От моно към.....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Skakauec
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 16:54
Автомобил: VW Lupo
Двигател: AMF
Местоположение: Перник/София

От моно към.....

Мнениеот Skakauec » Сря 01 авг 2007 2:13


Един приятел иска да си махне моното и да си сложи инжекцион, но да не е механична инжекция и въпроса е дали от GTi 8v или 16v ще стане ако не някакви предложения...

P.S. колата е Голф 3 GT 1.8 ABS




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 01 авг 2007 7:37


Всмукателен колектор с инжекцията,двете горивни помпи,компютър,инсталация,кутията с филтъра и дебитомера от 1,8 PB DIGIFANT пълна инжекция би трябвало да стане,но работата е все едно сменяш целия мотор.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 01 авг 2007 20:12


Achim Lauritzen написа:Всмукателен колектор с инжекцията,двете горивни помпи,компютър,инсталация,кутията с филтъра и дебитомера от 1,8 PB DIGIFANT пълна инжекция би трябвало да стане,но работата е все едно сменяш целия мотор.

Не е само това за съжаление... :?


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Сря 01 авг 2007 20:13


Заигравката е голяма,по-добре да се смени целия мотор! :wink:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пет 03 авг 2007 12:14


И от моно като го направи пълна инжекция каква ще е разликата освен много хвърлени пари на вятъра :dontknow:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 03 авг 2007 18:17


Stefan написа:И от моно като го направи пълна инжекция каква ще е разликата освен много хвърлени пари на вятъра :dontknow:


:да:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 03 авг 2007 19:16


musura написа:
Stefan написа:И от моно като го направи пълна инжекция каква ще е разликата освен много хвърлени пари на вятъра :dontknow:


:да:

Принципно около 20-тина кс малко ли са :evil:
Вие като дадете 500лева за колертор колко качвате....4-5-дали има и толкова :gruebel


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 03 авг 2007 19:46


kav4o написа:Принципно около 20-тина кс малко ли са :evil:


Там е работата, че само от смяна на инжекциона няма как да дойдат +20 к.с., поне аз така мисля ... Логичното би било автомобила да стане малко по-икономичен, заради по-прецизното дозиране на горивото... ама 20 кончета си искат и повечко въздух, не само гориво... Така де, горивото и с моното може да го пуснете повече, ама освен да се дави колата, друго няма да се постигне...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 03 авг 2007 20:30


ти тия дваисе коня можеш за един ден да си ги направиш у гаража само като поправяш недуразуменията дето е сътворил немецо и смениш някой чаркалак :)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 03 авг 2007 20:40


kav4o написа:
musura написа:
Stefan написа:И от моно като го направи пълна инжекция каква ще е разликата освен много хвърлени пари на вятъра :dontknow:


:да:

Принципно около 20-тина кс малко ли са :evil:
Вие като дадете 500лева за колертор колко качвате....4-5-дали има и толкова :gruebel

ми кой ша ти опарй стпента на сгъстяване??


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 03 авг 2007 20:48


musura написа:
kav4o написа:Принципно около 20-тина кс малко ли са :evil:


Там е работата, че само от смяна на инжекциона няма как да дойдат +20 к.с., поне аз така мисля ... Логичното би било автомобила да стане малко по-икономичен, заради по-прецизното дозиране на горивото... ама 20 кончета си искат и повечко въздух, не само гориво... Така де, горивото и с моното може да го пуснете повече, ама освен да се дави колата, друго няма да се постигне...

Прав си,но ако смени моното с инджекцион няма как да остане със същия колектор,въздушни пътища и вала е малко по-отворен(рзликата с моното е малка),главата е вече друга....и аз съм го замислил :? Вярно парите са колкото за цял мотор,ма вече се набутах :wink:
Тиански,открехни ни малко къде,що да правим :D


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пет 03 авг 2007 20:49


Ами колегата Stanly ,какво е сътворил (темата му е тук)не е ли точно преход от 1.8 моно към пълна инжекция(макар и механична)!? :roll:Защо бързате да" посечете " човека!? Ако не се лъжа и Angel 1,е правил същата трансформация,пак без да сменява буталата! :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 03 авг 2007 20:54


Danny boy написа:ми кой ша ти опарй стпента на сгъстяване??

На абс тя си е 10:1,ако има малка разлика в главите може да се оправи,ако е като твоя рп ще трябват и бутала :)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 03 авг 2007 20:57


Аз викам да пробваш все някой трябва да прави нещо отколкото нищо.Евала на куража давай щом си решил :да:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 03 авг 2007 20:59


буталата на АБС и ПБ са ЕДНАКВИ



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта