Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот Daniel Kuntov » Вто 05 юли 2016 10:52


Здравейте колеги върти ми се една идея в главата.Да премахна средното гърне на голфа и да сложа резонаторно такова и крайно ремус.В момента колата е с резонатор,средно и крайно някакво спортно,няма мека връзка и катализатор.Идеята на интервенцията ми е да я поодпуша малко и да стане с 2 резонатора и крайно спортно,и да изкарам по добър звук.Но се питам дали ще има изобщо някакъв ефект?




didich
Мнения: 219
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот didich » Вто 05 юли 2016 23:00


Ако си със стоковия изпускателен колектор каквото и да правиш разлика няма да има /при положение, че вече си махнал катализатора и изключим случая когато той е бил запушен преди неговото премахване/, само ще има разлика в звука, тоест най много да стане по шумна, което за някои колеги си е голям минус, защото като стъпиш на магистралата ще ти гръмне главата.
Второ - провери в сервиз това средно гърне дали не е проходно, защото ако е такова то замяната му с резонатор се обезмисля.


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот Daniel Kuntov » Нед 10 юли 2016 11:01


Мерси.А варианти за спортен колектор,дали има от къде да се купи такъв колектор,или пък да е възможно някъде да ми направят?И какви резултати мога да очаквам след поставянето му и обвиване с термолента,махане на средното гърне и ремус отзад.


Потребителски аватар
if4oo
Мнения: 322
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
Автомобил: GOLF 4 VR6T
Двигател: AUE
Местоположение: pleven

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот if4oo » Нед 10 юли 2016 13:33


Махнеш ли средното гърне ще ти надуе главата!друг ефект няма да усетиш(освен ако не е запушено).око не е правено друго по мотора колектора също е излишна инвестиция!


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот Daniel Kuntov » Нед 10 юли 2016 14:08


По мотора е пипано малко,има лек маховик,спортен филтър панелен JR и разпределителния вал е някъв друг а не фабричния,но не знам точно какъв.Колата ще се кара с Газов инжекцион :)Двигателя е в много добро състояние и за това искам да вдигна още малко мощност и да си го карам за напред а не да купувам по мощна кола.


Потребителски аватар
mitkutuuu
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот mitkutuuu » Вто 12 юли 2016 5:06


Знам че ще прозвучи банално но за парите за които ще накараш това АГГ да живне може да си монтираш АБФ... Ако все пак си се насочил към 8 волтовия тунинг аз бих портнал главата, един малко по-бърз вал и добре изчислена генерация в комбинация с къса кутия и ще "хвърка" :beer


Потребителски аватар
AnCh0
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
Автомобил: Гетеи
Двигател: не го знам ама бяга xD
Местоположение: Varna

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот AnCh0 » Чет 15 дек 2016 10:06


А някой информация за спортен колектор лесно достъпен за този тип двигатели може ли да предложи ?


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот Daniel Kuntov » Вто 20 дек 2016 13:42


Колега моя съвет е да си намериш вал от г60.моя се оказа точно такъв.И мотора развърта много по агресивно.Също и лек маховик би дал добър ефект.Както и скорости от КР


Потребителски аватар
AnCh0
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
Автомобил: Гетеи
Двигател: не го знам ама бяга xD
Местоположение: Varna

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот AnCh0 » Съб 14 яну 2017 12:49


С Кр кутията 5 -та на 3000 оборота на колко километра е ? И кр кутията всички ли имат шперове или определени кутии ?


Потребителски аватар
Daniel Kuntov
Мнения: 820
Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: GTI 2.0 8V AGG

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот Daniel Kuntov » Съб 14 яну 2017 12:53


АЗ бях с скорости ACD подобни на кр-ските.На 5 та с 100 км. беше на 3000 об.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот Bai Sando » Съб 14 яну 2017 16:47


Скорости стават и от 1.6 101 коня,само се сменяват чашките на полуоските и феродов диск от 1.6 с 24 зъба.
С нея на 100 км/ч си на 3100 об. но във високите ще се мъчи и ще гори повече.
Според мен АГГ си е достатъчно пъргав в ниските и не му трябват къси скорости,евентуално може на който му се занимава да си пренареди 1,2,3 с по-къси,но ефекта ще е незначителен.


Потребителски аватар
AnCh0
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 18 яну 2011 21:20
Автомобил: Гетеи
Двигател: не го знам ама бяга xD
Местоположение: Varna

Re: Голф 3 2.0 АГГ премахване на средно гърне

Мнениеот AnCh0 » Съб 14 яну 2017 17:03


А разликата между вала на 2е и Г60 каква е ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта