Swap на мотор-от ибица на голф, какво ще стане и какво не..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Swap на мотор-от ибица на голф, какво ще стане и какво не..

Мнениеот Plamen_RI » Пон 28 юли 2008 18:09


Та въпроса ми е такъв, приятел си намери ударена купра, и иска да си сложи АБФ-а на голф тройка, по каталог видяхме че мотора и скоростите са еднакви, таблото със уредите, поне на пръв поглед е същото, обаче остава въпроса със останалите карантии, ако някой се е сблъсквал със нещо подобно, нека сподели :roll:

ПС голфа е 1,8 моно ГТ




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 28 юли 2008 21:39


има 400 теми за смяна на мотор ........ принципите са едни и същи ....само мотаем търсачката с нови и нови теми ......


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пон 28 юли 2008 22:06


Захващането на мотора към купето май е различно,инсталацията също,доста работа е,но не е невъзможно,трябва ти човек който да e правил подобна oперация,мисля че колегата ishodov от форума направи подобнa трансплантация абф на мястото на 1,8 моно.


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 28 юли 2008 22:26


Търсих ънмън, не намерих някой да е слагал от сеат мотор на голф, просто ме интересува колко от нещата могат да се ползват безпроблемно и колко трябва да се намерят отделно от голф - примерно конзолата с педалите се сещам сега... :roll:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 29 юли 2008 0:54


Ми да ти кажа, педали със сигорност ако газта не с жило, взимай целия двигател със всички жици компове, скорости и жила към скортсния лост (барабар с него), полуоските и педалите със сероапарата, и всичко друго е напасване :wink:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 29 юли 2008 9:55


Режете купето през средата и го взимайте - след това прехвърляйте спокойно. Защото иначе ще стане мазало



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта