Здравейте, интересува ме до каква степен може да се покачи мощноста на този двигател(PD 2001г) чрез чип или ремап(евентуално с още нещо, вие ще кажете какво и колко струва). 180 коня 430Нм - възможно ли е?
Ще мога ли да се опъвам на 1.8Т 150 сток?
golf 1.9 TDI 130
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: golf 1.9 TDI 130
sineokiq написа:Ще мога ли да се опъвам на 1.8Т 150 сток?
Че ти и сега можеш. Имаш 100 н/м повече от него и само 19 коня по-малко.
sineokiq написа:180 коня 430Нм - възможно ли е?
Със сигурност е възможно, но не и само с ремапване.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
проблема ми е че като се пробвах с пасата на баща ми които е същия двигател със един мои приятел със голф 3 2.0 16в 150 и просто тругжам преди него но тои като мине на втора и ме минава и заминава.... тва е гадното че заминава... ами аз искам да става обратното но не само със 2.0 16в 150коня ами и със 1.8Т 150 коня, а пък ако са с ремап още по добре..... аи ако са с ремап поне от летящ старт.... възможно ли е всичко това с ремап на голф 1.9 130?
кои са другите неща за за които говориш?
кои са другите неща за за които говориш?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
sineokiq написа:проблема ми е че като се пробвах с пасата на баща ми които е същия двигател със един мои приятел със голф 3 2.0 16в 150 и просто тругжам преди него но тои като мине на втора и ме минава и заминава.... тва е гадното че заминава... ами аз искам да става обратното но не само със 2.0 16в 150коня ами и със 1.8Т 150 коня,
130к.с на пасат и 130к.с на голф са две различни неща,пасата по-тежък

Иначе щом падаш от голф2.0 16в ,то с 1.8Т нямаш никакъв шанс поне без чип де

Дюзите са ти като тези на ARL - PD150.
Тай че намери си турбина от PD150 трябва да земеш и маркуча който се закача на турбото посока интеркулера(50 лв по моргите) защото изхода от студения охлюв е на 90 градуса спрямо твойта турбинка. Ремап с надуване на макс
- 1.7 бара ще държи във високите и си ~ 180 кончета.
Не го жали двигателчето си държи и до 250-260 коня със сток карантии ама става сложно и скъпо.
Тай че намери си турбина от PD150 трябва да земеш и маркуча който се закача на турбото посока интеркулера(50 лв по моргите) защото изхода от студения охлюв е на 90 градуса спрямо твойта турбинка. Ремап с надуване на макс

Не го жали двигателчето си държи и до 250-260 коня със сток карантии ама става сложно и скъпо.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
сякаш не искам да сменям турбо, там и интеркулер ще трябва и тн... много пари заминават....
говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?
то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?
чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)
говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?
то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?
чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
sineokiq написа:говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?
то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?
чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)
ако избирам между тия два чипа кои е по добрия?
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
sineokiq написа:sineokiq написа:говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?
то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?
чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)
ако избирам между тия два чипа кои е по добрия?
На мен и двата ми се струват малко невъзможни. По скоро нещо в средата трябва да е. В ей тоя сайт http://upsolute.com/ с чип тоя мотор го дават 163 коня и 405 н/м, което ми се струва максимума на постижимото само с ремап.
Имай предвид, че 1.8т само с чип става много зъл и няма стигане.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
аз ще правя кустом мап, така че ще мога да избера до колкото е възможно на какви обороти да ми е мах въртящ момент и мах KW как е по добре да е по нависоко НМ и повече КВ по този начин или обратното, НМ да са на по ниски обороти, да тругва на по ниски обороти но и да спира на по ниски и съответно няма да имам толоква КВ....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта