По-големи дюзи за AAZ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

По-големи дюзи за AAZ

Мнениеот GTI_16VT » Сря 08 окт 2008 19:05


Става въпрос за следното-имам Голфче с ААЗ мотор,обаче дюзите май ми дойдоха вече малки .Бихте ли ме светнали от кои ДВГ на Фолксваген или от друга марка кола с Бош мех.помпа могат да се вземат по-големи дюзички.

4. Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им

mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Сря 08 окт 2008 19:10


Една молба да ни светнеш как така дюзите станаха малки :?: :idea:


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Сря 08 окт 2008 19:13


komitov написа:Една молба да ни светнеш как така дюзите станаха малки :?: :idea:
Виж му никнейм-а и ще се досетиш :D


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Сря 08 окт 2008 21:04


Ника го остави.Става въпрос за Голф 3 ТД.А дюзите ми требват щот тез вече ми идват малки,заради малко по-големият бууууст така да се каже.Та ако имаш идея от какво мога да си взема дюзи кажи.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 08 окт 2008 21:08


ot 1.6tdi ra,sb , малко по-големички са(вземи само разпръсквача) , стават и от мерцедес които са доста по-големи ама не помня номера им


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Сря 08 окт 2008 22:48


За втори път пускам тема и заради това така се изложих.Нищо за следващия път ще зная.


Благодаря ти колега за отг,ще гледам да проверя тая работа някъде.А ако случаино някои знае в кои саит може да се провери,ще ми спести доста време. :D

Все пак ми се струва,че ще успея да позасиля още малко дядо дизел :twisted:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Чет 09 окт 2008 7:45


Колега то само с дюзи няма да стане.Трябва да барнеш клапата на LDA. Смени я с такава от 1.6. И да увеличиш дебита.
На колко бара смяташ да я караш.
Ако ти се занимава мога да ти кажа някои неша.
А и дюзите от мерцедес 300д стават но те работят на 135 бара за разлика от ГТД дюзите за 1.6 които са на 155бара


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Чет 09 окт 2008 19:19


Значи аз вече я карам колата.Сега сам с турбо Гарет ГТ20 което никак не е малко.Макс надува идва чак на 3200 об.Отначало го пуснахме на 1.6 обаче много бързо умекна уест геита и истърва от някуде.Маи тря да си намеря някои с по твърда пружина.В момента карам на 1.35,като на 4 и 5 скорост пада на 1.2.В момента нафтата ми стига,обаче на по-големия надув на високите обороти по забиваше малко.

По принцип приемам съвети сякъкви и ще сам много благодарен ако ме светнеш за нещо ново.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 10 окт 2008 21:25


оффтопик : А бе ти точно този двигател ли реши да правиш резачка ? То че по принцип има какво да се пипне - има , ама да го издуваш ..... като му изпадне демферната шайба и до там ще си 8)


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Нед 12 окт 2008 20:51


Колега,просто колата ми беше с такъв мотор и за това.Ко да на прая, да си сменя двигателя и тогава да го помпя?Знам,че в тоя форум 99% са против тоя мотор,ама според мен са в малка грешка.За общо вече 20000 км който съм минал така,единственото което сменям са турботата.Просто им се е...а мамата.Относно шайби,пукане на глави и други темп подобни дефекти дето давали тези мотори,не съм запознат,щото просто не са ми се случвали,а колата ми е на 200000км.Даже Румен от Бургас/Пасат БС/са хвана за главата кат му казах че не сам отварял мотора за нищо.а за вървенето аз няма да кажа нищо,нека колегите който са от Варна сами да споделят за 75 конювия Голф :twisted:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Нед 12 окт 2008 22:49


Колега,това което се опиваш няма да е невъзможно но мисля ще ти отнеме доста време да се занимаваш с настроики на помпата щото само с дюзи няма да стане(мисля знаеш)!Иначе ААЗ мотора не е лош,но зависи как е подържан!Ако е каран от някой бай италиано дето не знае че в тая кола се налива нещо друго освен нафта мн ясно че следващия собственик ще реве!Успех с тунинга!


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 13 окт 2008 13:34


Ами колега по принцип ще се строши мотора, но все пак кеф цена няма.Траябва ти друга изпускателна система просто ако си с фабрична
на това налягане и с това турбо мотора се души яко.Дюзи от 1.6гтд е добро решение.Знам че правят комбинация от частите на помпата от 1,6и1,9 както ти казах за мембранката.Можеш да портнеш главата но там вече ти си отговаряш.Спортния филтър при теб ше има ефект със сигурност.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 16 окт 2008 1:53


GTI_16VT написа:Колега,просто колата ми беше с такъв мотор и за това.Ко да на прая, да си сменя двигателя и тогава да го помпя?Знам,че в тоя форум 99% са против тоя мотор,ама според мен са в малка грешка.За общо вече 20000 км който съм минал така,единственото което сменям са турботата.Просто им се е...а мамата.Относно шайби,пукане на глави и други темп подобни дефекти дето давали тези мотори,не съм запознат,щото просто не са ми се случвали,а колата ми е на 200000км.Даже Румен от Бургас/Пасат БС/са хвана за главата кат му казах че не сам отварял мотора за нищо.а за вървенето аз няма да кажа нищо,нека колегите който са от Варна сами да споделят за 75 конювия Голф :twisted:
Танасе, Гоуфа е самолет. Ако има някой надъхан с Голфче ABF или някоя 4-ка 1.8 Т да заповяда. Ще остане мега втрещен като го бие една 75 коня печка. Скоро имаше старт с Леон ARL чипосан от Келеша + още малко доработки. Аз с мойта Тойота вървя наравно с него (а Леона върви баш бая много), а Танас с Голфа му прави 2-3 коли на 400м. Невероятно, но факт.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 16 окт 2008 11:34


Passat_bs написа:
GTI_16VT написа:Колега,просто колата ми беше с такъв мотор и за това.Ко да на прая, да си сменя двигателя и тогава да го помпя?Знам,че в тоя форум 99% са против тоя мотор,ама според мен са в малка грешка.За общо вече 20000 км който съм минал така,единственото което сменям са турботата.Просто им се е...а мамата.Относно шайби,пукане на глави и други темп подобни дефекти дето давали тези мотори,не съм запознат,щото просто не са ми се случвали,а колата ми е на 200000км.Даже Румен от Бургас/Пасат БС/са хвана за главата кат му казах че не сам отварял мотора за нищо.а за вървенето аз няма да кажа нищо,нека колегите който са от Варна сами да споделят за 75 конювия Голф :twisted:
Танасе, Гоуфа е самолет. Ако има някой надъхан с Голфче ABF или някоя 4-ка 1.8 Т да заповяда. Ще остане мега втрещен като го бие една 75 коня печка. Скоро имаше старт с Леон ARL чипосан от Келеша + още малко доработки. Аз с мойта Тойота вървя наравно с него (а Леона върви баш бая много), а Танас с Голфа му прави 2-3 коли на 400м. Невероятно, но факт.


Това ще рече, че тоя ААЗ е към 200 коня, което ако приемем че теоритически е възможно ми е много интересно как му издържат съединтиеля, скоростите, полуоските, диференциала и т.н....


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 16 окт 2008 11:52


и на мен ми е интересно как AAZ ще бие абф-а или 1,8Т но щом колегата казва може и така да е



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта