Става въпрос за следното-имам Голфче с ААЗ мотор,обаче дюзите май ми дойдоха вече малки .Бихте ли ме светнали от кои ДВГ на Фолксваген или от друга марка кола с Бош мех.помпа могат да се вземат по-големи дюзички.
4. Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им
mod edit: gr_kanev
По-големи дюзи за AAZ
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Колега то само с дюзи няма да стане.Трябва да барнеш клапата на LDA. Смени я с такава от 1.6. И да увеличиш дебита.
На колко бара смяташ да я караш.
Ако ти се занимава мога да ти кажа някои неша.
А и дюзите от мерцедес 300д стават но те работят на 135 бара за разлика от ГТД дюзите за 1.6 които са на 155бара
На колко бара смяташ да я караш.
Ако ти се занимава мога да ти кажа някои неша.
А и дюзите от мерцедес 300д стават но те работят на 135 бара за разлика от ГТД дюзите за 1.6 които са на 155бара
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Значи аз вече я карам колата.Сега сам с турбо Гарет ГТ20 което никак не е малко.Макс надува идва чак на 3200 об.Отначало го пуснахме на 1.6 обаче много бързо умекна уест геита и истърва от някуде.Маи тря да си намеря някои с по твърда пружина.В момента карам на 1.35,като на 4 и 5 скорост пада на 1.2.В момента нафтата ми стига,обаче на по-големия надув на високите обороти по забиваше малко.
По принцип приемам съвети сякъкви и ще сам много благодарен ако ме светнеш за нещо ново.
По принцип приемам съвети сякъкви и ще сам много благодарен ако ме светнеш за нещо ново.
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Колега,просто колата ми беше с такъв мотор и за това.Ко да на прая, да си сменя двигателя и тогава да го помпя?Знам,че в тоя форум 99% са против тоя мотор,ама според мен са в малка грешка.За общо вече 20000 км който съм минал така,единственото което сменям са турботата.Просто им се е...а мамата.Относно шайби,пукане на глави и други темп подобни дефекти дето давали тези мотори,не съм запознат,щото просто не са ми се случвали,а колата ми е на 200000км.Даже Румен от Бургас/Пасат БС/са хвана за главата кат му казах че не сам отварял мотора за нищо.а за вървенето аз няма да кажа нищо,нека колегите който са от Варна сами да споделят за 75 конювия Голф 

- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Колега,това което се опиваш няма да е невъзможно но мисля ще ти отнеме доста време да се занимаваш с настроики на помпата щото само с дюзи няма да стане(мисля знаеш)!Иначе ААЗ мотора не е лош,но зависи как е подържан!Ако е каран от някой бай италиано дето не знае че в тая кола се налива нещо друго освен нафта мн ясно че следващия собственик ще реве!Успех с тунинга!
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Ами колега по принцип ще се строши мотора, но все пак кеф цена няма.Траябва ти друга изпускателна система просто ако си с фабрична
на това налягане и с това турбо мотора се души яко.Дюзи от 1.6гтд е добро решение.Знам че правят комбинация от частите на помпата от 1,6и1,9 както ти казах за мембранката.Можеш да портнеш главата но там вече ти си отговаряш.Спортния филтър при теб ше има ефект със сигурност.
на това налягане и с това турбо мотора се души яко.Дюзи от 1.6гтд е добро решение.Знам че правят комбинация от частите на помпата от 1,6и1,9 както ти казах за мембранката.Можеш да портнеш главата но там вече ти си отговаряш.Спортния филтър при теб ше има ефект със сигурност.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Танасе, Гоуфа е самолет. Ако има някой надъхан с Голфче ABF или някоя 4-ка 1.8 Т да заповяда. Ще остане мега втрещен като го бие една 75 коня печка. Скоро имаше старт с Леон ARL чипосан от Келеша + още малко доработки. Аз с мойта Тойота вървя наравно с него (а Леона върви баш бая много), а Танас с Голфа му прави 2-3 коли на 400м. Невероятно, но факт.GTI_16VT написа:Колега,просто колата ми беше с такъв мотор и за това.Ко да на прая, да си сменя двигателя и тогава да го помпя?Знам,че в тоя форум 99% са против тоя мотор,ама според мен са в малка грешка.За общо вече 20000 км който съм минал така,единственото което сменям са турботата.Просто им се е...а мамата.Относно шайби,пукане на глави и други темп подобни дефекти дето давали тези мотори,не съм запознат,щото просто не са ми се случвали,а колата ми е на 200000км.Даже Румен от Бургас/Пасат БС/са хвана за главата кат му казах че не сам отварял мотора за нищо.а за вървенето аз няма да кажа нищо,нека колегите който са от Варна сами да споделят за 75 конювия Голф
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Passat_bs написа:Танасе, Гоуфа е самолет. Ако има някой надъхан с Голфче ABF или някоя 4-ка 1.8 Т да заповяда. Ще остане мега втрещен като го бие една 75 коня печка. Скоро имаше старт с Леон ARL чипосан от Келеша + още малко доработки. Аз с мойта Тойота вървя наравно с него (а Леона върви баш бая много), а Танас с Голфа му прави 2-3 коли на 400м. Невероятно, но факт.GTI_16VT написа:Колега,просто колата ми беше с такъв мотор и за това.Ко да на прая, да си сменя двигателя и тогава да го помпя?Знам,че в тоя форум 99% са против тоя мотор,ама според мен са в малка грешка.За общо вече 20000 км който съм минал така,единственото което сменям са турботата.Просто им се е...а мамата.Относно шайби,пукане на глави и други темп подобни дефекти дето давали тези мотори,не съм запознат,щото просто не са ми се случвали,а колата ми е на 200000км.Даже Румен от Бургас/Пасат БС/са хвана за главата кат му казах че не сам отварял мотора за нищо.а за вървенето аз няма да кажа нищо,нека колегите който са от Варна сами да споделят за 75 конювия Голф
Това ще рече, че тоя ААЗ е към 200 коня, което ако приемем че теоритически е възможно ми е много интересно как му издържат съединтиеля, скоростите, полуоските, диференциала и т.н....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта