ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот Orlio » Пон 28 юли 2008 12:50


Някой може ли да ми каже със сигурност как се ускорява по бързо,че до преди малко спорих с един приятел и малко ме изнерви.Как се ускорява по бързо когато колата се цеди до оборотите при които има макс коне или до прекъсвач почти :?:




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 28 юли 2008 12:55


зависи от кривата на мощността за съответният двигател, скоростни кутии и куп неща ..по принцип е до малко след максимална мощност което обикновено съвпада с прекъсвача защото ако превключиш прекалено рано ще шортшифнеш което е добре само ако е много хлъзгаво или ти е прекалено мощна колата.......


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 28 юли 2008 12:59


сам трябва да усетиш колата....има един момент в който започва да тъпче на едно място и е логично, че ако не смешиш предавката ще загубиш време...


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 28 юли 2008 13:19


chefito написа:сам трябва да усетиш колата....има един момент в който започва да тъпче на едно място и е логично, че ако не смешиш предавката ще загубиш време...

Това май е най правилния отговор :да:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 28 юли 2008 15:50


Принципно сменяш точно преди прекъсвача, ама много си зависи и от колата.......


Потребителски аватар
dare__devil
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dare__devil » Пон 28 юли 2008 16:06


neon написа:Принципно сменяш точно преди прекъсвача, ама много си зависи и от колата.......

При дизел след пикът на мощмостта при 4000 +/- 300 оборота мощността рязко пада и смяната в прекъсвач е доста безсмислена според мен.
При бензинките(поне атмосферните) кривата на мощността е доста по плоска и дори и да има някакви загуби от цеденето до прекъсвач са минимални....лично мнение!!!
П.С. Знам ,че прекъсвач е ключ за лампа , използвам го като широко възприето понятие!


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

mk1

Мнениеот mk1 » Пон 28 юли 2008 16:57


ами ако нямаш пречъсвач на високите
(при мен е на принципа на центробежната сила и струва 25лв. а обикновенния палец е 6лв.)
махнал съм го защото с вал и корекции по кж-троника не ми върши работа...... не ,че моита бангия бачка на 9к.
сам трябва да усетиш колата....има един момент в който започва да тъпче на едно място и е логично, че ако не смешиш предавката ще загубиш време...

:?


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 28 юли 2008 18:01


:? Тц, тц! Вече обещавам да не пиша - все някой ще ме апострофира! Даже и хора с по 50 мнения!
Прекъсвача бил ключ за лампа!! Еми хубаво - приеми че говоря за ограничителя на оборотите!
Никъде не видях да говорим за дизели! Явно е кой- за каквото си мисли! В случая говорех за бензинов автомобил.
Ако нямаш прекъсвач?! - ами ако нямаш прекъсвач, като преди това собственоръчно си го махнал няма да задаваш въпроси в тая тема, защото явно отговора ти е ясен!
А сега кажете:"Ами ако съм с електромобил?" или евентуално с конски впряг, може и кучешки такъв!!!!
Хайде със здраве!


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пон 28 юли 2008 21:27


А има ли значение след превключване на какви обороти падаш на следващата предавка,съобразно с максималния въртящ момент?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 28 юли 2008 23:21


Принципно за всеки автомобил е различно. Теоретично, ако скоростната кутия е сметната, би трябвало, когато смениш на оборотите на максимална мощност, оборотите да паднат до там, където е най-голям въртящия момент, като на високите предавки пада на обороти би трябвало да намалява, за да не спада много ускорението с нарастването на скоростта.

При мен най-добре се получава като се кара до прекъсвач. Пробвал съм да сменям малко по-рано и разликата е огромна в минус. Определено обаче, най-важният елемент е старта - от там дори и с много по-мощен автомобил можеш да загубиш състезанието ;) ако не тръгнеш както трябва...


golf_mania
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 0:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот golf_mania » Вто 29 юли 2008 1:21


Наи добър старт с каква кола?За пример ще дам 1.8абс мотор,ако имаш такъв предполагам знаеш че максималната му мощност е на 5500 а макс вартиащ момент на 2500,което според мен значи че повече от 5600 няма смисал да цедиш.Аз имах такъв и просто след 4500 с такава мъка набира обороти че ако караш до прекасвач ще падаш от доста по слаби коли.За абф е савсем друго там макс мощност е на 6000 a makс вартиящ момент на 4800 което предполага че наи добре ще е с такава скоростна кутия при която след смяна на предавка примерно на 6000 или малко над 6000 оборотите да не подат под 4800


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mk1 » Вто 29 юли 2008 5:55


neon написа::? Тц, тц! Вече обещавам да не пиша - все някой ще ме апострофира! Даже и хора с по 50 мнения!
Прекъсвача бил ключ за лампа!! Еми хубаво - приеми че говоря за ограничителя на оборотите!
Никъде не видях да говорим за дизели! Явно е кой- за каквото си мисли! В случая говорех за бензинов автомобил.
Ако нямаш прекъсвач?! - ами ако нямаш прекъсвач, като преди това собственоръчно си го махнал няма да задаваш въпроси в тая тема, защото явно отговора ти е ясен!
А сега кажете:"Ами ако съм с електромобил?" или евентуално с конски впряг, може и кучешки такъв!!!!
Хайде със здраве!

от кога дх-мотора работи с нафта?
и върви наравно със сток абф?50 мнения!но не и безмисленни
сори за spam ама не издържам


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Вто 29 юли 2008 8:18


mk1 написа:
neon написа::? Тц, тц! Вече обещавам да не пиша - все някой ще ме апострофира! Даже и хора с по 50 мнения!
Прекъсвача бил ключ за лампа!! Еми хубаво - приеми че говоря за ограничителя на оборотите!
Никъде не видях да говорим за дизели! Явно е кой- за каквото си мисли! В случая говорех за бензинов автомобил.
Ако нямаш прекъсвач?! - ами ако нямаш прекъсвач, като преди това собственоръчно си го махнал няма да задаваш въпроси в тая тема, защото явно отговора ти е ясен!
А сега кажете:"Ами ако съм с електромобил?" или евентуално с конски впряг, може и кучешки такъв!!!!
Хайде със здраве!

от кога дх-мотора работи с нафта?
и върви наравно със сток абф?50 мнения!но не и безмисленни
сори за spam ама не издържам

:!: Погледни горното мнение над предишното ти и ще разбереш за какво говоря :!: Явно не се говореше за теб,а!?


Потребителски аватар
dare__devil
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dare__devil » Вто 29 юли 2008 9:34


neon написа:Хайде със здраве!

Колега , не съм апострофирал никого , сори че така си го приел! Просто в някои други форуми като напишеш прекъсвач и ти казват ти да не си ел. техник....като напишеш буфер те питат дали бачкаш на ЖП гарата. Както видя, и аз използвам думата прекъсвач :) Никъде в темата не видях и да се пита конкретно за дизел или бензин... Имам повече опит с дизел, затова казах за него :)
П.С. Хубав ти е голфа в гаража :)


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 29 юли 2008 10:35


мойта кола като няма оборотомер и прекъсвач(ограничител) си познавам колата и зн как да ускорявам наи бързо , слушам двигателя и така разбирам кога . при мен е 1600 кубика 75коня кола 1ва до 40км 2ра до 80км 3та до 120км 4та до 140км 5та до 160км макс като колата е на газ и е на 25години иначе преди 4г макс км на 5та 190км ама бе6е на бенз тогава, трябва да познаваш колата си и да слушаш мотора



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: slavicho93 и 25 госта