здравеите на всички имам следния проблем. преди година започнах да монтирам турбо на един абф вси4ко варве6е по план но колата последно я надух на 1 бар и започна вав високите обороти 5000 да ми пада налягането немога да си обесня на какво се далжи това. сега поръчах ново турбо и нов колер, другото което следва е инжектори, и тук ми е големия проблем вазмойно ли е да сложа ниско омни на мегаскуирта[size=18][/size]
Редактирай си мнението да не е само с главни букви! mod edit: musura
Буквите са оправени от мен.
Следващия път такава тема направо ще бъде изтрита!
mod edit: dobrin
Проект АБФ турбо - проблем
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Проект АБФ турбо - проблем
Последна промяна от 16vturbo на Нед 30 ное 2008 16:59, променено общо 1 път.
Re: ПРОЕКТ АБФ ТУРБО-ПРОБЛЕМ
не,всъщност може но за твоята кола е препоръчително да са високо омни16vturbo написа:ДРУГОТО КОЕТО СЛЕДВА Е ИНЖЕКТОРИ, И ТУК МИ Е ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ ВАЗМОЙНО ЛИ Е ДА СЛОЖА НИСКО ОМНИ НА МЕГАСКУИРТА
Последна промяна от G60 на Нед 30 ное 2008 1:49, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ПРОЕКТ АБФ ТУРБО-ПРОБЛЕМ
G60 написа:не!!!
а не

туй за 2.2 .. 3-ката не я знам дали нема да бачка със секви инжектори.. ама нека разбиращите да кажат
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
gad3n_ написа:може естествено ... мегата си работи и с ниско и високоомни ... а пада на налягането може да е от 1000 неща и сигурен ли си че просто не си прави peak & hold ?
чесно казано назнам какво означава peak & hold,не сам толкова запознат с термините. А вазможно ли е да от смукатела или испускателния кол.
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vizor написа:G60 написа:Дизеловата турбинаедин приятел също беше сложил такава и имаше проблеми с нея след 5000 об/мин прекъсваше
обясни ми каква е разликата между дизеловата и бензиновата
също така я виж на ц20лет турбината на какви дизели я слагат
просто твоя приятел не си е направил правилно сметката
ама ти сериозно ли ?
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 0:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
какво точно омаш впредвидVizor написа:G60 написа:Дизеловата турбинаедин приятел също беше сложил такава и имаше проблеми с нея след 5000 об/мин прекъсваше
обясни ми каква е разликата между дизеловата и бензиновата
също така я виж на ц20лет турбината на какви дизели я слагат
просто твоя приятел не си е направил правилно сметката
- vAnKaTa```
- Мнения: 49
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 10:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варната
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
просто когато турбината е с малък горещ охлюв а храни тайъв голям мотор бууста излиза много бързо извън картата и се получава така наречената тапа и почва спада на налягането.тва се получава и при турбините с променклива геометрия когато соленоида се повреди и тея лопадчици вътре не работят и не се затворт за да овеличт геометрията.буста идва бързио но в по високите обороти направо забива. с две думи не ти е сметната турбината за мотора.на теб си ти трябва бензинова турбина щото едва ли ше намериш подходяща дизелова която да не е с променлива геометрия.
поне така си мисля аз ма може и мойте сметки да са грешни
поне така си мисля аз ма може и мойте сметки да са грешни

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта