (малко под 9:1 пада) от някакъв немси сайт в България не знам дали някой реже.
Сонда Bosch WB 4.2 не съм решил с какъв номер ще е може би най евтиния, освен буксата и дължината на кабела май нямат разлика, всичките се водят LSU4.2
Ще ми трябва помпа (вътрешна) най вероятно walbro 255
Изпускателна система на 2.5" мисля да е, даунпайп 3" към 2.5", мисля всичко след турбото да е Vband.
Кулер мисля да е 550х230мм с 63мм турбо пътища.
Също мисля да мина към единични бобини, ако сменям компа.
Имам пълек сет на LUK от който мисля да ползвам диска и да му накова от готовите дискове с керамика.
Като цяло сетъпа ще е на няколко етапа надавам се за тая година, но да видим.
1) Събиране на частите, подготовката им за plugNplay както се казва до колкото е възможно.
2) Настройки и локализиране на проблеми на ниско налягане
3) Ребилд надявам се с наличните бутала и биели, смяна на основни и биелни лагери и добавяне на спейсъра надуване на около 1бар.
4) Връщане на газовото
Скоро ще кача и снимки на някои неща също и ще почнат въпросите за тези които искат да помагат.
Турбиниране на Golf IV VR5 AGZ 4Motion
Re: Турбиниране на Golf IV VR5 AGZ 4Motion
https://www.carlicious-parts.com/GT2876R-Turbo-Kit-300H При тези цени на качествено турбиниране и при концепцията за връщане на газовото, защо е цялото усилие ?
Евала за ентусиазма, но това ще е доста скъпо начинание (не казвам, че ще ти струва 10 хил лева) и автомобила трябва да се пази много, защото каското няма да помогне.
А има много възможни подводни камъни, докато стане както трябва. Т.е. е възможно автомобила да е доста време в бокса.
Не възприемай коментара, като хейт. Просто храна за размисъл. Винаги можеш да минеш тънко с тези неща, но при допълнително засилване, ще трябват още промени по колата. Окачване, спирачки, разпънки и т.н. Да не говорим, че ще станеш абонат за гуми, защото ще ги изтъркваш много бързо и почти сигурно трябва да качиш размера.
Накратко трябва да си много наясно какво правиш и тук само да ти се дават съвети и препоръки, а не ако стане някакъв проблем и да се почне дирене на тъмно.
Колко бюджет си отделил, колко време мислиш да ти отнеме и склонен ли си при евентуален проблем да носиш автомобила при специалист ?
Също така евентуално трябва да помислиш за легализирането на тези промени, защото родната полиция почва да се осъзнава.
Евала за ентусиазма, но това ще е доста скъпо начинание (не казвам, че ще ти струва 10 хил лева) и автомобила трябва да се пази много, защото каското няма да помогне.
А има много възможни подводни камъни, докато стане както трябва. Т.е. е възможно автомобила да е доста време в бокса.
Не възприемай коментара, като хейт. Просто храна за размисъл. Винаги можеш да минеш тънко с тези неща, но при допълнително засилване, ще трябват още промени по колата. Окачване, спирачки, разпънки и т.н. Да не говорим, че ще станеш абонат за гуми, защото ще ги изтъркваш много бързо и почти сигурно трябва да качиш размера.
Накратко трябва да си много наясно какво правиш и тук само да ти се дават съвети и препоръки, а не ако стане някакъв проблем и да се почне дирене на тъмно.
Колко бюджет си отделил, колко време мислиш да ти отнеме и склонен ли си при евентуален проблем да носиш автомобила при специалист ?
Също така евентуално трябва да помислиш за легализирането на тези промени, защото родната полиция почва да се осъзнава.
Re: Турбиниране на Golf IV VR5 AGZ 4Motion
Здравей, тия готови сетове са много надценени и много неща липсват преди години бях се запалил и гледах нещо готово, но в крайна сметка разбрах че не става точно така .
Определени пари няма всичко се взима постепенно, освен това всичко ще минава през моите ръце тоест няма да се ходи по заварчици, автомонтьори и прочие. Единствено което ме е грижа в момента е настройката на екуто, ако е като газов пей сърце, но е точно. Не се гонят някакви коне или резултати колата трябва да е годна за ежедневна употреба, не виждам никакъв проблем да е на газ, все пак говорим за 1бар бууст което е около 300 коня+/-
Определени пари няма всичко се взима постепенно, освен това всичко ще минава през моите ръце тоест няма да се ходи по заварчици, автомонтьори и прочие. Единствено което ме е грижа в момента е настройката на екуто, ако е като газов пей сърце, но е точно. Не се гонят някакви коне или резултати колата трябва да е годна за ежедневна употреба, не виждам никакъв проблем да е на газ, все пак говорим за 1бар бууст което е около 300 коня+/-
Re: Турбиниране на Golf IV VR5 AGZ 4Motion
Екуто е факт вече, капнах малко тръби по колектора за да си го представя по добре скоро ще го прикапя. Също така тъкмо изкъпах инсталацията, че беше много мръсна и мазна тя също се нарежда на опашката. Поръчах и спейсъра общата дебелина която се получава след гарнитурите е 2.7мм което е около 8.5:1.
На преден план са колектора и инсталацията ( ще поръчам букси за COP бобините и сондата)
Темата не представлява интерес явно но да попитам къде ще е най добре да монтирам ECU-то, също така кои бобини биха паснали физически на VR5/6 10-12V двигател предвид че всмукателния колектор няма да е отгоре, лично аз се спрях на bosch 0 221 604 800.
Също така къде е най добре да монтирам мап сенсора мисля веднага след дросела върху колектора.
Ето и малко снимков материал.
Очаквах нещо много по тежко
колектора от горе
Отсрани
Intake и мястото където искам да сложа МАП-а
За сега толкова.
На преден план са колектора и инсталацията ( ще поръчам букси за COP бобините и сондата)
Темата не представлява интерес явно но да попитам къде ще е най добре да монтирам ECU-то, също така кои бобини биха паснали физически на VR5/6 10-12V двигател предвид че всмукателния колектор няма да е отгоре, лично аз се спрях на bosch 0 221 604 800.
Също така къде е най добре да монтирам мап сенсора мисля веднага след дросела върху колектора.
Ето и малко снимков материал.
Очаквах нещо много по тежко
колектора от горе
Отсрани
Intake и мястото където искам да сложа МАП-а
За сега толкова.
-
- VW експерт
- Мнения: 13340
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Турбиниране на Golf IV VR5 AGZ 4Motion
Темата е интересна, но с оглед другата активна тема за ГТП. Та как си ги представяш нещата?
Re: Турбиниране на Golf IV VR5 AGZ 4Motion
Това е още по интересна тема колега, поне до като е активна. В краен случай ще се направят заместители за да се подкара и като астматик, тъй като имам и по модерно еку ще се направи още една карта, не е толкова сложно. Пък може и да си карам с катализатор няма проблем.
Re: Турбиниране на Golf IV VR5 AGZ 4Motion
Поздравления за ентусиазма колега, ще следя темата с интерес. Еку-то го сложи там където е стария. За кабелите от екуто към сензорите и изпълнителните елементи ще пускаш изцяло нови или ще ползваш досегашната инсталация?
Re: Турбиниране на Golf IV VR5 AGZ 4Motion
За ЕКУ-то си го мислех някъде в купето, но не съм го решил. Понеже стандартното място има вероятност за наводняване и е прекалено мръсно само за това. Имам инсталация от БОРА за същия мотор която съм "изпрал" и разоблепил ще се добавят кабели за бобините,мап сензора и сондата поне за сега не се сещам за друго. Това мисля, че е най удачното решение иначе излишни филми цветове, сечения, букси. Колата ще се кара до последно всичко като е готово тогава ще се почва, даже дори май ще е най добре точка 2 и 3 да се обединят.
Все още ми е интересно защо МАП сензора не се поставя върху всмукателния колектор единствено в GTR R35 ,повечето компресорни модели и някой друг американски модел. Имам известие за спейсъра утре е при мен дано не е крив че с тия куриери. Нещо се бави интейка...
Все още ми е интересно защо МАП сензора не се поставя върху всмукателния колектор единствено в GTR R35 ,повечето компресорни модели и някой друг американски модел. Имам известие за спейсъра утре е при мен дано не е крив че с тия куриери. Нещо се бави интейка...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта