Тихомире ще ти дам завойче , като дойдеш ще ударим една почерпка
sin orel C20XE аз ще хвана тръби всичко за да е здраво, ма нема от каде да минат маркучите и от там е най лесно, утре ще наложа и бронята за видя каде точно ще е и отивам да си взема маркучите
Леонардо с мойте радиатори съм, ония бяха скършени от удара, пък и четох в нета че на 1.8т са по високи и не мое се затвори капака
Случайна снимка
MK2 1.8Т 20V
- Golf_maniac
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
- Автомобил: BMW 530i
- Двигател: V8
- Местоположение: Варна
Колега не знам дали си го виждал този англичанин как е
действал...
http://www.20vsyncro.co.uk/My%20Golf%20Syncro.htm
Късмет до финала и внимавай с най-десния педал
действал...
http://www.20vsyncro.co.uk/My%20Golf%20Syncro.htm
Късмет до финала и внимавай с най-десния педал
- VwCorradoVRT
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Washington
Базикам се,аз ако ти помагах заради пари, щях да се казвам Ники Златков!Щях да кажа :------Краси, а бе тука знам един Леон с турбо мотор ако проявяваш интерес,ама за мен толкова $,!!да съм ти искал пари за нещо!!!Както и да е!Голям радиатор може да се вкара,виж аз как вкарах на моята бивша Golf2-ка VR6-ра с радиатора,който си е доста големичък,та и с две перки, ама дали загрява сега!!!Турбо мотора сие малка печка и най-вероятно ще имаш нужда да му навреш един голям воден радиатор! Пък за завойчето,аз викам да си купя едих с такъв мотор тука да си го карам в USA! E,малко иска работа,но за мен това не е никакъв проблем!
Може и да стане кола от това а,хубавото е че е юбилейка!
На сминките от 2-ка се виждат моркучите на радиатора къде влизат,мозеш да си направиш извода за радиатора в него!
Не знам дали ти казах,другото лято като се върна ще му бутна едно турбо китче,за да разплаква тиа Ферарита там в Хасково !
Питай ако нещо,когато мога ще ти пиша!
A този звяр е на един съсед до нас!
АРЕ УСПЕХ!
Може и да стане кола от това а,хубавото е че е юбилейка!
На сминките от 2-ка се виждат моркучите на радиатора къде влизат,мозеш да си направиш извода за радиатора в него!
Не знам дали ти казах,другото лято като се върна ще му бутна едно турбо китче,за да разплаква тиа Ферарита там в Хасково !
Питай ако нещо,когато мога ще ти пиша!
A този звяр е на един съсед до нас!
АРЕ УСПЕХ!
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Тихомире базикам се ве, но винаги знаеш че мога и искам да почерпя
Имам друг проблем, взех от Сеата сондата и помпата (те са в едно) за резервоара, но не става на моя резервоар малък е отвора а не мога да сложа друг от 3-ка нал съм синхро
Ако сложа външна от мерцедес или ауди те са външни дали ще стане,
Незнам колко бара или там квото е вдига тази орг. помпа и дали мойта няма да и тя да е до 3 бара, мисля на ГТИ-ките е толкова
че не ми се дават сега 5-600 лв за по голяма, а май трябва ли да сложа бензинов регулатор че утре отивам да купувам маркучите за турбото да си взимам направо и таквоз
п.п. нема каде да сложа Икулера и сега махнах радиатора за климатика и пред водния ще е
Имам друг проблем, взех от Сеата сондата и помпата (те са в едно) за резервоара, но не става на моя резервоар малък е отвора а не мога да сложа друг от 3-ка нал съм синхро
Ако сложа външна от мерцедес или ауди те са външни дали ще стане,
Незнам колко бара или там квото е вдига тази орг. помпа и дали мойта няма да и тя да е до 3 бара, мисля на ГТИ-ките е толкова
че не ми се дават сега 5-600 лв за по голяма, а май трябва ли да сложа бензинов регулатор че утре отивам да купувам маркучите за турбото да си взимам направо и таквоз
п.п. нема каде да сложа Икулера и сега махнах радиатора за климатика и пред водния ще е
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ми преправя се да, ако беше тройка ГТИ-ка щеше да е лесно да, ма любовта иска жертви, ако не ме кефеше двойката като кола щях да с взема направо Р32, ма така се случи, сега се караме с баща ми защо не съм си взимал Р32-ка, ми тогава не исках 4-ка,
Днес ми мина през главата да продам всичко и да си взема 32-ка, ма после пак ще искам турбо, така същия филм, ма сега серийте са повече
Симеоне, това намерих ве, пък и запазен беше, 6 скорости кеф,
Не ми трябваще да му плащам мито колега за кво ми е
Пък и нал нашия форум требе да има проекти
Днес ми мина през главата да продам всичко и да си взема 32-ка, ма после пак ще искам турбо, така същия филм, ма сега серийте са повече
Симеоне, това намерих ве, пък и запазен беше, 6 скорости кеф,
Не ми трябваще да му плащам мито колега за кво ми е
Пък и нал нашия форум требе да има проекти
- VwCorradoVRT
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Washington
За помпата е важно ---Налягането което може да вдигне и нейният дебит! Литра на час!Лично аз оставих старите две помпи на голфа(оргиналния мотор 1.8 -107 коня) и има една външна и една вътрешна,които се справят сравнително добре и на веера иначе ставаше сложно за смяна!Външна рейсингова е най-добрийт вариант!
А с големият проект нищо не е свършило! Само успяхме да запалим мотора преди да замина,колата в момента се мапва,и най-много ме яд че не съм в БГ за да си видя трудат дето съм хвърлил няколко години!За нея повече информация,след като окончателно е готова!Само една информация мога да ви светна!TURBOTO e Garret GT4288R!!! Ето една стара снимка!
За тези които не знят,подходящо е за OVER 1000PS!
А с големият проект нищо не е свършило! Само успяхме да запалим мотора преди да замина,колата в момента се мапва,и най-много ме яд че не съм в БГ за да си видя трудат дето съм хвърлил няколко години!За нея повече информация,след като окончателно е готова!Само една информация мога да ви светна!TURBOTO e Garret GT4288R!!! Ето една стара снимка!
За тези които не знят,подходящо е за OVER 1000PS!
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Да зарежем малко за Икулера
Но нещо не ставаше, пречеха разни работи, нема от де да минат пътищата, и за това реших да махна радиатора за климатика и там да го джасна, а на пролет пак ново начало за оправяне
Купих си маркучи за пътищата и ал тръба и коляно
Тука преходника който излиза от турбото и към тръбите
Обаче като го сложих и немаше место за коляното за това се наложи да намалим малко тръбата
Тук натъкмих съединенията
Ма нещо не съм изчисли кво ми трябва и ми трябва една ал. тръба за да свържа левия край на кулера
И още едно коляно на 45' за десния край
Но нещо не ставаше, пречеха разни работи, нема от де да минат пътищата, и за това реших да махна радиатора за климатика и там да го джасна, а на пролет пак ново начало за оправяне
Купих си маркучи за пътищата и ал тръба и коляно
Тука преходника който излиза от турбото и към тръбите
Обаче като го сложих и немаше место за коляното за това се наложи да намалим малко тръбата
Тук натъкмих съединенията
Ма нещо не съм изчисли кво ми трябва и ми трябва една ал. тръба за да свържа левия край на кулера
И още едно коляно на 45' за десния край
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
мадкап , гледам стана дума за бензинови помпи
Ще ти покажа как съм го организрал при моита кола която беше 1.6 карб и нямаше електри4ески помпи
Сложих от ГТИ в резервоара потяема
След тфа си изработих следното нещо
Сложих му една Бош 910 която според мен ще стигне до към 1.3-1.4 бара налягане на турбото (ама да не надвишаваш с много и заводските обороти де )
Това налягане за теб е недостижима цел с нали4ното синхро според мен , но няма зна4ение ... мисълта ми е 4е помпата е корава и то доста
Ако имаш желание мога да те опътя от каде да си напазаруваш 910 на Много добра цена ... на ЛС ако искаш ...
Успех
П.С. не е задължително да се праи от алуминии , може и от друг метал ... просто аз такова имах под ръка
Ще ти покажа как съм го организрал при моита кола която беше 1.6 карб и нямаше електри4ески помпи
Сложих от ГТИ в резервоара потяема
След тфа си изработих следното нещо
Сложих му една Бош 910 която според мен ще стигне до към 1.3-1.4 бара налягане на турбото (ама да не надвишаваш с много и заводските обороти де )
Това налягане за теб е недостижима цел с нали4ното синхро според мен , но няма зна4ение ... мисълта ми е 4е помпата е корава и то доста
Ако имаш желание мога да те опътя от каде да си напазаруваш 910 на Много добра цена ... на ЛС ако искаш ...
Успех
П.С. не е задължително да се праи от алуминии , може и от друг метал ... просто аз такова имах под ръка
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
madcap написа:За сега мойте си, иначе имам комплект 5-100 от 3-ка ГТИ, ма съм намислил още едно нещо
Въобще не си помисляй да караш с тия "намалявачки" с размер на компакт диск!!!! Повярвай ми- повече ще натискаш спирачките отколкото газ-та! Така че- слагай направо големите спирачки и не си прави експерименти!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта