бъдещ проект-Golf 3 1.8 abs

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

бъдещ проект-Golf 3 1.8 abs

Мнениеот martineli » Сря 13 фев 2008 16:47


казвам бъдещ защото незнам кога ше почне ,зависи кога собственика на колата ше е събрал лев.Колата е МК3 1.8 абс 1991 от първите.идеите са ми следните

1.глава от МК2 РВ заради по големите клапани и съответно порт & полиш. главата я намерих с клапани без вал за 180лв
2.вал от 2Е намерих за 100лв(тука в форума се продаваше един за 50лв ма май е продаден пък и беше чак в смолян май)надявам се че ще има коментар на цената.а пък може и да зема вала заедно с главата на РВ ако цената ме устройва.
3.леко олекотяване на маховика(+баланс естествено)
4.изпускателна гнерация(4-2-1 може би.)
5.храненето го умувам в момента.значи ще се махне моното и ще е с карбуратори сигурно.но какви да са .дали кейхин ще е достатъчен или пък вебер(или 2)от някое рено(аз имах рено фуего 2.0 с оргинален вебер и летеше много)щото едвали ще има пари за вебер в истинския смисъл на думата.пък дет се вика и с 2 жигуловски пак става хихи :lol:

ако се развият нещата ше има и снимки но ще гледам да не показвам колата отвън че ще ви образува много смях.просто собственика е РАЦЕР и тунинга е много селски.като казвам селски имам преедвид селски.лъскави лайснички,от двете страни на заднната броня която също е тунинг има лепенки но от едната е OZ а от другата се объркал и е ZO.демек залепена на обратно.въобще ужас.

тука се намесвате вие.искам от вас мнения,съвети ,предложения ,забележки и т.н.
знам че много хора ще кажат че тоя мотор не е за такива работи но клиента иска така и това е.

и няколко въпроса:цените които съм писал биват ли??
а също много ли са 25-30лв за леко скъсана на едно място седалка recaro от голф3 гти,и ще мога ли да я пасна на голф 2




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 13 фев 2008 19:00


има много теми точно за подобна на смяна ...с подобен или същият мотор и същата или подобна глава ...не очаквай някой да пише ... само едно и също .......


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 13 фев 2008 19:02


Кажи да ти отбие от цената!
Аз купих глава без вал, с клапани, с хидравлични повдигачи, с всмукателен колектор, дросел, капак на клапани, плюс двете маркучета за стъпковия мотор за 140лв!
100лв за вал от 2Е са много!
30лв за рекаро седалка е добре, пасва, шейната на Голф 1,2,3 е еднаква, за 4 незнам, на пасатите е еднаква шейната, на А6, А4 им стават шейните!
За какво ще купуваш глава от ПБ и ше сложиш карбуратор! Ако ше е така си ползвай старата глава и ще си намериш 70 до 100лв колектор за 2 двойни карбуратора Солекс Ц40, Делорто ДРЛА 40 или Вебер ДЦОЕ 40! И с търсене за около 150лв може да се намерят два двойни карба!


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 13 фев 2008 19:58


Tyan написа:има много теми точно за подобна на смяна ...с подобен или същият мотор и същата или подобна глава ...не очаквай някой да пише ... само едно и също .......


брат аз ги изчетах сичките теми за вал от 2е и за главата.просто искам мнения и предложения какво още да направя.а също и оферти за нещата които търся.ако някой знае да дава


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 13 фев 2008 20:26


А бе пич що толкова държиш на това 2Е почти няма разлика ако искаш колата ти от вала да има ефект трябва да с по големи градуси и лифт! Иначе много говорят тука за тоя вал от 2Е ама промяна от него няма лично карам с такъв и разлика усетих минимална в ниските ама наистина минимална. Намери вал от DX мотор или ЕГ и преправи главата както ти написах на лично и с едни карбуратори ще можеш да го храниш.Но голф тройката е тежичка имай го в предвид.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 13 фев 2008 22:09


stenly напиши някви данни за твоя вал от МК1 по които мога да го различа кат отида да търся щото тука по моргите са малко бамбъшка.напиши дължина на гърбиците,да кажем разтояние междо върховете на двете гърбици-ако искаш естествено.
10Х


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 13 фев 2008 22:33


martineli написа:stenly напиши някви данни за твоя вал от МК1 по които мога да го различа кат отида да търся щото тука по моргите са малко бамбъшка.напиши дължина на гърбиците,да кажем разтояние междо върховете на двете гърбици-ако искаш естествено.
10Х


Ей тука може да видиш градуси на някои валове!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63069&postdays=0&postorder=asc&start=45

На 2Е мотора вала има разлика с по 1градус във всмукателната фаза и с по един в изпускателната от този на ПБ и ПФ, на ПБ е 226гр всм. и 220 изпускателна, а на 2Е е 227 всм. и 221изпуск. Няма такоа нещо да си мериш с ролетката колко са ти гърбиците и т.н. това са глупости, забрави! ПО буквите трябва да се ориентираш! Главата я хващаш и стържеш, после стържеш и колектора да направиш еднакви отворите с тея на главата! Трябва да си прегледаш водачите как са ти на клапаните, ако е нужно ги сменяваш, купи си от малко по-скъпите водачи, 8 са ти около 40-50лв, виж си клапаните в какво състояние са, ако не са зле или не са много зле, ги закарй да ти ги престържат, да ги полират и да ти ги напаснат, праскаш един челен шлайф контролен или повече ако искаш да сгъстяваш мотора! Купуваш си едни гумички на клапани на Елринг, 7лв са комплекта, свободно без никакви отстъпки! Ако ше я караш ежедневно тая кола, си направи сметка, че с тея карбуратори под 13 бензин няма да падне, а и другото нещо синхронизирането и настройката на карбовете! Вал търси от ДХ най-добре от Голф 1, ако не намериш скачай на такъв от EG, FV, FP, FR, JB, FD или FH ... все мотори на Голф 1, това са 1,6 и 1,5 мотори, всичките са с по 230градусови фази и всмукателна и изпускателна, имат малки разлики в моментите на отваряне и затваряне на клапаните! Най-добре вземи да прочетеш мойта тема и тази на Стенли, там има доста полезна информация и снимков материал относно подобни манипулации!


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 14 фев 2008 22:06


за разхода не се притеснявам щот съм му казал на пича че немойе хем да върви хаем да не гори.
понеже не съм сигурен дали ще мога да намеря два двойни карба вебер и дали ше мога да ги оправя(аре за синхрона тука има един пич много ги разбира).та се чудя дали ще е достатъчен един вебер от фиат регата 1.6 100 коня дет е двувал 8в.

и сега малко офф-неска си купих седалка рекаро от голф 3 за 20лв.има няколко забележки-няма наглавник или както му се вика,има ено леко скъсано по тапицерията което не е проблем,и пластмаската дето се регулира облегалката я няма ама врътката я има.
и най големия минус че е дясна.та въпроса ми е дали ще мога да я пасна от ляво на МК2 без да преправям или ще влезе ама ще седи на една страна.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 14 фев 2008 22:52


Би трябвало да влезне!
Ама не мога да ви разбера логиката, ше махаш главата от моното, да сложиш такава за пълна инжекция с отвори за ингжектори, за да си сложиш карбураторния/моно колектора и да затапиш пак с карбуратор, ама за 1,6 ... и какъв е смисъла на цялата тая раота въобще не го виждам! На моното главата къде сигурно е с 38мм клапани, с 2мм клапани по-големи клапани в диаметър, ако мислиш, че ше хвръкнеш, жестоко се лъжеш! Ако няма да се преправя с 4 карба, няма смисъл, то и с 4 карба да се прави, пак няма смисъл да сменяваш главата, целата тая история и занимавка и да я затвориш с карб от 1,6 от Фиат ... по-добре си вземи един 2Е3 с големите вентурита, ходи в магазин на Шкода за части за Пиербург 2Е3 и си избирай въздушни/горивни жигльори по размер, обслужи си като хората карбуратора, регулирай го и това е, но не виждам къде е смисъла на цялото това нещо с купуване на части! Свали си тая глава, изстържи си я и си я върни!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 14 фев 2008 23:04


K_Power написа:..... целата тая история и занимавка и да я затвориш с карб от 1,6 от Фиат ... по-добре си вземи един 2Е3 с големите вентурита, ходи в магазин на Шкода за части за Пиербург 2Е3 и си избирай въздушни/горивни жигльори по размер...

Само за протокола да вметна, че въпросния Вебер е с диаметър на камерите 32/34 срещу 23/26(по спомени) на 2Е3 и 28/30мм при 2Е2....
Дифузьорите на 2е3 са 19/23мм, а на 2е2 са 22/26мм...
Вебера вади 100 коня от двигател 1.6 - така че ще извади някъде там и от 1.8 ;)

П.С.Чувствам се длъжен да обясня, защото знам къде се продава(обяснил съм на колегата) такъв карбуратор(WEBER DMTR 32/34) заедно с фланец за смукатели на 2е2 и то на добра цена - което за бюджетен тунинг си е оферта...


Потребителски аватар
ico_one
Мнения: 62
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 19:37
Автомобил: golf mk2 G40
Двигател: PY
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот ico_one » Пет 15 фев 2008 0:24


Давам гаранция за много добър вървеж на колата :wink: Карах го този карб поне година и смея да кажа че си върви доста прилично.На магистралата с 1.6 л. мотор си поддържа 185 км. на газ :!: Наистина останах мого доволен :wink:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 15 фев 2008 10:34


за главата може да послушам колегата.исках такава глава заради 40мм клапани,не за друго.просто да не си играя да правя тази глава абс с такива.щото 2мм се пак не са малко.аз не очаквам тази кола да стане 200 коня ама просто гледам да се направи добре.пък от колегата стенли знам че K-Jetronc-а излиза скъпо.за шлайфа на глвата е сигурно.

но тук излизат още два въпроса:
1.колко може да се свали главата.колко позволява максимум.аз няма да я сваля на макс но да знам колко мога?
2.как ще стане и ще има ли проблем с карба и бенз помпа щот налягането е по-високо от колкото на механичната.

мерси на всички които пишат по темата.много ми помагате.


Потребителски аватар
Wotan
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Wotan » Пет 15 фев 2008 13:07


тва ако се раализира колко кончета се очаква да стане //


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 15 фев 2008 13:10


колко коня ? :D ще видиш зор.. ако изкараш 150 се радвай според мен... и май пак прекалено оптимистично го раздавам...


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 15 фев 2008 15:09


Vizor написа:колко коня ? :D ще видиш зор.. ако изкараш 150 се радвай според мен... и май пак прекалено оптимистично го раздавам...


пфуу аз ко искарам 150 коня само от тя работи ше се имам за майстор бре :lol: :lol:

силно се надявам за поне 120 ама да не казвам голяма дума :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта