
генерация на АБФ-въпрос????
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
генерация на АБФ-въпрос????
здр,направих генеразия на моя абф сложих му колектор 4-2-1 и съм със права траба на нея има само 2 резонатора и съм на Ф-60,единия е в средата а другия го ползвам като краино.че вапроса ми е такъв вазможно ли е дази генеразия да нее както трябва и ако е така как трябва да се направи. и дано пак някои да не заключи темата.МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО 

- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
колега, това си е цяла наука - неможе да завариш 3 тръби и да си мислиш че си готов, те тия неща се смятат и изчисляват как най-добре да дойде ъгъла и свивката..... но доста хора си мислят че това е най-лесното..... колата ти може да не върви както трябва от неправилно напревени колектори и тн. айде успех 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Volkov написа:колега, това си е цяла наука - неможе да завариш 3 тръби и да си мислиш че си готов, те тия неща се смятат и изчисляват как най-добре да дойде ъгъла и свивката..... но доста хора си мислят че това е най-лесното..... колата ти може да не върви както трябва от неправилно напревени колектори и тн. айде успех
Г-н ядредния физик се произнесе амин, това е проста генерация ве пич, няма да изтрелва балистична ракета или совалка

А и да ти кажа имал съм правен и купешки колектор и разлика м/у тях няма

Малииии глей ся и ти как се изложи.....
ако се беше сетил да качиш колата на дино преди и след като смени правения колектор щеше да видиш къде и как се движи кривата на въртяшия момент!
баце има една група от хора които смятат и смятат..... докато ти покаже диното ефект от генерацията и .....даже да не е шумна....
Генерацията трябва да е сметната спрямо мотора!
Зависи от валовете....
Зависи от целите на колектора
Зависи от типа на гърнетата
Зависи от големината на тръбите....
Зависи от топлината в колектора....
Всяка една сгъвка е от значение всеки мм в радиус е от значение
ОБРАТНО НАЛЯГАНЕ МУ СЕ ВИКА
не си мисли че гърнетата са само за заглушаване на шума ..... има едни "Гадни" математици дето смятат и скорост на газовете при еди какво си сечение на тръбата и какво е обратното налягане .... какъв ще е ефекта от "отпушването" на изпускателите.....
ако се беше сетил да качиш колата на дино преди и след като смени правения колектор щеше да видиш къде и как се движи кривата на въртяшия момент!
баце има една група от хора които смятат и смятат..... докато ти покаже диното ефект от генерацията и .....даже да не е шумна....
Генерацията трябва да е сметната спрямо мотора!
Зависи от валовете....
Зависи от целите на колектора
Зависи от типа на гърнетата
Зависи от големината на тръбите....
Зависи от топлината в колектора....
Всяка една сгъвка е от значение всеки мм в радиус е от значение
ОБРАТНО НАЛЯГАНЕ МУ СЕ ВИКА

не си мисли че гърнетата са само за заглушаване на шума ..... има едни "Гадни" математици дето смятат и скорост на газовете при еди какво си сечение на тръбата и какво е обратното налягане .... какъв ще е ефекта от "отпушването" на изпускателите.....
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да бе баце знам, че гърнената не са само за заглушаване на шума за това си имам две, иначе щех да си пусна правата тръба
Идеята ми беше, че някой хора имат прекалено големи очаквания и си мислят, че като сложат колектор и колата ще стане самолет, а реално не е така всички знаем, че резултати са по-малки и искараните кончета струват доста парички.

Идеята ми беше, че някой хора имат прекалено големи очаквания и си мислят, че като сложат колектор и колата ще стане самолет, а реално не е така всички знаем, че резултати са по-малки и искараните кончета струват доста парички.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Bobby_ написа:........
Генерацията трябва да е сметната спрямо мотора!
Зависи от валовете....
Зависи от целите на колектора
Зависи от типа на гърнетата
Зависи от големината на тръбите....
Зависи от топлината в колектора....
Точно така, като се взема и предвид обема на отделния цилиндър, на какви обороти очакваш да работи двигателя и конструкцията на всмукателния колектор....
Разбира се за любителски нужди - горните стойности може да имат ориентировъчен характер...

Като 4-2-1 колектор е по-подходящ за стрийт употреба, тъй като осигурява добър въртящ момент почти по цялата крива на оборотите без резки колебания, но пък ако се търси максималната мощност при по-високи обороти колектор 4-1 е по-подходящ....
Като например, ако намалиш диаметъра на първичните рънъри местиш въртящия момент надолу в оборотите, а ако увеличиш дължината - добиваш повече сила в ниски и средни обороти и намаляване на мощността във високите....
Та това, че един колектор е купешки или правен не означава нищо - зависи с каква цел и с какво качество е направен колектора...както и ефекта само от колектор може да се окаже минимален, ако двигателя не е подготвен за този колектор...понякога ефекта може да се окаже и отрицателен според спецификата на колектора и ОЧАКВАНИЯТА на собственика....
П.С. Напоследък зачестиха темите "какъв колектор да си сложа", "с колко да си сваля главата" и т.н. - на подобни въпроси няма как да се отговори, щото самият въпрос съдържа много неизвестни - затова колегите да не се учудват, защо, иначе толкова съдържателните им теми, отиват в коша...
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
- if4oo
- Мнения: 322
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
- Автомобил: GOLF 4 VR6T
- Двигател: AUE
- Местоположение: pleven
Re: генерация на АБФ-въпрос????
имам въпросче...и да не пускам нова тема,ако може ще го задам тук.Генаерацията на абф-а е стоковата(ф50)имам спортно средно гърне POWERFUL гърнето е проходно и е здраво,НО ф-то му е 44.дали не прави тапа макар и на стоковата генерация???без катализатор съм и със спортно задно също powerful.колебая се и за резонатор на мястото на средното ,но искам да я задържа по-тиха.
Re: генерация на АБФ-въпрос????
Айде и аз да вдигна темата :
Скоро си сложих двигател - АБФ и искам да му правя генерация на която ще има един резонатор(в средата) и крайно спортно гърне.
Въпроса ми към вас е 63мм(външно) много ли ще е за стоков АБФ?
Ще слагам чип по-нататак,но нищо друго няма да се пипа по двигателя.
Скоро си сложих двигател - АБФ и искам да му правя генерация на която ще има един резонатор(в средата) и крайно спортно гърне.
Въпроса ми към вас е 63мм(външно) много ли ще е за стоков АБФ?
Ще слагам чип по-нататак,но нищо друго няма да се пипа по двигателя.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: генерация на АБФ-въпрос????
На стоков мотор освен да забучи ужасно друга файда няма да има от разширяване че даже може и по зле да стане.Ако е било нужно щяло да го направят в завода.За шума ще кажа на колегата по горе че средното гърне е главният заглушител на АБФа и махне ли се няма как да се заглуши ако ще и 5 резонатора да се сложат.Както е обяснил боби по горе преди бая време всичко е навързано и в случая стоковия мотор са му достатъчни тези тръби но ако някой има силно желание да го направи го съветвам да не превишава ф57 външно 

Re: генерация на АБФ-въпрос????
Еми генерацията ми сега е от 1.6 101 коня и затова мисля че ще имам нужда от малко по-голяма....
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: генерация на АБФ-въпрос????
Стоковата ако не се лъжа е 55 вътрешно 

Re: генерация на АБФ-въпрос????
да и аз така знам,моята сега е на Ф50,и ако няма да правя друга генерация,то поне средното гърне мисля че трябва да се махне...
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: генерация на АБФ-въпрос????
bbboiko2004 написа:Стоковата ако не се лъжа е 55 вътрешно
55мм, ама външно.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта