MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 17 сеп 2008 14:46


Тихомире ще ти дам завойче mhihi , като дойдеш ще ударим една почерпка

sin orel C20XE аз ще хвана тръби всичко за да е здраво, ма нема от каде да минат маркучите и от там е най лесно, утре ще наложа и бронята за видя каде точно ще е и отивам да си взема маркучите

Леонардо с мойте радиатори съм, ония бяха скършени от удара, пък и четох в нета че на 1.8т са по високи и не мое се затвори капака

Случайна снимка :wink:

Изображение




Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_maniac » Сря 17 сеп 2008 15:27


Колега не знам дали си го виждал този англичанин как е
действал...

http://www.20vsyncro.co.uk/My%20Golf%20Syncro.htm

Късмет до финала и внимавай с най-десния педал :wink:


Потребителски аватар
VwCorradoVRT
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 24 май 2008 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково-Washington

Мнениеот VwCorradoVRT » Чет 18 сеп 2008 14:41


Базикам се,аз ако ти помагах заради пари, щях да се казвам Ники Златков!Щях да кажа :------Краси, а бе тука знам един Леон с турбо мотор ако проявяваш интерес,ама за мен толкова $,!!да съм ти искал пари за нещо!!!Както и да е!Голям радиатор може да се вкара,виж аз как вкарах на моята бивша Golf2-ка VR6-ра с радиатора,който си е доста големичък,та и с две перки, ама дали загрява сега!!!Турбо мотора сие малка печка и най-вероятно ще имаш нужда да му навреш един голям воден радиатор! Пък за завойчето,аз викам да си купя едих с такъв мотор тука да си го карам в USA! E,малко иска работа,но за мен това не е никакъв проблем!
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Може и да стане кола от това а,хубавото е че е юбилейка!
На сминките от 2-ка се виждат моркучите на радиатора къде влизат,мозеш да си направиш извода за радиатора в него!
Не знам дали ти казах,другото лято като се върна ще му бутна едно турбо китче,за да разплаква тиа Ферарита там в Хасково :lol: ! 2Е:
Питай ако нещо,когато мога ще ти пиша!
Изображение
Изображение
A този звяр е на един съсед до нас! :)
Изображение
АРЕ УСПЕХ!


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 18 сеп 2008 15:02


Тихомире базикам се ве, но винаги знаеш че мога и искам да почерпя :)


Имам друг проблем, взех от Сеата сондата и помпата (те са в едно) за резервоара, но не става на моя резервоар малък е отвора а не мога да сложа друг от 3-ка нал съм синхро
Ако сложа външна от мерцедес или ауди те са външни дали ще стане,

Незнам колко бара или там квото е вдига тази орг. помпа и дали мойта няма да и тя да е до 3 бара, мисля на ГТИ-ките е толкова

че не ми се дават сега 5-600 лв за по голяма, а май трябва ли да сложа бензинов регулатор че утре отивам да купувам маркучите за турбото да си взимам направо и таквоз

п.п. нема каде да сложа Икулера и сега махнах радиатора за климатика и пред водния ще е :cry:


shopaza
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот shopaza » Чет 18 сеп 2008 17:56


Батка ко сиакш мога те свържа с един човек ще ти даде помпа от мерцедес 300 бенз тя е перфекния варянт за такива проекти.Външна е и няма начин да не стане :wink: .. Ако има нещо звънкай имаш ми номера да стане бързо работата.

П.С Тишо кво стана с тоя проект до каде го докара :roll:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 18 сеп 2008 20:28


Новото масло за колата :

Изображение

За помпата ще видим за сега,

Ма съм забравил да взема педала на газста, че той е ел. утре отивам да го диря :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 18 сеп 2008 21:14


Ми преправя се да, ако беше тройка ГТИ-ка щеше да е лесно да, ма любовта иска жертви, ако не ме кефеше двойката като кола щях да с взема направо Р32, ма така се случи, сега се караме с баща ми защо не съм си взимал Р32-ка, ми тогава не исках 4-ка,

Днес ми мина през главата да продам всичко и да си взема 32-ка, ма после пак ще искам турбо, така същия филм, ма сега серийте са повече

Симеоне, това намерих ве, пък и запазен беше, 6 скорости кеф,

Не ми трябваще да му плащам мито колега за кво ми е

Пък и нал нашия форум требе да има проекти :wink:


Потребителски аватар
VwCorradoVRT
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 24 май 2008 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково-Washington

Мнениеот VwCorradoVRT » Чет 18 сеп 2008 23:38


За помпата е важно ---Налягането което може да вдигне и нейният дебит! Литра на час!Лично аз оставих старите две помпи на голфа(оргиналния мотор 1.8 -107 коня) и има една външна и една вътрешна,които се справят сравнително добре и на веера иначе ставаше сложно за смяна!Външна рейсингова е най-добрийт вариант!
А с големият проект нищо не е свършило! Само успяхме да запалим мотора преди да замина,колата в момента се мапва,и най-много ме яд че не съм в БГ за да си видя трудат дето съм хвърлил няколко години!За нея повече информация,след като окончателно е готова!Само една информация мога да ви светна!TURBOTO e Garret GT4288R!!! Ето една стара снимка!
Изображение
За тези които не знят,подходящо е за OVER 1000PS!


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 19 сеп 2008 16:28


Взех си регулатор за бензина, за сега ще пробвам с мойта помпа, ако малее ще тургам от друго

Пуснах малко от турбо пътищата, ма след Икулера стават по малко Ф за сега така ще остане че и кулера е с такова Ф, остана да си взема една тръба и едно коляно на 45градуса :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 21 сеп 2008 18:22


Да зарежем малко за Икулера

Изображение

Но нещо не ставаше, пречеха разни работи, нема от де да минат пътищата, и за това реших да махна радиатора за климатика и там да го джасна, а на пролет пак ново начало за оправяне

Купих си маркучи за пътищата и ал тръба и коляно

Изображение

Тука преходника който излиза от турбото и към тръбите

Изображение

Обаче като го сложих и немаше место за коляното за това се наложи да намалим малко тръбата

Изображение

Изображение

Тук натъкмих съединенията

Изображение

Ма нещо не съм изчисли кво ми трябва и ми трябва една ал. тръба за да свържа левия край на кулера

Изображение

И още едно коляно на 45' за десния край

Изображение


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Нед 21 сеп 2008 21:49


мадкап , гледам стана дума за бензинови помпи :lol:
Ще ти покажа как съм го организрал при моита кола която беше 1.6 карб и нямаше електри4ески помпи :wink:
Сложих от ГТИ в резервоара потяема
След тфа си изработих следното нещо
Изображение
Изображение
Сложих му една Бош 910 която според мен ще стигне до към 1.3-1.4 бара налягане на турбото (ама да не надвишаваш с много и заводските обороти де )
Това налягане за теб е недостижима цел с нали4ното синхро според мен , но няма зна4ение ... мисълта ми е 4е помпата е корава и то доста

Ако имаш желание мога да те опътя от каде да си напазаруваш 910 на Много добра цена ... на ЛС ако искаш ...

Успех :wink:

П.С. не е задължително да се праи от алуминии , може и от друг метал ... просто аз такова имах под ръка


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 21 сеп 2008 22:38


Ако закъсам с помпата ще те потърся

Случайни снимки

Изображение

Бахти и бъркотията, не правете това у дома :)

Изображение


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 21 сеп 2008 22:43


Краси, какви спирачки ще ползваш?


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 21 сеп 2008 23:08


За сега мойте си, иначе имам комплект 5-100 от 3-ка ГТИ, ма съм намислил още едно нещо


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 22 сеп 2008 22:21


madcap написа:За сега мойте си, иначе имам комплект 5-100 от 3-ка ГТИ, ма съм намислил още едно нещо

:shock Въобще не си помисляй да караш с тия "намалявачки" с размер на компакт диск!!!! Повярвай ми- повече ще натискаш спирачките отколкото газ-та! Така че- слагай направо големите спирачки и не си прави експерименти!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта