Един приятел иска да си махне моното и да си сложи инжекцион, но да не е механична инжекция и въпроса е дали от GTi 8v или 16v ще стане ако не някакви предложения...
P.S. колата е Голф 3 GT 1.8 ABS



От моно към.....
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
kav4o написа:Принципно около 20-тина кс малко ли са
Там е работата, че само от смяна на инжекциона няма как да дойдат +20 к.с., поне аз така мисля ... Логичното би било автомобила да стане малко по-икономичен, заради по-прецизното дозиране на горивото... ама 20 кончета си искат и повечко въздух, не само гориво... Така де, горивото и с моното може да го пуснете повече, ама освен да се дави колата, друго няма да се постигне...
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
musura написа:kav4o написа:Принципно около 20-тина кс малко ли са
Там е работата, че само от смяна на инжекциона няма как да дойдат +20 к.с., поне аз така мисля ... Логичното би било автомобила да стане малко по-икономичен, заради по-прецизното дозиране на горивото... ама 20 кончета си искат и повечко въздух, не само гориво... Така де, горивото и с моното може да го пуснете повече, ама освен да се дави колата, друго няма да се постигне...
Прав си,но ако смени моното с инджекцион няма как да остане със същия колектор,въздушни пътища и вала е малко по-отворен(рзликата с моното е малка),главата е вече друга....и аз съм го замислил


Тиански,открехни ни малко къде,що да правим

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта