Въпрос за 1800-кубиков цилиндров блок(81мм)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Въпрос за 1800-кубиков цилиндров блок(81мм)

Мнениеот NovobranecGT » Нед 26 авг 2007 22:24


Пускам темата точно в този раздел, защото тук вероятността да получа полезни отговори е най-голяма.Ситуацията е следната, въпросния блок е с "ключ" 2.6мм на първи компресационен сегмент в горна мъртва точка....Вариантите са следните:
1.Други бутала поне 82мм, но от какво :?:
2.Друг блок(на някой да му се намира излишен читав блок 1.8-2.0 :?: )
3.Наваряване...не знам после кой и как ще обработи навареното, шлайф-машината обработва само ротационни детайли....ако някой знае нещо по този въпрос нека каже...
4.Набиване на нови ризи със същия диаметър, като по този начин можем да използваме същите бутала...
5.Нов двигател....този вариант е неприемлив...
Общо взето, това е :D Ще се радвам на всяко мнение и всеки съвет :wink:

Последна промяна от NovobranecGT на Нед 26 авг 2007 22:43, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 26 авг 2007 22:26


82,5 от ABF :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 26 авг 2007 22:36


rusiq_24 написа:82,5 от ABF :wink:

Това хубаво, но бутала от ABF не изпадат никак често, а и как ще докараме степента на сгъстяване, ще се разреди ли с тях, или ще се сгъсти :?: Друг въпрос е и дали ризите ще поберат тия бутала :roll:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 27 авг 2007 1:32


бутала...? но за каква глава?


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пон 27 авг 2007 8:32


варянта с ризите не е никак ефтин, за да са направени хубаво около 400-500лв. По добре нов блок


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 27 авг 2007 9:24


Bobby_ написа:бутала...? но за каква глава?

Мотора е PB и главата си е неговата, извинявам се, че пропуснах тази малка подробност :oops:
bluefen написа:варянта с ризите не е никак ефтин, за да са направени хубаво около 400-500лв. По добре нов блок

И аз така мисля, а и изработката и ефекта ще е под въпрос, плюс това вчера забравих да измеря каналите на буталата дали нямат износване :roll: Като се хонингова, трябва да се сложи "фалшива глава" и да се стегне като истинската и тогава да се обработва и барем стане добре.За довършителното оформяне трябва да е сложен и коляновия вал поради същата причина.Това дали някой го прави :?: :D


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 27 авг 2007 22:40


На някой не му ли се намира излишен читав блок :?: Или пък читави бутала с диаметър 82-83мм :?:


Потребителски аватар
igor
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 0:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот igor » Пон 27 авг 2007 23:27


Раzгледай тук
http://www.sorgmotorsport.de/Kataloge/2 ... 64-S70.pdf

Ако има неЩо което те интересува пиШи ми ние сме партнери със тях :wink:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Вто 28 авг 2007 13:44


колега бутала 82.5 има и за твоя блок водят се 3 ти ремонт български а цените са народни и междо другото буталата са страшно читави аз съм същински пример за това мога да ти кажа и къде ги има даже така че ти си знаеш наи добре какво искаш да правиш :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 28 авг 2007 15:05


vw_edition написа:колега бутала 82.5 има и за твоя блок водят се 3 ти ремонт български а цените са народни и междо другото буталата са страшно читави аз съм същински пример за това мога да ти кажа и къде ги има даже така че ти си знаеш наи добре какво искаш да правиш :wink:

Казвай къде има и какви пари :wink: Работите обаче са на кантар, от една страна може да се намери по-читав блок от моя, ама пак ще има голям ключ и овалност, а от друга пък с по-големите бутала ще е супер, но знам ли координатчика дали ще си свърши работата, защото трябва да се прави "изкуствена глава" за да стане като хората :?
П.П.Абе 83мм не е ли по-добре от 82,5мм...но това означава, че после тоя блок отива за скрап :?


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 28 авг 2007 15:58


българските бутала не са читави в последно време :!: :!: :!: а и не знам да се произвеждат на 82.5 за фолксваген :wink: по-добре вземи турски(колкото и да не ви се вярва са по-читави) или дай повече пари за нещо марково, отколкото български :wink:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 28 авг 2007 17:11


Дееба, да взема да си купя една ладичка :roll: [/list]


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 28 авг 2007 19:42


vladko_g40 написа:българските бутала не са читави в последно време :!: :!: :!: а и не знам да се произвеждат на 82.5 за фолксваген :wink: по-добре вземи турски(колкото и да не ви се вярва са по-читави) или дай повече пари за нещо марково, отколкото български :wink:

Имаш ли някакъв личен опит с наще бутала,че казваш "не били читави" :roll:


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 28 авг 2007 19:55


"Японският автомобилен концерн ТОЙОТА проучва възможностите за закупуване на машиностроителния завод "Дружба" Разград, където смята да организира" - Това е завода,ако им намериш телефон звънни и питай,само хубави отзиви съм чувал за тях.
Кой/къде ти е шлайфиста в Русе?


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Вто 28 авг 2007 20:18


значи да споделя от опит с български бутала съм на 82.5 трети ремонт се водят и ги карам до момента ако трябва да съм точен има няма 45000 км и нямам ама никакви забележки а колата повярваи ми вижда бая зор и бая изтезания не виждам защо трябжа да взимаш бутала каквито и да е други от българските няма смисъл и които не е пробвал не е разбрал :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта