ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот v1aDo » Нед 21 дек 2008 2:19


shopaza написа:Защо предпочетохте тази електроника пред мегаскурта :roll:


Това сериозен въпрос ли е? :?




Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gad3n_ » Нед 21 дек 2008 11:41


shopaza написа:Защо предпочетохте тази електроника пред мегаскурта :roll:


:shock :shock :shock :shock :shock


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот produxan » Нед 21 дек 2008 12:27


Колицата става много назлобена :twisted: :twisted: . Много хорица с скъпи коли ще ядат пердах :wink:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

mk1

Мнениеот mk1 » Нед 21 дек 2008 12:35


shopaza написа:Защо предпочетохте тази електроника пред мегаскурта :roll:

как могат да сравняват мега шит с DTA S60
:confused


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Нед 21 дек 2008 12:44


shopaza написа:Защо предпочетохте тази електроника пред мегаскурта :roll:

Все едно да попиташ защо сме взели Гарет турбина пред Китайска такава ?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 21 дек 2008 22:37


поздравления на изобретателя на предната броня :wink: :idea:


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Нед 21 дек 2008 22:55


Бронята е станала супер... Има прекрасна визия... Дано я видим тази година на Шампионатите и по съборите :twisted: :twisted:


shopaza
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот shopaza » Нед 21 дек 2008 23:24


RS-MAD написа:
shopaza написа:Защо предпочетохте тази електроника пред мегаскурта :roll:

Все едно да попиташ защо сме взели Гарет турбина пред Китайска такава ?

Не бре питам зада ме светнете по въпроса. Кажете така и така...аз знам че щом сте я избрали е по добра....... :wink:


Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот v1aDo » Пон 22 дек 2008 1:47


shopaza написа:
RS-MAD написа:
shopaza написа:Защо предпочетохте тази електроника пред мегаскурта :roll:

Все едно да попиташ защо сме взели Гарет турбина пред Китайска такава ?

Не бре питам зада ме светнете по въпроса. Кажете така и така...аз знам че щом сте я избрали е по добра....... :wink:


Надеждност, възможност за много по финна насторйка, много глезотийки, секвенционално впръскване и т.н. и пак НАДЕЖДНОСТ! Решихме да не доверяваме чарколак за хиляди левове на управление за 300лв..


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 22 дек 2008 5:37


Колата става много сериозна, само че на това налягане сигурно до 150-160 няма да може да си стъпи на гумите. Въпроса ми е на тия коне с какво ще спира тая кола? И къде ще е мястото на предния номер, че отпред вляво нещо не се връзва? :roll:


Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот v1aDo » Пон 22 дек 2008 9:50


За спирачки се мислят варянти в момента. А за номера лошото е, че където и да се сложи ще загрози много положението. Най вероятно ще е в долната част на бронята по средата.


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Пон 22 дек 2008 10:48


Много ме радва какво се заформя, ще следя темата с интерес! Разбира се, всички ще оценим своевременното обновление с информация и снимки. :)


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

а

Мнениеот emmko » Пон 22 дек 2008 17:24


Абе всичко е супер, даже меко казано супер,НО така поставено турбото няма ли да се блъска в купето,като знам как ходи назад-напред тоя мотор?!!!


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vr6vr6 » Пон 22 дек 2008 18:40


...

Последна промяна от vr6vr6 на Нед 05 сеп 2010 17:03, променено общо 1 път.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 23 дек 2008 9:54


Passat_bs написа:Колата става много сериозна, само че на това налягане сигурно до 150-160 няма да може да си стъпи на гумите.



чакам го да мине на вариант 4х4 в най скоро време :)

:D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта