Проект АБФ турбо - проблем

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Проект АБФ турбо - проблем

Мнениеот 16vturbo » Нед 30 ное 2008 0:47


здравеите на всички имам следния проблем. преди година започнах да монтирам турбо на един абф вси4ко варве6е по план но колата последно я надух на 1 бар и започна вав високите обороти 5000 да ми пада налягането немога да си обесня на какво се далжи това. сега поръчах ново турбо и нов колер, другото което следва е инжектори, и тук ми е големия проблем вазмойно ли е да сложа ниско омни на мегаскуирта[size=18][/size]
Редактирай си мнението да не е само с главни букви! mod edit: musura
Буквите са оправени от мен.
Следващия път такава тема направо ще бъде изтрита!
mod edit: dobrin

Последна промяна от 16vturbo на Нед 30 ное 2008 16:59, променено общо 1 път.




G60

Re: ПРОЕКТ АБФ ТУРБО-ПРОБЛЕМ

Мнениеот G60 » Нед 30 ное 2008 1:45


16vturbo написа:ДРУГОТО КОЕТО СЛЕДВА Е ИНЖЕКТОРИ, И ТУК МИ Е ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ ВАЗМОЙНО ЛИ Е ДА СЛОЖА НИСКО ОМНИ НА МЕГАСКУИРТА
не,всъщност може но за твоята кола е препоръчително да са високо омни

Последна промяна от G60 на Нед 30 ное 2008 1:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПРОЕКТ АБФ ТУРБО-ПРОБЛЕМ

Мнениеот Vizor » Нед 30 ное 2008 1:48


G60 написа:не!!!


а не ;) flyback board ? дето глупав четвъртокласник ще ти я налепи за 20 минути
туй за 2.2 .. 3-ката не я знам дали нема да бачка със секви инжектори.. ама нека разбиращите да кажат


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот 16vturbo » Нед 30 ное 2008 16:55


mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gad3n_ » Нед 30 ное 2008 23:25


може естествено ... мегата си работи и с ниско и високоомни ... а пада на налягането може да е от 1000 неща и сигурен ли си че просто не си прави peak & hold ?


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот 16vturbo » Пон 01 дек 2008 22:38


gad3n_ написа:може естествено ... мегата си работи и с ниско и високоомни ... а пада на налягането може да е от 1000 неща и сигурен ли си че просто не си прави peak & hold ?

чесно казано назнам какво означава peak & hold,не сам толкова запознат с термините. А вазможно ли е да от смукатела или испускателния кол.


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот 16vturbo » Пон 01 дек 2008 22:47


бях с турбо garett с AR42 от BMW 524td и ми казаха че е малко за моя мотор и сега поръчах по голямо от щатите чакам да доиде и 6те пусна малко снимки на самоделката


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 02 дек 2008 11:58


16vturbo написа:бях с турбо garett с AR42 от BMW 524td и ми казаха че е малко за моя мотор и сега поръчах по голямо от щатите чакам да доиде и 6те пусна малко снимки на самоделката


с това трябваше да започнеш...


G60

Мнениеот G60 » Вто 02 дек 2008 14:05


Дизеловата турбина :No един приятел също беше сложил такава и имаше проблеми с нея след 5000 об/мин прекъсваше


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 02 дек 2008 14:19


G60 написа:Дизеловата турбина :No един приятел също беше сложил такава и имаше проблеми с нея след 5000 об/мин прекъсваше


обясни ми каква е разликата между дизеловата и бензиновата :)
също така я виж на ц20лет турбината на какви дизели я слагат ;)
просто твоя приятел не си е направил правилно сметката ;)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 02 дек 2008 17:57


Vizor написа:
G60 написа:Дизеловата турбина :No един приятел също беше сложил такава и имаше проблеми с нея след 5000 об/мин прекъсваше


обясни ми каква е разликата между дизеловата и бензиновата :)
също така я виж на ц20лет турбината на какви дизели я слагат ;)
просто твоя приятел не си е направил правилно сметката ;)


ама ти сериозно ли ?


G60

Мнениеот G60 » Вто 02 дек 2008 20:09


Vizor написа:

просто твоя приятел не си е направил правилно сметката ;)
Щом казваш :)


16vturbo
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот 16vturbo » Вто 02 дек 2008 20:35


Vizor написа:
G60 написа:Дизеловата турбина :No един приятел също беше сложил такава и имаше проблеми с нея след 5000 об/мин прекъсваше


обясни ми каква е разликата между дизеловата и бензиновата :)
също така я виж на ц20лет турбината на какви дизели я слагат ;)
просто твоя приятел не си е направил правилно сметката ;)
какво точно омаш впредвид


Потребителски аватар
vAnKaTa```
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варната

Мнениеот vAnKaTa``` » Вто 02 дек 2008 21:02


Vizor написа:
обясни ми каква е разликата между дизеловата и бензиновата :)



еми май дизеловата прави макс. надуф при доста по ниско обороти от бенз.
от 525 тд е нормално после да забиви след 5000об. на твоята кола защото на дизела там му е макса


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Вто 02 дек 2008 23:43


просто когато турбината е с малък горещ охлюв а храни тайъв голям мотор бууста излиза много бързо извън картата и се получава така наречената тапа и почва спада на налягането.тва се получава и при турбините с променклива геометрия когато соленоида се повреди и тея лопадчици вътре не работят и не се затворт за да овеличт геометрията.буста идва бързио но в по високите обороти направо забива. с две думи не ти е сметната турбината за мотора.на теб си ти трябва бензинова турбина щото едва ли ше намериш подходяща дизелова която да не е с променлива геометрия.

поне така си мисля аз ма може и мойте сметки да са грешни :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта