MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: sinhro

Мнениеот paco » Съб 13 сеп 2008 8:43


veidar написа:Браво колега товамие мечтата даси направя моито голфе но секи ми вика кутията нече не сам строшил вече две помисли за ребилт на скоростите
единствения броблем на тези кутии е че се късат нитове на дифренцяла
замениги с болтове 12.9 якост. http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/48/11916_202.JPG


Много хубаво , че си копирал снимката от моята тема 16VT, но това далеч не са просто болтове с якост 12,9 :!: Ако беше така едва ли ще ги поръчвам от Юнитрейд за да им пълня гушата. Това е спецялна стомана издържаща на удари. Стандартния болт 12,9 е прекалено закален и съответно доста крехък и трябва да се внимава къде се слага. Мадкап ако ще сменява ...да си вземе оригиналния кит и си е вързал гащите от всякъде с дифа :wink:

Проекта кефи ..много :да:
Ако мога да помогна... се обаждай.

РАСО




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: sinhro

Мнениеот madcap » Съб 13 сеп 2008 11:02


paco написа: Мадкап ако ще сменява ...да си вземе оригиналния кит и си е вързал гащите от всякъде с дифа :wink:

Проекта кефи ..много :да:
Ако мога да помогна... се обаждай.

РАСО


Я по точно обясни кое трябва да сменя на дифа,
По принцип за сега се притеснявам за съединителя, аз съм с оргиналния, скоро ги сменях преди-3-4 месеца комплект, дали ще издържи


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Съб 13 сеп 2008 11:20


Пацо, мислим такова масло да слагам, щот познавам собствениците на магазина и знам че нема да е менте, всички части съм им хубави, и само от там пазарувам, ти кво ще кажеш за това масло, и дали 10/40 или 5/40

Изображение



и такова за скоростите

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: sinhro

Мнениеот leonardo_vd » Съб 13 сеп 2008 11:22


madcap написа:
paco написа: Мадкап ако ще сменява ...да си вземе оригиналния кит и си е вързал гащите от всякъде с дифа :wink:

Проекта кефи ..много :да:
Ако мога да помогна... се обаждай.

РАСО


Я по точно обясни кое трябва да сменя на дифа,
По принцип за сега се притеснявам за съединителя, аз съм с оргиналния, скоро ги сменях преди-3-4 месеца комплект, дали ще издържи

Ако не го ръчкаш много на стартове мисля ще издържи, но не вярвам да не се отпуснеш някой път. Мога да ти намеря кутия от ТТ, ама не съм запознат дали ще пасне при теб.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: sinhro

Мнениеот madcap » Съб 13 сеп 2008 11:34


leonardo_vd написа:. . .


Аз искам цялата система, ма сега като се замисля те двигатела май има се слага обратно, иначе в момента знам каде има цяла кола С2-ка може и той е разположен така :wink:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: sinhro

Мнениеот neon » Съб 13 сеп 2008 11:49


leonardo_vd написа:
madcap написа:
paco написа: Мадкап ако ще сменява ...да си вземе оригиналния кит и си е вързал гащите от всякъде с дифа :wink:

Проекта кефи ..много :да:
Ако мога да помогна... се обаждай.

РАСО


Я по точно обясни кое трябва да сменя на дифа,
По принцип за сега се притеснявам за съединителя, аз съм с оргиналния, скоро ги сменях преди-3-4 месеца комплект, дали ще издържи

Ако не го ръчкаш много на стартове мисля ще издържи, но не вярвам да не се отпуснеш някой път. Мога да ти намеря кутия от ТТ, ама не съм запознат дали ще пасне при теб.


Леонардо я кажи на лични какво за кутия от ТТ!!! :wink:

Адаш - аз не бих сложил нито едното от тези масла. Сега ше ти кажа защо: 5-40 е масло за нормално натоварени двигатели и за външни температури до около 32-36 градуса (е вярно че зимата не става толкова, но за после...)! Трансмисионното масло пък си е със стандартна спецификация (75-90) а скоростите ще отнесат бая зор да знайш! Ще ти пусна линк аз с какво карам: http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=4122 а то отговаря по скоро на това: Castrol Hipress EP 140
An extreme pressure oil for hypoid and non-hypoid differentials and some manual transmissions
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7027100
Повярвай ми че за разлика от 4 лв. си е за предпочитане ( а може и да се намери по евтино)! :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 14 сеп 2008 14:49


Една снимка на лапата на двигатела

Изображение

И една случайна снимка

Изображение


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 14 сеп 2008 18:52


Двигатела е вътре вече, остава турбо пътищата и отива за кабели, че требва да сменям цялата инсталация :wink:


Потребителски аватар
dessident
Мнения: 346
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот dessident » Нед 14 сеп 2008 18:57


madcap написа:Двигатела е вътре вече, остава турбо пътищата и отива за кабели, че требва да сменям цялата инсталация :wink:


Това е добре че двигателя е вече сложен тази манипулация с кабелите и инсталацията ти ли ще си я правиш или някои друг .... за мен това е най трудното в проекта естествено след закупуването на нужните части и компоненти :)


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 14 сеп 2008 19:01


Друг ще я прави, тази част не е за мен, не че нема да справя с нея де но немам толкова излишно време


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 15 сеп 2008 9:44


Краси, а таблото с уредите твоето ли остава или това от сеата?? С тоя въпрос как мислиш да действаш.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 15 сеп 2008 15:31


Имам и от сеата, взех си и дигитално от 2-ка, сега ще видим ква ще я диплим
Днес занесох Икулера да му оправят тръбите че не ставаха така как си мислех :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 16 сеп 2008 16:33


Икулера е готов, иска малко миене и една боя ще му дойде екстра

Изображение

Маски радиатори са сложени, водната система нема никаде теч (но то ще си проличи като се запали)

Изображение

Тъй като немам место турбо пътя да мине покрай маската и радиатора си мислех да го пусна под предната греда, ще изполвам тази тръба а ще си напрвавя за горе нова

Изображение



Кулера ще седи под радиатора, на бронята за да има поток от свеж въздух. Някой от тези който са се занимавали с такава щуротия да каже ако има грешки че на мен ми е за първи път :oops:


Потребителски аватар
SNapeR
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна... морето

Мнениеот SNapeR » Вто 16 сеп 2008 16:42


Някои случайно фърчащ камък от движещата се опред кола .... да не говорим за някой бордюр който качваш. Но пък и пред радиатора не е работа , спира вятъра към него. На 5-ката и аз имам същия проблем. Французина не напразно го е сложил отстрани на радиатора при мене.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 16 сеп 2008 19:19


SNapeR написа:Някои случайно фърчащ камък от движещата се опред кола .... да не говорим за някой бордюр който качваш.


А такива да ги нямаме, да се скърши друг ще сложим, живота е сложен, но това не ни пречи да му се радваме



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта