golf 1.9 TDI 130

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

golf 1.9 TDI 130

Мнениеот sineokiq » Пон 29 сеп 2008 13:11


Здравейте, интересува ме до каква степен може да се покачи мощноста на този двигател(PD 2001г) чрез чип или ремап(евентуално с още нещо, вие ще кажете какво и колко струва). 180 коня 430Нм - възможно ли е?

Ще мога ли да се опъвам на 1.8Т 150 сток?




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 29 сеп 2008 13:51




sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Пон 29 сеп 2008 14:15


става дума за мк4 помпа дюза, не са ли малко 145 на колелетата? 1.8Т колко има на колелетата?


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: golf 1.9 TDI 130

Мнениеот The^Maniac » Пон 29 сеп 2008 16:53


sineokiq написа:Ще мога ли да се опъвам на 1.8Т 150 сток?


Че ти и сега можеш. Имаш 100 н/м повече от него и само 19 коня по-малко.

sineokiq написа:180 коня 430Нм - възможно ли е?


Със сигурност е възможно, но не и само с ремапване.


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Пон 29 сеп 2008 17:28


проблема ми е че като се пробвах с пасата на баща ми които е същия двигател със един мои приятел със голф 3 2.0 16в 150 и просто тругжам преди него но тои като мине на втора и ме минава и заминава.... тва е гадното че заминава... ами аз искам да става обратното но не само със 2.0 16в 150коня ами и със 1.8Т 150 коня, а пък ако са с ремап още по добре..... аи ако са с ремап поне от летящ старт.... възможно ли е всичко това с ремап на голф 1.9 130?

кои са другите неща за за които говориш?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 29 сеп 2008 18:19


sineokiq написа:проблема ми е че като се пробвах с пасата на баща ми които е същия двигател със един мои приятел със голф 3 2.0 16в 150 и просто тругжам преди него но тои като мине на втора и ме минава и заминава.... тва е гадното че заминава... ами аз искам да става обратното но не само със 2.0 16в 150коня ами и със 1.8Т 150 коня,

130к.с на пасат и 130к.с на голф са две различни неща,пасата по-тежък :idea:
Иначе щом падаш от голф2.0 16в ,то с 1.8Т нямаш никакъв шанс поне без чип де :roll:


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Пон 29 сеп 2008 18:29


аз падам когато карам на баща ми пасата, тука става дума за голф със същия двигател като на пасата...със чипосан голф 1.9 130 ще ги късам ли това ме интересува, дали ще заминавам НА голф 1.8Т 150 както моя приятел със 2.0 16в заминава НА пасата на баща ми?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 29 сеп 2008 18:35


Не се учудвай, че са само 145 на колелата.При теб от 130 едва ли ще има и 100 на колелата.Трябват си инвестиции за да му изцедиш всичката сила на тоз мотор.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Пон 29 сеп 2008 18:38


Дюзите са ти като тези на ARL - PD150.

Тай че намери си турбина от PD150 трябва да земеш и маркуча който се закача на турбото посока интеркулера(50 лв по моргите) защото изхода от студения охлюв е на 90 градуса спрямо твойта турбинка. Ремап с надуване на макс :twisted: - 1.7 бара ще държи във високите и си ~ 180 кончета.

Не го жали двигателчето си държи и до 250-260 коня със сток карантии ама става сложно и скъпо.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пон 29 сеп 2008 19:09


Аз пък си мисля 4е нещо в голфа ти не е наред щом пада от АБФ ... скоро да си сменявал дебитомер или поне да си го проверявал :roll:


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Пон 29 сеп 2008 19:09


сякаш не искам да сменям турбо, там и интеркулер ще трябва и тн... много пари заминават....

говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?

то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?


чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 29 сеп 2008 19:42


Приятел какво толкове ти е трън в очите това 1.8т. Ти откъде ще знаеш на колата срещу която се пускаш какво и е правено. Знаеш ли с МАЛКО инвестиция какво става от 1.8Т :roll: Като искаш да биеш 1.8т земи си Р32 :lol:
Още се чудя как не е заминала тая тема в кофата.


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Пон 29 сеп 2008 21:12


sineokiq написа:говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?

то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?


чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)


ако избирам между тия два чипа кои е по добрия?


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Вто 30 сеп 2008 9:11


sineokiq написа:
sineokiq написа:говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?

то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?


чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)


ако избирам между тия два чипа кои е по добрия?


На мен и двата ми се струват малко невъзможни. По скоро нещо в средата трябва да е. В ей тоя сайт http://upsolute.com/ с чип тоя мотор го дават 163 коня и 405 н/м, което ми се струва максимума на постижимото само с ремап.

Имай предвид, че 1.8т само с чип става много зъл и няма стигане.


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Вто 30 сеп 2008 12:54


аз ще правя кустом мап, така че ще мога да избера до колкото е възможно на какви обороти да ми е мах въртящ момент и мах KW как е по добре да е по нависоко НМ и повече КВ по този начин или обратното, НМ да са на по ниски обороти, да тругва на по ниски обороти но и да спира на по ниски и съответно няма да имам толоква КВ....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта