WUR mod (КR)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

WUR mod (КR)

Мнениеот negodnika » Пон 14 апр 2008 9:59


Става дума за модификация на терморегулатора,тъй като KR-ите обедняват много във високите обороти чрез този мод се обогатява сместа точно в този диапазон,доста четох и отзивите са доста добри към 10коня прираст :shock
Скоро ще го пробвам и ще пиша какъв е ефекта.
Ето и какво точно се прави 8)

hought id just add this with pics as ive just set mine,gotta do it again as ive replaced bits since then,

fuel pressure gauges { bosch-k-jet guages with all the right adapters}
Изображение
fit adapter to one side of the guage
Изображение
fit the other side of the guage { with no adapters} to the centre fuel metering head .
Изображение
Изображение
fit the adapter end to the fuel line u just took off,
Изображение
hang guage vertical, and purge trapped air,
Изображение
Изображение
make sure gauge is open and start engine ,
Изображение
this is control pressure,
Изображение
close gauge,
Изображение
this is ur system pressure,
Изображение
mines 5.5 bar as i already added shim, gonna take it out weekend back to 5 bar.

drill slowly,light pressure { thin metal} to reveal allen screw. { drilled slightly to the left so had to open out with snips}
Изображение
Изображение
adjust make to 48psi
Изображение
realease fuel pressure,
Изображение
unscrew gauge and re fit fuel lines.

as u adjusted pressure u need to set co back to 2% , i used the handy co machine
Изображение




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 14 апр 2008 10:22


пиши по нататак какъв е бил ефекта от цялата работа.
това само на 16 волтовите двойки ли може да бъде направено или и на малкото ГТИ?


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 14 апр 2008 10:50


Доколкото разбрах става и на GTI 8V с K-Jetronik 8)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 14 апр 2008 12:23


Изпуснати са дребни, но много важни неща от процедурата или по скоро разяснения.
1. Това се прави само на кола която е с нормално настроен инжекцион без модове преди.
2. Колата трябва да е задължително загряла до работна температура .
3. Корекцията ще се отрази във високите обороти на работа, но не е ясно какво ще се случи със ниските и дали няма да се преобогати и там.
4. Пипането на въпросния регулатор никога не е била добра идея за този инжекцион защото после няма настройване към фабричните си стойности. Това от личен опит го казвам а и от на няколко други човека дето в последствие се наложи да си купуват регулатори от мен :D
5. Ако все пак някой реши да го прави това е добре уреда за замерване на налягане да се вкара с дълги маркучи в купето и да се гледа какво се случва в движение и с допълнително монтирана широколентова сонда в ауспуха или някъде на колектора за да се гледат смесите..какво се случва. Всички настройки се правят и тестват на път а не на място! Няма как да симулирате натоварен мотор само с форсиране. Така ще имате реален шанс да постигнете някакъв резултата и след това да сте доволни както от вървеж така и от към разход (няма начин да не се качи...но колко зависи само от начина на настройка).

РАСО


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 14 апр 2008 14:15


paco написа:........Това от личен опит го казвам а и от на няколко други човека дето в последствие се наложи да си купуват регулатори от мен :D

Кой имаш в предвид :D
колеги ако послушате paco ще си спестите доста главоболия и аз го казвам от личен опит :oops:
иначе до голяма степен вървежа на един КР зависи от този регулатор
просто вземете 2-3 такива и пробвайте с кой най добре ви върви колата и така...


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 14 апр 2008 16:40


nando 16v написа:
paco написа:........Това от личен опит го казвам а и от на няколко други човека дето в последствие се наложи да си купуват регулатори от мен :D

Кой имаш в предвид :D
колеги ако послушате paco ще си спестите доста главоболия и аз го казвам от личен опит :oops:
иначе до голяма степен вървежа на един КР зависи от този регулатор
просто вземете 2-3 такива и пробвайте с кой най добре ви върви колата и така...

А как го каза- ще излезе, че такива има "под път и над път"! :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 14 апр 2008 18:10


Не ми е ясно само, как може толкова много да се объркат заводските настройки със завъртане на един шестограм :roll: Не е ли възможно да се запомни началното положение и ако не харесаш резултата да се върнеш в изходно положение?

И някой ще ми покаже ли къде точно се слага прословутата шайба за така наречения "шайба тунинг", на ей тази картинка :oops: :

Изображение


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 14 апр 2008 18:12


neon написа:
nando 16v написа:
paco написа:........Това от личен опит го казвам а и от на няколко други човека дето в последствие се наложи да си купуват регулатори от мен :D

Кой имаш в предвид :D
колеги ако послушате paco ще си спестите доста главоболия и аз го казвам от личен опит :oops:
иначе до голяма степен вървежа на един КР зависи от този регулатор
просто вземете 2-3 такива и пробвайте с кой най добре ви върви колата и така...

А как го каза- ще излезе, че такива има "под път и над път"! :lol:

Ми аз имам две(освен това на колата)някой ако иска да експериментира,може да измислим нещо


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 14 апр 2008 18:22


pacohaker написа:Ми аз имам две(освен това на колата)някой ако иска да експериментира,може да измислим нещо


Тъкмо сме "градски", направо смятай, че ще те тормозя скоро :twisted:


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 14 апр 2008 18:23


musura написа:Не ми е ясно само, как може толкова много да се объркат заводските настройки със завъртане на един шестограм :roll: Не е ли възможно да се запомни началното положение и ако не харесаш резултата да се върнеш в изходно положение?

И някой ще ми покаже ли къде точно се слага прословутата шайба за така наречения "шайба тунинг", на ей тази картинка :oops: :

Изображение

това което съм обградил с червено се развива,махаш пружинката,слагаш шайбата и пружинката.Казват че така се повишавало налягането и вървежа е по-голям.
[[img]url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/37/9243_177.JPG]%20[img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/37/9243_177.JPG[/img][/url][/img]

п.паз съм със шайба


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 14 апр 2008 18:28


musura написа:
pacohaker написа:Ми аз имам две(освен това на колата)някой ако иска да експериментира,може да измислим нещо


Тъкмо сме "градски", направо смятай, че ще те тормозя скоро :twisted:
нямаш грижи :wink:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 14 апр 2008 19:49


простете невежеството ми но каква е тази "Шайба тунинг"?
какъв ефект се цели с нея?интересно ми е просто ако някой може да ми обясни :roll:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 14 апр 2008 20:16


.Казват че така се повишавало налягането и вървежа е по-голям.
:wink:
Тествано е и има ефект 8)


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 15 апр 2008 7:13


С монтажа на :

"Тунинг ключ 16" се повишава основното налягане на горивната система!
Ефекта е :
"+"
Подобрено ускорение в ниските обороти + средни
мотора е много по -динамичен и респонсен.

"-"

Нарущена работа на регулаторите на налягане!
Значително по-висок разход!
Давене във високите обороти!


Ако ще се "пипа" диференциалния регулатор" ще трябва да се наблюдава цялостно работата на инжекцията в всички диапазони на рабора на мотора!!!!

За да се подобри работата на мотора (пълненето) се подменя друга по оснавна част !!!! КЛАПАТА (смесообразувателя) съществуват 6 модела на тези клапи и се вграждат в най различни автомобили с това пълнене!
манщоните на клапите също са от значение!!!!

Оснивното и деференциялното налягане са два разлчни момента в пълненето на мотора

къде ли не вече съм пипал по този тип инжекция ..... ефекта е лош ако прекалиш с пипането и е необратим!!!!!

определено тази инжекция е лесна за пипане но не и за тунинговане!
тя се гласи дори и според това колко е сгъстен мотора ...портната ли е главата ....полирани ли са колекторите.... с какъв тип дюзи се кара.....

няма дас мога да ви обясня с 5 думи как се тунингова този тип инжекция! Индивидуално е за всеки мотор!!!!


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 15 апр 2008 11:35


Някъде бях чел че се сменял дозатор разпределителя с такъв от ауди 5 цилиндъра.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта