Питане за радиатор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Питане за радиатор

Мнениеот FreeSoul » Вто 19 авг 2008 9:33


Ще има ли проблем да се сложи воден радиатор от КР на АБФ мотор? Дали ще се справя нормално с охлаждането?
Питам защото ще ми е по-удобно да сложа КР-ския понеже заводски има място да се захване, а АБФ-ския ще трябва да се преправя.




Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Питане за радиатор

Мнениеот alpine » Вто 19 авг 2008 9:56


FreeSoul написа:Ще има ли проблем да се сложи воден радиатор от КР на АБФ мотор? Дали ще се справя нормално с охлаждането?
Питам защото ще ми е по-удобно да сложа КР-ския понеже заводски има място да се захване, а АБФ-ския ще трябва да се преправя.

че какъв да е проблема ... слагай и карай :wink: ако се притесняваш нещо за охлаждането , слагай най големия от дизел и си ти :idea:

п.п. не си ли мислил нещо по така да сложиш
Изображение


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 19 авг 2008 10:39


Най големия от дизел в комбинация с две перки е най добре според мен,аз съм с такъв но с една перка и минава доста време докато го охлади.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Вто 19 авг 2008 11:22


АБФ-ски ще е :lock:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта